Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitekoisia hiusnaamioita.

Vierailija
29.03.2006 |

Yritin googlettaa, mutten löytänyt mitään järkeviä vinkkejä kotitekoisiin hiusnaamioihin. Olisiko täällä jollakulla antaa hyviä vinkkejä, mistä löytäisin teko- ja käyttöohjeita hiusnaamioihin? Ja saa mielellään suoraankin laittaa teko-ohjeet, jos sellaisia löytyy. :) Kaikki vinkit erittäin tervetulleita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihanan pehmeät hiukset :) Äitini käyttää kuiviin hiuksiinsa kiiltoa antamaan raakaa kananmunaa, mutten tiedä miten sen käy saunassa... Ainakin äiti käy se naamio päässään saunassa, joten tuskimpa se hyytyy ;)

Vierailija
2/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestynyt joskus vuosi sitten. Todella paljon kotikosmetiikkaohjeita niistä kiinnostunelle. Minä sain tämän kirjan polttarilahjaksi ja olen tehnyt siitä useita kauneusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatkaa 3 munankeltuaista, 3tl sesamöljyä ja 2tl hunajaa tasaiseksi massaksi. Levitä kuiviin hiuksiin latvoja unohtamatta. Kiedo hiusten ympärille ensin foliota ja vielä pyyheturbaani, anna vaikuttaa 2 tuntia. Pese hiukset käsittelyn jälkeen ainakin 2 kertaa miedolla shamppoolla.

Vierailija
4/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoita 1 muna, 2rkl oliiviöljyä ja 1 tl hunajaa. Seos levitellään hiuksiin ja annetaan vaikuttaa 30 min. Huuhdo hyvin ja pese hiukset lopuksi miedolla shamppoolla.

Vahvistavaa kiiltoa tällä naamiolla:

2 rkl rahkaa, 2 tl oliiviöljyä ja 1 tl sitruunamehua sekoitetaan hyvin keskenään, levitetään pestyihin, pyyhekuiviin hiuksiin ja kammataan läpi harvapiikkiselllä kammalla Annetaan vaikuttaa 10 min, huuhdotaan runsaalla lämpimällä vedellä ja lopuksi hiukset föönataan ja muotoillaan kuten normaalistikin.

Vierailija
5/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirja, harkitsen itsekin ostamista. Tai sit sisko saa sen syndelahjaksi ja mä lainaan siltä sitä... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan