Antti Lindtman, 34, ja Kaija Stormbom, 54, odottavat lasta
Kommentit (665)
Olisiko virhe iässä? Vanhin tuntemani synnyttäjä on 45 v. ?
Ihme jos ikä on totta!956
Kuvissa rouva on selvästi raskaana.
Ihmettelin myös ikää ja menin pariskunnan facebook-sivuille. Kaijan syntymäaika on 10.4.1963. !?
Ranskan presidentin vaimo on 25 v
miestään vanhempi. Heillä ei ole yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko virhe iässä? Vanhin tuntemani synnyttäjä on 45 v. ?
Ihme jos ikä on totta!956
Minä tunnen ( tai tunsin , on jo kuollut) 50 v .synnyttäjän ja ihan luomuraskaus oli.
Lapsi on täyspäinen jo keski- ikäinen ihminen.
Tiedän toisenkin 49v. Synnyttäneen. Hänestä en tiedä onko hedelmöityshoitoja käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Kaija voinut vähän nuiremman ja kauniimmankin miehen voinut ittaa lapsen isäksi,
kolmekymppinen mies on jo aika elähtänyt.Miehet rupsahtaa niin nuorina.
Itseasiassa nainen rupsahtaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin itsekästä.
Ainahan lasten tekeminen on. Mihin se iän karttuessa muka muuttuisi?
Sorry, se on elämän tarkoitus. Ei tappaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olemme sisarukseni kanssa vanhan äidin lapsia, sisaruksellani on Downin syndrooma, äitimme kuoli kun olimme teini-ikäisiä. Olen huolehtinut sisaruksesta koko elämäni ajan.
Koen että äitini ajattelemattomuuden vuoksi olen jäänyt elämästä paljon paitsi.
Olen pahoillani, että sinulle on käynyt noin. Moni kuitenkin unohtaa, että lapsella on isäkin. Antti on suht nuori ja terve, hän saattaa elää pitkän elämän. Tulevaisuutta ja elämän pituutta tosin ei kukaan kuitenkaan pysty ennustamaan.
La on loppusyksystä, kohta saamme kuulla uutisia.
Ei taida olla omilla soluilla tehty, harvempi yli 50 vuotias on hedelmällinen.
Eli nainen kantaa miehensä ja jonkun muun lasta. Sijaissynnyttäjä.
Uskon, että käytetty jonkin toisen luovutettuja munasoluja ja ei varsinaisesti ole kyllä sijaissynnyttäjä kun eivät ole lasta kellekään luovuttamassa ja se on kiellettyä Suomessa.
Hirveän itsekästä hankkiutua raskaaksi noin vanhana. Riski että lapsi on esim. autistinen, skitsofreenikko, bibolaarinen tai sairastuu erilaisiin syöpiin tai muihin vakaviin sairauksiin lapsena on hyvin suuri, puhumattakaan Downin syndroomasta. Lisäksi lapsi voi yksinkertaisesti vain olla heikkolahjainen eikä pärjää koskaan omillaan ja tarvitsee apua ja tukea koko elämänsä.
Luulisi että fiksut ja opiskelleet ihmiset eivät tee tällaisia mokia mutta jos lapsettomuudesta tulee pakkomielle on lopputulos tämä.
Ei lapsia vanhoille kirjoitti:
Hirveän itsekästä hankkiutua raskaaksi noin vanhana. Riski että lapsi on esim. autistinen, skitsofreenikko, bibolaarinen tai sairastuu erilaisiin syöpiin tai muihin vakaviin sairauksiin lapsena on hyvin suuri, puhumattakaan Downin syndroomasta. Lisäksi lapsi voi yksinkertaisesti vain olla heikkolahjainen eikä pärjää koskaan omillaan ja tarvitsee apua ja tukea koko elämänsä.
Luulisi että fiksut ja opiskelleet ihmiset eivät tee tällaisia mokia mutta jos lapsettomuudesta tulee pakkomielle on lopputulos tämä.
No nyt kyllä keksit omasta päästäs noi sairaudet. Toki Down on vanhana riski, mutta ei noi muut tule siksi, että synnyttäjä on iäkäs.
Luonnonvastaista ja keinotekoisesti tietysti alulle laitettu.
Itsekkyydellä ei ole rajoja, kun "mä haluun lapsen"... Kammottava kohtalo lapsella, kun yläkouluun siirtyessä äiti on 70-vuotias vanhus.
Ja tuollaiset "voi kuolla autokolarissa 30-vuotiaana" -jutut ovat täysin asiattomia. Kyse on siitä, mitä tekee tieten tahtoen lapsen edusta välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvastaista ja keinotekoisesti tietysti alulle laitettu.
Itsekkyydellä ei ole rajoja, kun "mä haluun lapsen"... Kammottava kohtalo lapsella, kun yläkouluun siirtyessä äiti on 70-vuotias vanhus.
Ja tuollaiset "voi kuolla autokolarissa 30-vuotiaana" -jutut ovat täysin asiattomia. Kyse on siitä, mitä tekee tieten tahtoen lapsen edusta välittämättä.
54 + 13 = 70?
Ai että mä niin rakastan arvostella ja mustamaalata ihmisiä jotka uskaltavat tehdä tavallisuudesta poikkeavia ratkaisuja. Oma heikko itsetunto kasvaa kohisten kun saa halveksia muita ja asettua heidän yläpuolelleen. Niin nautinnollista!
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä niin rakastan arvostella ja mustamaalata ihmisiä jotka uskaltavat tehdä tavallisuudesta poikkeavia ratkaisuja. Oma heikko itsetunto kasvaa kohisten kun saa halveksia muita ja asettua heidän yläpuolelleen. Niin nautinnollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme sisarukseni kanssa vanhan äidin lapsia, sisaruksellani on Downin syndrooma, äitimme kuoli kun olimme teini-ikäisiä. Olen huolehtinut sisaruksesta koko elämäni ajan.
Koen että äitini ajattelemattomuuden vuoksi olen jäänyt elämästä paljon paitsi.