Mihin säästätte rahaa?
Meillä talokaupasta jemmassa 10 000 e.joilla joskus ostetaan tontti.
Kommentit (13)
Olkaa onnellisia te, jotka kuulutte Suomen sosiaaliturvan piiriin...
Mun 8v tytön kanssa, mennään Tykkimäkeen, Puuhamaahan, Zoolandiaan ja Helsinkiin ja yövytään koko reissu teltassa! Ihanaa retki-elämää!!
Kun tarpeeksi rahaa lähdetään koko 6 henkinen perhe kuukaudeksi kauas pois.
ihan pahan päivän varalle. 400e kuussa menee säästöön ja tavoite kohta puolessa välissä...*huokaus*
lähteä koko perhe 4-kuukaudeksi ulkomaille oleilemaan. Minä hoitovapaalla ja mies vuorotteluvapaalla. Tuota varten säästämme myös.
Ja luotan siihen, että joskus niille rahoille tulee tarvetta.
On miehelläkin parissa paikassa jokin summa säästössä, eikä niidenkään rahojen käyttöä ole suunniteltu. Minusta on kiva, että on jokin omakin summa, noin niin kuin itsenäisyyden pönkittäjänä.
kotiäiti/opiskelija olen, huimista tuloistani pyrin laittamaan 20-50e kuussa säästöön jos sattuu joskus tarvimaan. Miehellä kohtuulliset tulot, n.1800 kk jää käteen, mutta ne hujahtaa niin äkkiä vakuutuksiin ja laskuihin että parempi olla oma jemma...
joiden määrää ja sijaintia mies ei tiedä eikä näin ollen voi kuluttaa. Käytän rahat sitten jos pakko rako tulee tai haluan jotain luksusta lapsille.
-kesälomareissuja varten perheen kanssa
-eläkerahastoon (5000¿ kasassa jo ja ikää 27v.)
-talonmyyntivoitto 33 000 euroa on jemmassa talonrakennusta varten, joka alkaa pian.
Vierailija:
-kesälomareissuja varten perheen kanssa
-eläkerahastoon (5000¿ kasassa jo ja ikää 27v.)
-talonmyyntivoitto 33 000 euroa on jemmassa talonrakennusta varten, joka alkaa pian.
Millasen talon rakennatte?Rakennutatte?
Nytkin ois iso hankinta edessä. Tuplat ja turvaistuin, vaatteita.
Mutta eiköhän tuosta kuun lopusta liikene noihin tarvittava summa
Vielä en oikein tiedä, mihin lähdetään, mutta jonnekin ulkomaille pitää päästä. Ja Suomessakin olisi kiva käydä parin vuoden tauon jälkeen... 4 henkiseltä perheeltä tuohon reissaamiseen menee yllättävän paljon rahaa....