Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työsuhdepuhelimet yleensä jaetaan?

Vierailija
15.06.2017 |

Tähän asti on ollut käsitys että alaiset ja uudet työntekijät perii pomojen ja vanhempien työntekijöiden vanhat työsuhdepuhelimet sitä mukaa kun ne hankkii uudet. Mutta eräs vastavalmistunut entinen opiskelukaveri leveili sillä että kaikki saa upouudet puhelimet kun ne tulee taloon, ja että puhelimen jopa saa valita itse.
Eli onko se merkki hyvästä asemasta työelämässä että saa itse valita työsuhde-edut tällä tavalla ja onko oikeasti yleistä että kaikille hankitaan uudet vermeet eikä mitään kierrätetä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle semmoinen seniorimalli Doro ja mulle ihquin iiphööni!

Vierailija
42/44 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai noita enää paljon kierrätetä, älypuhelimen käyttöikä on niin kovin lyhyt. Meillä kaikki saa uudet puhelimet kahden vuoden välein. Mallia ei tosin saa itse valita.

Millä tavalla kovin lyhyt? Mikä rajoittaa käyttöikää?

Niiden kestävyys.

Ja puutaheinää. Puhelin kestää kun sitä pidetään hyvin ja älypuhelimet kestää paremmin kun niissä on näppäinpuhelimia vähemmän kuluvia osia.

Hehe, just juu.

Usko tai älä mutta näin on. Ennenhän puhelimissa saattoi olla vaikka mitä mekaanisia osia. Älypuhelimen saa kestämään vaikka ikuisuuden kunhan hankkii sille jonkun suojakotelon.

Onko sinulla edes ollut älypuhelinta? Siinä ei suojakotelo paljon auta kun puhelin vain sekoaa, jumittuu eikä suostu käynnistymään. Tai äänet ei toimi, tai puhelin vain sammuilee itsestään.

Tehdasasetusten palautus auttaa yleensä noihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai noita enää paljon kierrätetä, älypuhelimen käyttöikä on niin kovin lyhyt. Meillä kaikki saa uudet puhelimet kahden vuoden välein. Mallia ei tosin saa itse valita.

Ohiksena vastaan. Älypuhelinten käyttöikä on 2-3 vuotta kovassa käytössä. Akku yleensä prakaa ekana eli kun puhelinta pitää latailla pitkin päivää, on syytä hommata uusi.

Ota huomioon että duuneja on erilaisia. Joissain paikoissa työpuhelinta käytetään vain puheluihin, toisissa (kuten meillä valtakunnallisessa mediatalossa) sillä otetaan ja lähetetään kuvia, hoidetaan sähköpostia, surffataan netissä jne. Täytyy olla melko uusi ja hyvin toimiva kännykkä.

Vierailija
44/44 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden kestävyys.

Ja puutaheinää. Puhelin kestää kun sitä pidetään hyvin ja älypuhelimet kestää paremmin kun niissä on näppäinpuhelimia vähemmän kuluvia osia.

Hehe, just juu.

Usko tai älä mutta näin on. Ennenhän puhelimissa saattoi olla vaikka mitä mekaanisia osia. Älypuhelimen saa kestämään vaikka ikuisuuden kunhan hankkii sille jonkun suojakotelon.

Onko sinulla edes ollut älypuhelinta? Siinä ei suojakotelo paljon auta kun puhelin vain sekoaa, jumittuu eikä suostu käynnistymään. Tai äänet ei toimi, tai puhelin vain sammuilee itsestään.

Kannattaisi varmaan vaihtaa puhelinmerkkiä, jos noin käy. Meidän perheessä on ollut ainakin 10 älypuhelinta, eikä yksikään ole mennyt rikki vaan olemme vaan vaihtaneet uudempaan.

Miksi te vaihdatte uudempaan, jos entinen on vielä toimiva? En oikein ymmärrä tuota. Minulla ei ole vielä älypuhelinta vaan vaihdan sitten, kun tuo nokialainen alkaa tulla tiensä päähän. Puhelimellani on ikää melkein 7 vuotta ja hyvin toimii edelleen.

Voi vanhalla älypuhelimen soittaa toki. Mutta jos käyttää puhelinta paljon ja monipuolisesti, vanhaan puhelinmalliin ei välttämättä saa sovelluksia tai ne syövät vanhassa akkua niin, että pitää koko ajan latailla. Akkukin kuluu käytössä niin, että virtaa riittää aina vain lyhyemmän ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän