Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persuja äänestäneet, hämmentääkö puolueen jakautuminen sinua?

Vierailija
13.06.2017 |

Kummassa joukkueessa ehdokkaasi nyt on, ja koetko itse kuuluvasi samaan jengiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeyttää tilannetta. Perussuomalaiset ovat vihdoinkin sitä jota voi äänestää ilman että vastapalkaksi kustaan silmään.

Vierailija
2/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sen verran hämmentää että tuntuu että jatkossa on varmaan ihan sama jättää äänestämättä, ei sillä näytä mitään vaikutusta olevan kuitenkaan. Raha niitä ajaa lopulta aina siinä vaiheessa kun pääsevät valtaan, ja unohtuu se millä mandaateilla sinne on päästy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halla-ahon kannattaja, mutta soinilaiset tekivät loistavan torjuntavoiton, kun jatkavat hallituksessa entiseen malliin ja estivät oppositiota sotkemasta asioita.

En pidä sipilästä, enkä orposta, mutta vihervasurit oppositiosta olisi pahinta mahdollista.

Seuraavissa vaaleissa onkin sitten selvät sävelet äänestää. Näillä pelimerkeillä ei tämän parempaan lopputulokseen voi päästä.

Olen yllättynyt, miten herkkä asia pakolaisjuttu hallitukselle oli! Ihmettelen, miksi pakolaisten annetaan nykyiseen malliin suomessa käyttäytyä!

Vierailija
4/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeyttää minullakin - nyt tiedän että voi seuraavissa vaaleissa äänestää persuja niin, että äänestä on oikeasti hyötyäkin.

Vierailija
5/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut. Soini oli este uudelle äänestykselle. Nyt ei ole.

Ps. sampo:-)

" Halla-aho arvioi väärin ja tuli tuomio uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmä vastaan."

Perustelut olivat myös mielenkiintoiset.

"Yleisesti ottaen on selvää, että erilaisten uskonnollisten käsitteiden totuusarvosta ei voida käydä keskustelua samalla tasolla kuin millä keskustellaan esimerkiksi luonnontieteisiin liittyvistä kysymyksistä. Jälkimmäiset voidaan todistaa oikeiksi, kun sen sijaan objektiivisesti arvioiden jo minkä tahansa uskonnon olemukseen kuuluu, että sen käsitteisiin liittyvä totuus on suhteellista. Logiikalla tai niin sanotuilla järkiperusteluilla ei tämän vuoksi ole todellista merkitystä uskonnollisista kysymyksistä käytävässä keskustelussa."

Tuo loppu sopii sinänsä hienosti nimimerkin T.S. keskustelutyyliin ainakin hänen valehdellessaan islamin nimissä tehtävästä terrorismista ja sen syistä.

Vierailija
6/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen halla-ahon kannattaja, mutta soinilaiset tekivät loistavan torjuntavoiton, kun jatkavat hallituksessa entiseen malliin ja estivät oppositiota sotkemasta asioita.

En pidä sipilästä, enkä orposta, mutta vihervasurit oppositiosta olisi pahinta mahdollista.

Seuraavissa vaaleissa onkin sitten selvät sävelet äänestää. Näillä pelimerkeillä ei tämän parempaan lopputulokseen voi päästä.

Olen yllättynyt, miten herkkä asia pakolaisjuttu hallitukselle oli! Ihmettelen, miksi pakolaisten annetaan nykyiseen malliin suomessa käyttäytyä!

Katso, kuinka monta entistä tai nykyistä poliitikkoa on vaikkapa pakolaisten majoitusta tarjoavassa Luona Oy:ssä. Tai oikeastaan helpompi laskea, montako ei ole (olikohan yhtään joka ei ollut?)

Huvittavinta tässä on, että vasemmistolaiset (joiden olen kuvitellut olevan "eliittiä" ja "ahneita rikkaita" vastaan) kannattavat kovasti pakolaisten tuloa maahan. Rikkaat rikastuvat entisestään, valtio maksaa. Ja sitten ihmettelevät, kun köyhiltä suomalaisilta leikataan, kun onkin taas uusia suita ruokittavana...

Vierailija
7/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käenpoikia tulee suomeen kohta lisää.

Vierailija
8/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten se tapahtui. Lehdessä kirjoitettiin jo päiviä ennen hallituksen suunnitelmasta. Kuinka alhainen ihminen voi olla.

No Halla-ahoa lainaten minua kusetetaan vain kerran.

Vierailija
9/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallislaisille äöni.

Vierailija
10/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että Soini on pidempään ollut maahanmuuttomyönteinen. Ilmeisesti hallitusohjelman pykälät maahanmuuttoon liittyen oli tehty sillä ajatuksella, että Soini ei vaadi niitä noudatettavan. Lehmänkauppaa ja Perussuomalaisten äänestäjien kusetusta.

Seuraavissa vaaleissa tilanne on selvä. Soinilla on persuista eronnut maahanmuuttomyönteinen SDP:n konservatiivisiipi omana ryhmänään.

Vierailija
11/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pesäeroa olen toivonut jo pitkään, sillä se minun perussuomalainen puolueeni ei ole suomen sisulainen, ei hommaforumlainen, ei suomen vastarintaliikkeen mukainen myöskään. Halla-aholla on kyllä hyviä pointteja, mutta olen silti enemmän Soinin suuntaan ollut aina kallellani. Huhtasaarta, Hakkaraista tai Eerolaa en ole koskaan voinut sietää, yhtään. Onneksi oma edustajani lähti myös Soinin matkaan.

Nyt vaan kiinnostaa tietää, että mitäs sitä seuraavissa vaaleissa äänestää? Tuleeko uusi puolue? Mites paikallistasolla? Jakaudutaanko myös kuntapolitiikassa kahteen leiriin? Ketä äänestää kuntavaaleissa jos ei halua profiloitua tähän jäljelle jääneeseen persuporukkaan?

Vierailija
12/13 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt, mutta hämmentäähän tuo loikkaaminen aina.

Vierailija
13/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä enää näitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi