Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko omalle koiralle?

Vierailija
14.06.2017 |

Itse puhun kyllä ja varmaan jonkun mielestä ärsyttävää lässyttämistä :) Tänään aamulla joku random mummo tuli ulkona ihmettelemään, kun hän ei ymmärrä miksi ihmisten pitää koirille puhua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu puhun.

Vierailija
2/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ja lässytän, keksin aina uusia hellyyttelynimiä :D Varmaan ajattelee, että emäntä on tullut hulluksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhun, jos on sille asiaa. Siis, jos haluan sen vaikka siirtyvän kadulla toiseen reunaan ja sitten tietysti kiitän. Mutte en mitään sen syvällisempiä keskusteluja koiran kanssa käy. 

Vierailija
4/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun, aika paljonkin :D kotona esim kun siivoan tai laitan ruokaa ja koiraa katselee uteliaana vierestä niin vähänkun "selostan" sille mitä teen 😂 onneks kukaan ei kuule, voisi pitää mua hulluna.

Vierailija
5/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle pitääkin puhua jos meinaa sen kanssa elää tasapainoista elämää ja pentu oppii yllättävän paljon sanoja ymmärtämään tai yhdistämään tiettyihin asioihin

Vierailija
6/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minäkin selostan omalle koiralle jos oon yksin kotona mitä olen tekemässä :D " mami menee nyt suihkuun" jne.

Vierailija
7/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti puhun ja joskus he vastaavatkin jotain yrittäen puhua ihmiskieltä. Höpöttelen kaikki asiat heille ja illalla halaan ennen nukkumaanmenoa ja kiitän kuluneesta päivästä ja ystävyydestä. Sanon usein heille, että he ovat parhaita ystäviäni ja että pidän heistä parhaani mukaan huolta niin kauan kun pystyn.

Vierailija
8/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti puhun ja joskus he vastaavatkin jotain yrittäen puhua ihmiskieltä. Höpöttelen kaikki asiat heille ja illalla halaan ennen nukkumaanmenoa ja kiitän kuluneesta päivästä ja ystävyydestä. Sanon usein heille, että he ovat parhaita ystäviäni ja että pidän heistä parhaani mukaan huolta niin kauan kun pystyn.

Oih <3

Vierailija
9/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun myös vieraille koirille. Ja ylipäätään eläimille.

Vierailija
10/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole lapsia, kun olette koirien 'mami' ei tsiisus

Vierailija
11/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia enkä halua lapsia. Koira on mun karvainen vauva ja muuta en tarvitse :D

Vierailija
12/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pupu, ja puhun sille. Koska se ymmärtää. Siis sanat, ei, pois, häkkiin, tule, naksuja....

Vierailija
13/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun, paljonkin. Luulin pitkään sen olevan typerää, mutta ilmeisesti eläimelle puhuminen onkin osoitus älykkyydestä. ;) http://www.talouselama.fi/uutiset/jutteletko-lemmikillesi-tutkijan-muka…

Vierailija
14/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole lapsia, kun olette koirien 'mami' ei tsiisus

On lapsia. Olen heille äiti.

Vierailija
15/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun kissalle.

Vierailija
16/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa, mutta ystävällä on kolme. Joskus vietän aikaa siellä ja jos kaveri piipahtaa muualla, mun on pakko höpistä koirille. Siis siksi, että on jotenkin epäkohteliasta olla hiljaa :) Kyllä ne joskus vastaakin jotain.

Vierailija
17/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun, tietysti ja se jopa vastaa mölisemällä jotain.

Puhun myös autolleni. Mutta se ei kyllä onneksi vastaa.

Vierailija
18/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun paljonkin. Koira yleensä kuuntelee ja pää kääntyilee ihan hirveesti <3 :D kerron vaikka että nyt lähdetään lenkille, tai mennään koirapuistoon ja heti on ovella. Yleensä myös niitänäitä juttelen :))

Vierailija
19/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun kissoilleni ja koirille.

Näyttävät aivan hiton hämmentyneiltä aina :D katsoo just sillai että luuleeko toi eukko että me sitä ymmärretään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän