Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tytön/naisen tulisi ehdottaa seksiä kanssasi/mikä toimii parhaiten?

Vierailija
12.06.2017 |

Kuvittele tilanne, jossa tyttö tai nainen on ihastunut sinuun ja haluaisi mennä sänkyyn kanssasi. Miten ja millä "saatesanoilla" haluaisit, että sinua lähestyttäisiin? Millaista vihjailua haluaisit/ymmärtäisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailkaas nyt miehet, muakin kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasilla oo miehille mitään merkitystä, sanoitpa miten tahansa. Kunhan vaan pukille pääsee, se riittää.

Vierailija
4/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä sanoilla niin väliä, kunhan vain ilmaisee asian suoraan. Tilanteen mukaan käskemällä tai kysymällä, lähtisitkö/tulisitko/haluisitko/ota/tule/seuraa.. ja sopiva jatko siihen. Tai vaikka sanattomasti, ota miehen käsistä kiinni ja ohjaa ne rinnoillesi, lanteille tmv ja päälle katse joka kertoo loput. :)

Vihoviimeinen asia on jokin vihjailu minkä tajuaa vasta seuraavana päivänä tai viikon päästä kun tilanne meni jo.

Vierailija
5/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät teeveen kiinni ja otat miestä kädestä kiinni j viet makkarii.

Vierailija
6/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät teeveen kiinni ja otat miestä kädestä kiinni j viet makkarii.

Jos kyseessä ei oo oma mies ..

Vierailija
7/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja kysyttiin: "Haluun sua NYT!"

Vierailija
8/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut sellaisiin tilanteisiin, vaikkapa tanssipaikoilla. Olen aina tansseihin mennessä autolla liikenteessä eli selvä. Sitä naiset arvostaa. SIlmäpelillä se on alkanut, kumpikin tietää mihin se voi johtaa eli katse kertoo haluamisesta. Kysyppä suoraan ja kännissä, annatko pillua. Toden-näköisesti saat polvella munille, olen nähnyt senkin en kokenut. Mutta onhan noita silmäpeli juttuja muuallakin, tämä nyt oli vaan esimerkki. Herra numero 47