Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita parisuhteessa olevia mutta jatkuvasti vieraisiin ihastuvia?

Vierailija
13.06.2017 |

Tämä on ihan kamalaa. Aina kun yhden ihastuksen unohtaa, joku uusi ilmestyy jostain. Toisaalta ihanaa haaveilla mutta tosi rasittavaa kun tuntuu että tunteet on väärin. Eihän niille mitään mahda.

Ehkä oma parisuhde on aika arkista 10 v ja kahden lapsen jälkeen. En kuitenkaan usko että parempaa miestä vaihtamalla saisin. Enkä edes haaveile mistään parisuhteesta muiden kanssa. Voisinko jotenkin ihastua omaan mieheeni uudestaan? Kaipaan sitä kutinaa vatsanpohjassa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/3 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun helposti uusiin ihmisiin. Esimerkiksi uudessa työpaikassa ihastun usein moniin uusiin kollegoihin. Ihan vaan joku uutuudenviehätys siinä on taustalla. Ihastus menee sitten ohi, kun niihin ihmisiin ajan myötä tottuu ja tutustuu.

Aiemmin ihastuin vielä useammin ja ihan random tyyppeihin. Mutta silloin mun oma parisuhde oli jo aivan kuollut. Nykyään oma parisuhde on kunnossa, silti uusissa jännittävissä tilanteissa saattaa hetkellisiä ihastumisia tulla. Onneksi menevät ohi myös.

Mulla ihastukset ovat menneet aina ohi itsestään, kun olen oppinut tuntemaan nämä uudet ihmiset. Olen kai vaan tajunnut, että kukaan heistä ei ole mun omaa miestä ihanampi, joten kiinnostus sitten hiipuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastun helposti uusiin ihmisiin. Esimerkiksi uudessa työpaikassa ihastun usein moniin uusiin kollegoihin. Ihan vaan joku uutuudenviehätys siinä on taustalla. Ihastus menee sitten ohi, kun niihin ihmisiin ajan myötä tottuu ja tutustuu.

Aiemmin ihastuin vielä useammin ja ihan random tyyppeihin. Mutta silloin mun oma parisuhde oli jo aivan kuollut. Nykyään oma parisuhde on kunnossa, silti uusissa jännittävissä tilanteissa saattaa hetkellisiä ihastumisia tulla. Onneksi menevät ohi myös.

Mulla ihastukset ovat menneet aina ohi itsestään, kun olen oppinut tuntemaan nämä uudet ihmiset. Olen kai vaan tajunnut, että kukaan heistä ei ole mun omaa miestä ihanampi, joten kiinnostus sitten hiipuu.

Luulisin että minullakin menisi jos tutustuisin. Yleensä ihastun sellaisiin joita tapaan harvoin, enkä voi siis tutustua. Varmaan nekin kaivaa nenää, pieree eikä olisi edes yhtä hauskoja ja hyviä sängyssä kuin oma. Ihastun heihin mielikuvia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä