Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävintä mitä olet syönyt makeanhimoon (kun parempaa ei saatavilla)?

Vierailija
14.06.2017 |

Aloitan: omenalohkot mikrossa kypsennettynä, vaniljasokerilla ja kanelilla. Jee, melkein kuin omenapiirakka! 🤡

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden huonekasvin kukista jotain mettä joka roikkui siinä tahmeina pisaroina ja haisi makealle. Olikohan anopinkieli? Vihreät kukinnot. Olin lapsi silloin :D

Aikuisena jäätynyttä piparkakkutaikinalevyä...

Vierailija
62/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko te kuinka sairaita olette?

Taidat luulla, että kommentoijat syövät kaiken aikaa tällaista? Tässä kysellään akuutin makeannälän inspiroimia keittiöluomuksia, ei vakituista ruokavaliota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hiilari ylläpitää hillarihimoa. Mikä oli tässäkin ketjussa todistettavissa. Kun lopetin hiilarin puputtamisen ja jätin viljat kokonaan pois ja lisäsin rutkasti rasvaa ruokavaliooni, siihen loppui tällainen pelehtiminen makeanhimoisena. Suosittelen lämpimästi kaikille makeanhimoisille.

Vierailija
64/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikan makuisia xylitol-pastilleja niin paljon,että tuli purkissakin varoitettavat laksatiiviset vaikutukset! Eli siis ravasin loppupäivän wc:ssä.

Vierailija
65/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strösseleitä, kaikki meni :(

Sokeripaloja.

Vierailija
66/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hiilari ylläpitää hillarihimoa. Mikä oli tässäkin ketjussa todistettavissa. Kun lopetin hiilarin puputtamisen ja jätin viljat kokonaan pois ja lisäsin rutkasti rasvaa ruokavaliooni, siihen loppui tällainen pelehtiminen makeanhimoisena. Suosittelen lämpimästi kaikille makeanhimoisille.

Mulla taas liian vähäinen hyvin hiilareiden määrä johtaa mässäämiseen.

Makeaa syön normaalisti erittäin kohtuullisesti, hiilarivajeessa tuli ihme mielitekoja. Mm. voita, sokeria ja kaurahiutaleita (melkein omenahyve, tosin ei omenaa eikä fariinisokeria ja kuumensin vain desikupissa).

Vierailija
67/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiransuklaata::DD

Vierailija
68/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan leipää pannulla, kunnolla voita/margariinia ja pannun jälkeen hilloa, mikä tahansa käy.

Vierailija
69/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussuklaata. Taidettiin hankkia sitä taas lisää leipomista varten, mutta seKIN levy hävisi... 😂

Vierailija
70/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo edes tajunnut soveltaa mitään, järsin vaan riisikakkuja makeanhimossani. Ei se siis makeanhimoa vie mutta terävimmän kärjen siitä "prkl, nyt jotain, ihan mitä vaan" -olosta. :D

Tuo kaurahiutale/voisula/sokeri -kombo on kyllä hyvää, tenavana tuli kulho nuoltua kun äiti leipoi. Sitä vois melkein tehdäkin joku päivä!

Vierailija
71/79 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, olet lopettanut hiilareiden syömisen ja olet silti vielä hengissä? Pystytkö käymään töissä, kulkeeko ajatus?

Vierailija
72/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä söin luhalla niitä kaakaojuomaannospusseja, muuallakin kun maastossa. Jotain hyötyä huoltojoukkueessa olemisesta :D

Vierailija
73/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja soraääniä täällä. Mä ainakin oon ihan normaalipainoinen, lapsena moitittiin liian laihaksi ja verenpaine on aina ollut matala eikä elintavoissa ole moittimista, mutta lähes kaikki nämä keinot on tuttuja.

Mun yleisin on Nutella suoraan purkista, mutta jo lapsena äiti teki mulle ja siskolle sitä kaura-sokeri-voimössöä mikrossa.

Muita suosikkeja on banaani kaakaojuomajauheella ja siirappia tai hunajaa leivän päällä.

Vierailija
74/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tehtiin kaverini kanssa makean nälkään kaurapallotaikinaa (ilman kookoshiutaleita): heitettiin se mössö kupissa pakkaseen noin tunniksi, ja lopulta syötiin se lusikalla suoraan sieltä kupista. Taikinaan tuli (miettikää, muistan tän vielä  yli 15 vuotta myöhemmin!) 0,5 dl kaakaojauhetta, 0,5 dl sokeria, ruokalusikallinen pehmeää voita (tai margariinia), yksi raaka kananmuna ja desi kauraryynejä. Ihan törkeän hyvää, taidankin tehdä viikonloppuna. =D Jos jaksaa, voi näistä tehdä palloja tai lusikalla nostella kökköjä vaikka ruokalautaselle ennen pakastamista. Me harvoin jaksettiin. =D =D

Vierailija
75/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi minulla. Jätettyäni vaalean leivän ja vaalean pastan pois sokerinhimoni on ollut entistä helvetillisempi....

Vierailija
76/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli mukillista maitoa, johon mätetty hemmetisti O` boytä !

Vierailija
77/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonparelleja sulatettuna. Ei ollut kauhean upea makuelämys :D

Vierailija
78/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakoja spagettitankoja tummaan siirappiin dipattuna. 

Vierailija
79/79 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakaa kakkutaikinaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi