Kerran nuorena kieltäydyin matkustamasta autolla paikalla jonka turvavyö oli vahingoittunut
Ihan kun joku olisi puukolla vetänyt siihen noin viiden millin poikittaisen viillon. Turvavyö oli siis menossa poikki. Kieltäytymisestä seurasi painostus, parit korvapuustit, haukut ja lopulta kahdeksan kilometrin kävely.
Niin hirveältä kun se kuulostaakin niin nyt kesäkuun aikana olen hymyillyt itsekseni monta kertaa sen takia.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No, kannattiko? Olisitko menttänyt henkesi mikäli olisit uhmannut kohtaloa ja istunut sittenkin tuolla paikalla?
Ihan epäolennaista. Ei sitä etukäteen ennen matkaan lähtöä pysty ennustamaan joutuuko,onnettomuuteen vai ei. Eikä sitä, et jos joutuukin, niin selviääkö,riippumatta oliko turvavyö vai ei.
Muutenko olisit mennyt humalaisen kaaharin kyytiin?
Taidat olla aika ärsyttävä ihminen. Näsäviisas jankuttaja. Tai ollut ainakin...
Olisit istunut toiselle penkille missä on ehjä turvavyö? Nuoruudessa olen ollut auton kyydissä jossa ei takapenkillä ollut laisinkaan turvavöitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit istunut toiselle penkille missä on ehjä turvavyö? Nuoruudessa olen ollut auton kyydissä jossa ei takapenkillä ollut laisinkaan turvavöitä.
Jos haluaa huolehtia turvallisuudestaan niin se tekee näsäviisaaksi jankuttajaksi? Av-logiikkaa parhaimmillaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin urhea ja viisas. Kaikki eivät voi olla kuin sinä!
No, kannattiko? Olisitko menttänyt henkesi mikäli olisit uhmannut kohtaloa ja istunut sittenkin tuolla paikalla?