Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonekalufirmat puskevat joka viikko tismalleen saman mainoslehtisen?

Vierailija
12.06.2017 |

Samat kaapit, patjat, sohvat, matot ja pöydät viikosta toiseen saman värisinä eli aina valkoisina tai harmaina. En tiedä, itkiskö vai nauraisko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh hee, totta! Katsokaas vaan miltä vaikka Askon mainoslehtinen ens kerralla näyttää XD

Vierailija
2/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita postilaatikkoon tarra "ei mainoksia" niin pääset tuota pohtimasta.

Netistä näet niiden kauppojen mainokset jotka kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kaapit, patjat, sohvat, matot ja pöydät viikosta toiseen saman värisinä eli aina valkoisina tai harmaina. En tiedä, itkiskö vai nauraisko.

Ei muuten pidä paikkansa. Ainoastaan Asko ja sotka myyvät samoja, kun ovat molemmat Keskon myymälöitä. Iskulla vähän omia, samoin muilla. Pohjanmaan virossa tehtyjä sohvia on tosin melkein kaikilla, vähän erilaisin mallituksin. Mutta on noita vielä muitakin ketjuja jotka myyvät ihan eri kamaa.

Vierailija
4/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei parista kertasta vielä mene retkuun. Sama kikka ostos-tv:ssä. Toistoa, toistoa niin sitä.alkaa uskoa että hei me tarvitaankin tuo. Ja jos unohtuu, niin seuraavalla viikolla sama mainos muistuttaaa.

Vierailija
5/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoslehtiset antavat huonon kuvan firmasta.

Vierailija
6/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans miettiny, että voiko se olla kannattavaa lykätä postiluukusta jopa useamman kerran viikossa painettu, monisivuinen mainos. Ei se nyt ihan ilmaista firmalle kuitenkaan ole. Ja tosiaan lehdissä on usein samat kamat kuin edellisessä lehdykäisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans miettiny, että voiko se olla kannattavaa lykätä postiluukusta jopa useamman kerran viikossa painettu, monisivuinen mainos. Ei se nyt ihan ilmaista firmalle kuitenkaan ole. Ja tosiaan lehdissä on usein samat kamat kuin edellisessä lehdykäisessä.

On se varmasti silti halvempaa kuin mainostaa telkkarissa. Tarkoitus on pysyä ihmisten mielessä, sitten kun mahdollinen asiakas tarvii sitä jotain kalustetta, niin hän muistaa ensimmäisenä sen kerran viikossa postia lähettävän liikkeen.

Vierailija
8/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ihmetyttää. Luen mainokset "mitä uutta" fiiliksellä ja sitten ei edelleenkään ole mitään. Blaah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä