Koska teillä on synnytyksen jälkeen herännyt kiinnostus seksiin?
Kun ei nappaa vielä yhtään. Synnytyksestä 1,5 kk ja vielä jälkivuotoakin tulee.
Kommentit (15)
seksiä oli lähes päivittäin loppuun saakka. Synnytyksen jälkeen meni 2 viikkoa mutta mulle tehtiin sektio. Jos olis normaalisti tullu niin kai sit olis menny kauemmin. Jos jotain positiivista pitää sektiosta hakea niin ainakin se helpotti seksielämän jatkumista normaalina....
mutta ekan kerran oltiin yhdynnässä kun synnytyksestä oli puoli vuotta. muutama kerta meni niin että teki kipeää, eikä haluja ollut, mutta kun kivut lakkas, niiin halutkin palasi :)
kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen harrastettiin seksiä.
Eli ap älä hätäile =)
Toki harrastimme seksiä jo aiemmin, mutta ei mua oikeesti ois voinu vähemmän kiinnostaa...
eli noin pari viikkoa synnytyksestä jo kova polte =)
sitten alkoi menkat ja vähensin imetystä niin johan taas maistui!
tosin voi todeta, et mitä kauemmin siihen seksin aloittamiseen uudelleen menee, sitä suurempi on kynnys!!
Toki odoteltiin parisen viikkoa synntyksen jälkeen, että saa paikat levätä, mutta olisin ollut aiemmin valmiina:) Me ollaan oltu kyllä aina aktiivisia tuolla puolella, että senkin takia varmaan ei tullut mitään pausseja:)
Se vaan on niin ihanaa hommaa, ettei malta olla ilman;)
ieli tekee 2 -3 kertaa viikossa. Lapsi nyt reilu 4kk ja imetän, joten ainakaan minulla imetys ei ole haluja vienyt, mutta tiedän, että näinkin voi käydä.
Asiaan vaikuttaa varmasti se, että kuinka lapsi yönsä nukkuu. Jos heräilee jatkuvasti, niin äiti on varmasti väsynyt, eikä seksiäkään tee mieli. Meillä nukuttu 3 kk asti koko yö.
Samaa ne tosin teki synnytyspöydällä supistusten tahtiin
Mulle palas heti synnytyksen jälkeen.
Ja joskus mies unohti että niistä tosiaan tulee maitoa ja alkoi hyväilemään nänniä jolloin sai kivan suihkun:)
Ei ole kuulemma äidinmaito oikein hyvää...
Niin, että melkeinpä voin sanoa että vasta imetyksen jälkeen eli n. 9 kk synnytyksestä. Imetys piti paikat niin kuivanakin että eihän ne vähäiset kerrat edes meinanneet onnistua vaikka laitettiin litra liukuvoidetta :)