Kysy naiselta joka ei aio olla naisellinen
Kommentit (15)
No miksi et aijo? Eikö miehet kiinnosta..
Mikä sun suosikkisipsimaku on?
Tykkäätkö enemmän auringonlaskusta vsi auringonnoususta?
Onko sulla jotain äitiäsi vastaan?
Oletko ollut naisellinen nykyhetkeen asti?
Ikäsi?
Mitä ylläsi on tällä hetkellä?
Millainen sisustus sulla/teillä on? Keiden kanssu asut, vai yksin?
1. Tässä tapauksessa määrittelen naiseuden pehmeydeksi, hoivalliseksi, uhrautuvaksi. En aio ilmentää naisille ominaisia töitä tai naisellisia piirteitä elämässäni. En välitä ulkonäöstäni perushygieniaa ja siisteyttä enempää. Kaikki aikani menee analyyttiseen opiskeluun.
Roinatan: ei kiinnosta miehet.
Lemopidipsit kartanon, pidän enemmän auringonlaskusta.
Vitoselle, kyllä ja ei. Ulkoisesti olen siro ja naisellinen. Siitä en luovu. En aio ilmentää tai suosia itsessäni psyykkisiä naisellisia piirteitä koska niistä ei ole hyötyä kenenkään mielestä.
Kutonen: olen 24. Päälläni farkut, pitkähihainen, pitkä neule, tennarit ja nahkalaukku. Ulkona siis olen. Asun yksin.
Onko heikkoutta olla naisellinen? Mitä jos jonkun mielestä oletkin kovin naisellinen?
Naiseus ei ole samaa kuin naisellinen. Vrt. seksuaalinen olento/seksi.
Yllätys et ei kiinnosta. Siis en sano pahalla mut sun tyyliset naiset on yleensä lesboja. Tosin oon mä tavannu naisellisiakin lepakoita. Kukin tyylillään. Keep goin ✌👍👌😍
9.kaikissa kulttuureissa naiseus nähdään pienenä voimavarana ja jopa taakkana. Silloin se varmaan on sitä ja haluan kehittyä paremmaksi enkä olla pilkattu. Olen monien mielestä tyttömäinen siron vartalon vuoksi, luonteeltani olen kuitenkin aika vakava.
Roinatan, en ole ns. stereotyyppinen lesbo.näytän ihan naiselliselta, se asia ei muutu. En vain aio tehdä ns. naisten töitä, naisten harrastuksia ja pyrin muuttamaan kaikki naiselliset psyykkiset piirteet itsessäni.
Olen vastakohtasi. Olen super naisellinen. Olen syntynyt miehiä varten. Haluan uhrata koko elämäni heitä varten. Haluan olla uskollinen ja alistuva vauvakone.
Kysymykseni: tykkäätkö pinkistä?
t. miesten miellyttäjärobotti
12. Inhoan pinkkiä, inhoan sinua. Ap
Miten niin et aijo olla naisellinen?