Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revitkö lehdistä osoitetiedot, tilausnumerot takakannesta pois ennen kuin heität lehdet paperinkeräykseen?

Vierailija
12.06.2017 |

Mä revin aina, vaikka en oikeastaan tiedä, tekeekö niillä tiedoilla kukaan ulkopuolinen yhtään mitään. On vaan tullut tavaksi varmuuden vuoksi repiä ne tiedot sieltä takaa pois ja silputa roskiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään koska mulla ei ole mitään salattavaa.

(Tämä siitä huolimatta että joidenkin lehtien tilaustiedoilla pääsee käsiksi vain tilaajille tarkoitettuihin etuihin.)

Ei yhtään mitään salattavaa!

Vierailija
2/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, lisäksi mulla on kaikki aina jossain Hesen paperikassissa, kyllä naapuri saisi pääteltyä noista laskuista ym tulosteista aika paljon kiinnostuksenkohteistani kun ei meille muuten tule mitään mainoksiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan irti siististi ja vien kirjaston kierrätyspisteeseen.

Vierailija
4/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en =)

Vierailija
5/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne osoitetiedot vai?

Vierailija
6/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin osoitetiedot irti. Täällä päin näkee monen ihmisen vievän lehtiroskikseen omat roskar ja ottavat kotiinviemiseksi sieltä lehtiä joita eivät itse tilaa.

Vierailija
7/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, että joku ulkopuolinen pystyis tilaamaan tai tekemään jotain muuta niillä mun tiedoilla. Ei olis yhtään kivaa joku aamu huomata, että tililtä on lähteny rahaa. En kyllä ees tiie, onko semmonen mahdollista. 😳 Ap

Vierailija
8/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa aikakauslehti, jota tilaan, on puutarhalehti jonka myös säilytän.

Vierailija
9/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revin osoitetiedot irti. Täällä päin näkee monen ihmisen vievän lehtiroskikseen omat roskar ja ottavat kotiinviemiseksi sieltä lehtiä joita eivät itse tilaa.

Mitä väliä sillä nimellä siinä lehdessä on?

Vierailija
10/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan moista edes ajatellut. En edes silloin, kun rivarissa oli lukitsematon roskis.

Vierailija
11/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä revin.

Vierailija
12/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne osoitetiedot vai?

Ajattelin tarkentaa, että vien ne lehdet. Luulin kuitenkin kaikkien tajuavan. Väärin luulin.

Vierailija
13/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin/peitän minuun liittyvät tiedot vain, jos laitan paperin roskikseen (enkä silloinkaan aina), koska vaivaa sellainen typerä ajatus, että jos joku jotenkin yhdistäisi minut ällöttäviin roskiksiini (menkkasiteisiin ym.).

Yleensä paperi menee paperinkeräykseen, jolloin en revi tai peitä nimi- tai osoitetietoja, mutta jotkin salaisemmat tai "nolommat" paperit saatan repiä tai käyttää paperileikkurissa ennen paperinkeräykseen heittämistä.

Laitan osoitteella varustetun paperin mieluummin paperinkeräykseen kuin roskikseen, koska paperinkeräyksessä se ei yhdisty mihinkään "noloon", jos joku jostain syystä sattuu sen näkemään. Mutta jos en ole varma, kuuluuko jokin roskikseen vai paperinkeräykseen, esim. kirjekuori jossa on muovia, niin laitan sen roskikseen.

Vierailija
14/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, että joku ulkopuolinen pystyis tilaamaan tai tekemään jotain muuta niillä mun tiedoilla. Ei olis yhtään kivaa joku aamu huomata, että tililtä on lähteny rahaa. En kyllä ees tiie, onko semmonen mahdollista. 😳 Ap

Voi pientä. 😞

Vierailija
15/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin. En tiedä miks, mutta ei kai siitä haittaakaan ole.

Vierailija
16/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään revin, kun talossa asuu niin monenkirjavaa porukkaa. Ei niiden tarvitse tietää edes etunimeäni. T. Hiukan vainoharhainen

Vierailija
17/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittkaapa tilata jotain jonkun toisen asiakasnumerolla ja niin että rahatkin häipyy automaattisesti sen toisen tililtä.

18/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä poltetaan turhat lehdet, tiliotteet ym.

☭ 7217 ☭

Vierailija
19/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhden kerran säikähdin, kun mun kirjastolainauskuitti hävisi kotimatkalla, kun siinäkin näkyi ne lainaajan tiedot. Luulin, että jos joku löytää sen kuitin, niin hän voi niillä tiedoilla lainata vaikka kuinka ison läjän kirjoja mun nimissä. Ja laskut tulis mulle, jos kirjat katoaisi johonkin. Onneksi kuitti sentään löytyi lainastokirjan välistä.

Ei voi mitään, ehkä mäkin oon pikkasen vainoharhainen kun panikoin tämmösiä asioita. Ap

Vierailija
20/33 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä nimellä siinä lehdessä on?

Siinä on asiakasnumero myös. Eikä mielestäni kenellekään kuulu mitä tilaan ja missä asun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi