Osittainen hoitoraha
Ajattelin hakea kun muksut menevät kouluun, olen yrittäjä ja voin määrätä itse omat tuntini. Lapset siis tulevat koulusta töihin, tekevät läksyt ja itse teen sillä aikaa töitä. Vuositulot ovat toki +60ke, eli ensimmäiset jotka tulevat valittamaan että en tarvitse niitä voivat miettiä että paljon maksan veroja vuodessa ja paljon yritykseni maksaa sen lisäksi.
Miksi en siis ottaisi maksimaalista hyötyä tästä mahtavasta sosiaalijärjestelmästä? Ylimääräisen "ilmaisen"rahan, kuten lapsilisän säästä rahastoihin jotka ovat nuorten hallinnoitavissa kun täyttävät 20-vuotta.
Eikö täälläkin foorumilla kehoiteta kuppaamaan kaikki mitä vaan saa irti?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä saa kuin about 100 euroa/kk että et sä siinä tuntipalkoille pääse kun hakemus pitää kuitenkin tehdä liitteineen yms vaivaa.
Eikai se tarvii kun kerran tehdä, ja pari vuotta juoksee 100€/kk? Omasta mielestä ihan hyvä diili!
Hae toki. Ei ole vaikeaa. Käsittääkseni myös puolisosi voi hakea, jos lyhennätte työviikkoa eri aikaan.
Omat tuttuni ja minä itse olemme saaneet rahan.
Eihän sitä saa kuin about 100 euroa/kk että et sä siinä tuntipalkoille pääse kun hakemus pitää kuitenkin tehdä liitteineen yms vaivaa.