Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4v linnanmäellä (alle 120cm). Ostaisitteko rannekkeen?

Vierailija
14.06.2017 |

Eli pääsee siis yli 100cm laitteisiin mutta ei noihin 120. Siellähän on ne 10 ilmasta laitetta mutta jonkun verran myös semmosia mihin olis kiva päästä, mitkä ei oo ilmaisia. Ostaisitteko ne muutamat liput yksittäin vai suoraan rannekkeen niin pääsee sit niin monta kertaa kun haluaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika täyttää lokakuussa 5 enkä edes harkitsisi rannekkeen ostamista. Eihän lapsi itse tiedä mihin pääsisi, helppo pitäytyä vain missä ilmaislaitteissa ja jos muihin hinkuu, sanoa että ovat tarkoitettu isommille. Niissä laitteissa ehtii käydä vuosia... Jos nyt vielä voi säästää eikä lapsi itse ymmärrä jäävänsä jostain paitsi, niin mikä ongelma?

Lapsi ei tajua kun muut saman mittaiset pääsee niihin? Juuh tosi uskottavaa. Ei se karuselli isompana enää kovin hohdokas ole.

No mistä se 4v esim tietää, onko niissä ikärajaa? Isommat ei välttämättä tarkoita pelkästään isompikokoisia, vaan myös vanhempia. Ei meidän lapsi ainakaan ala inttämään siitä minkä kokoisia lapsia mihinkin menee, hän keskittyy omaan hauskan pitoon ja herkutteluun. Tähän asti hauskinta on ollut kolikoilla toimiva kaivinkone. Itse olen aina tykännyt eniten niistä hyppivistä vesisuihkuista.

Mun neljävuotias osaa lukea. Sitä ei paljoa huijata. Ja ne ilmaiset laitteet on jo nähty, kun niissä käytiin koko viime kesä. Tänä vuonna ostetaan kyllä rannekkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla