4v linnanmäellä (alle 120cm). Ostaisitteko rannekkeen?
Eli pääsee siis yli 100cm laitteisiin mutta ei noihin 120. Siellähän on ne 10 ilmasta laitetta mutta jonkun verran myös semmosia mihin olis kiva päästä, mitkä ei oo ilmaisia. Ostaisitteko ne muutamat liput yksittäin vai suoraan rannekkeen niin pääsee sit niin monta kertaa kun haluaa?
Kommentit (21)
viime kesänä mentiin ilmaisiin(tyttö melkein 4v) ja tänä kesänä kun tyttö melkein5v menään varmaan vaan niihin ilmaisiin :). viimekesänäkin jonotuksineen lkävelyineen yms tyttö jaksoi käydä 3messa laittessa sea lifessä ja pelasin yhden aian voittaa pelin.
Riippuu lapsesta. Jos on rämäpäinen duracell niin ranneke maksaa itsensä takaisin. Mutta useimmille riittää ne ilmaiset ja vaikka joku 1-2 maksullista. Sitten jo väsyttää. Autokarusellissa meidän poika käy varmaan 5 krt joten ranneketta en osta kun halvemmallakin selviää.
En ostaisi. Pienille tarkoitetut on melkein kaikki ilmaisia muutenkin. Lipuilla pääsee sitten jos on tarvis.
En ostaisi, meidän 4-vuotiaalle riittää ne ilmaislaitteet (osassa käy useamman kerran) ja tämän lisäksi oon muutamalla kerralla ostanut yksittäislippuja, mutta näissäkin enintään pari lippua/kerta.
Asutaan siis lähes vieressä, ja käydään muutaman kerran kesässä.
En ostaisi. Lapselle 5v. riittää vielä tänä kesänä ilmaiset laitteet. Niissä saa käydä rajattomasti. Jos johonkin extraan haluaa, voisin harkita irtolippuja. Rannekkeet on niin törkeän kalliita, että pyrin välttämään niiden ostamista viimeiseen asti😁
Ostaisin ja olen ostanutkin. Tarkoitus on ollut pienimmänkin viihtyä,ja hänen haluamiinsa ei pääse ilmaiseksi.
Viime kesänä lapsi oli vähän vajaa viisivuotias ja ostettiin ranneke. Ilman ranneketta olis tylsyys iskenyt ja tullut lapselle paha mieli. Ilmaislaitteet ovat niitä ihan pienimmille suunnattuja lällyjä + niihin oli kauniina päivänä ihan hillitön jono. Joten ei taidettu käydä ainoassakaan ilmaislaitteessa. Kun kerran lähdetään huvittelemaan, niin kannattaa sitten huvitella kunnolla eikä siinä kohtaa kitsastella.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Lapselle 5v. riittää vielä tänä kesänä ilmaiset laitteet. Niissä saa käydä rajattomasti. Jos johonkin extraan haluaa, voisin harkita irtolippuja. Rannekkeet on niin törkeän kalliita, että pyrin välttämään niiden ostamista viimeiseen asti😁
Eihän niitä ilmaisia laitteita ole kuin kourallinen. Moneenko laitteeseen veikkaat ostavasi irtolipun ja paljon niistä lopulta kertyy hintaa?
Ostaisin rannekkeen, koska oma neljävuotias tyttö on heti metrin pituuden ylitettyään hylännyt kaikki "vauvojen" laitteet ja haluaa käydä jo hurjemmissa.
Meillä poika täyttää lokakuussa 5 enkä edes harkitsisi rannekkeen ostamista. Eihän lapsi itse tiedä mihin pääsisi, helppo pitäytyä vain missä ilmaislaitteissa ja jos muihin hinkuu, sanoa että ovat tarkoitettu isommille. Niissä laitteissa ehtii käydä vuosia... Jos nyt vielä voi säästää eikä lapsi itse ymmärrä jäävänsä jostain paitsi, niin mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika täyttää lokakuussa 5 enkä edes harkitsisi rannekkeen ostamista. Eihän lapsi itse tiedä mihin pääsisi, helppo pitäytyä vain missä ilmaislaitteissa ja jos muihin hinkuu, sanoa että ovat tarkoitettu isommille. Niissä laitteissa ehtii käydä vuosia... Jos nyt vielä voi säästää eikä lapsi itse ymmärrä jäävänsä jostain paitsi, niin mikä ongelma?
Lapsi ei tajua kun muut saman mittaiset pääsee niihin? Juuh tosi uskottavaa. Ei se karuselli isompana enää kovin hohdokas ole.
Ei osteta ranneketta, koska monissa noissa maksullisissa tarvitsee huoltajan mukaan. Mennään siis ilmislaitteilla niin kauan kunnes lapsi uskaltaa/pääsee yksin laitteisiin. Ikää nyt 4,5v ja pituutta noin 110cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei tajua kun muut saman mittaiset pääsee niihin? Juuh tosi uskottavaa. Ei se karuselli isompana enää kovin hohdokas ole.
No mistä se 4v esim tietää, onko niissä ikärajaa? Isommat ei välttämättä tarkoita pelkästään isompikokoisia, vaan myös vanhempia. Ei meidän lapsi ainakaan ala inttämään siitä minkä kokoisia lapsia mihinkin menee, hän keskittyy omaan hauskan pitoon ja herkutteluun. Tähän asti hauskinta on ollut kolikoilla toimiva kaivinkone. Itse olen aina tykännyt eniten niistä hyppivistä vesisuihkuista.
Meillä ostetaan tänä kesänä ekan kerran ranneke, tyttö on nyt 7 v ja päälle 120 cm. Ei ole aiemmin edes halunnut kuin yhteen maksulliseen laitteeseen ja vähän nytkin mietin, että meneekö niihin isompien laitteisiin. Mutta kalliiksi käy, koska nyt ostettava myös aikuiselle ranneke.
Ostettiin viime vuonna 5-vuotiaalle ranneke, mutta se on tosiaan huomioitava, että sen rannekkeen tarvitsee sitten myös aikuinen. Alle 120cm pääsee tosi harvaan laitteeseen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin viime vuonna 5-vuotiaalle ranneke, mutta se on tosiaan huomioitava, että sen rannekkeen tarvitsee sitten myös aikuinen. Alle 120cm pääsee tosi harvaan laitteeseen yksin.
Oliko ranneke mielestäsi kannattava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä se 4v esim tietää, onko niissä ikärajaa? Isommat ei välttämättä tarkoita pelkästään isompikokoisia, vaan myös vanhempia. Ei meidän lapsi ainakaan ala inttämään siitä minkä kokoisia lapsia mihinkin menee, hän keskittyy omaan hauskan pitoon ja herkutteluun. Tähän asti hauskinta on ollut kolikoilla toimiva kaivinkone. Itse olen aina tykännyt eniten niistä hyppivistä vesisuihkuista.
Tässä varmasti sellainen näkemysero, etten ole koskaan ajatellut kenenkään menevän sinne katsomaan pelkästään suihkulähdettä. Me ei mennä itsekkään sinne istumaan penkille, joten ranneke lapselle ei tunnu yhtä isolta satsaukselta, kuin jos ajattelisi ostavansa kaksi ranneketta vaan lasta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ranneke mielestäsi kannattava?
Kyllä, poika huvitteli takuulla koko rahan edestä! Onneksi matkassa oli mukana 6 aikuista, joilla oli ranneke, niin sitä pystyi hyödyntämään tehokkaasti. Itse kun en pysty menemään mihinkään laitteeseen eli minusta ei saa laitteisiin kaveri.
Tänä vuonna on vanhemman lapsen kanssa ikävä tilanne, hän on kengät jalassa 138.5 cm eli ei vielä 140 cm ja hänkin siis tarvitsee huoltajan vielä tosi moneen laitteeseen! Ärsyttävää!
Osta ranneke. Pääsee jo niin moneen laitteseen, että jää harmittamaan, jos ei saa mennä. Plus että niihin ilmaisiin on pitkät jonot.