Marianne murskaa mokkapalojen päälle. Sopiiko?
Kommentit (15)
Miksi Marianne murskaa yhtään mitään minnekään?
Mariannemurska on yhdyssana. Jeesus, kun ei edes perusasioita osata - otsikosta saa kuvan, että joku Marianne murskailee mokkapaloja..
Kuulostaapa aika rasistiselta leivonnaiselta.
Kyllä mulle sopii, että Marianne murskaa.
ihan oikein et ap saa otsikosta hittiä. noloa ettei aikuinen ihminen osaa tällaista perusasiaa..
Olin itsekin meinaamassa tulla kertomaan Marienne-vitsin, mut ehditte jo.
Vierailija kirjoitti:
Mariannemurska on yhdyssana. Jeesus, kun ei edes perusasioita osata - otsikosta saa kuvan, että joku Marianne murskailee mokkapaloja..
Tuleekohan siihen yhdysviivakin, siis: Marianne-murska? En ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Jeesus tässä tekee???
Ja vastaus jopa itse kysymykseen: En usko että piparminttu ja kahvi sopivat yhteen.
Jotain tiiliä se varmaan murskaa.
Mariannekeksin murska käy parhaiten vaniljajäätelöön - se on taivaallista, kun sitä murskaa sekoittaa hyvin siihen hieman sulaneeseen jätskiin.
Kaupassa konsultti maistatti tätä ja heti ostin paketin niitä keksejä ja vaniljajäätelöä kotiinkin perheenkin iloksi!
Oi taidan ensi kerralla kokeilla turkinpippurimurskaa! Kiitos ideasta :)
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaus jopa itse kysymykseen: En usko että piparminttu ja kahvi sopivat yhteen.
Kyllä Valio Eilalla on Minttu-jääkahvia joka kyllä on hyvää, sopivan raikasta.
Vierailija kirjoitti:
Mariannekeksin murska käy parhaiten vaniljajäätelöön - se on taivaallista, kun sitä murskaa sekoittaa hyvin siihen hieman sulaneeseen jätskiin.
Kaupassa konsultti maistatti tätä ja heti ostin paketin niitä keksejä ja vaniljajäätelöä kotiinkin perheenkin iloksi!
oikeesti? kokeilen kaurajäätelön päälle sit.
Vierailija kirjoitti:
Etpä osaa itsekään yhtään paremmin. Marianne-murskaan tulee yhdysmerkki, ja ellipsissä on kolme pistettä, ei kaksi.
Mitä se Marianne murskaa niiden päälle? riippuu varmaan siitä...