Sitten odottelemme mielenkiinnolla Sipilän ja Orpon perusteluja MIKSI ei ole edellytyksiä jatkaa hallitusyhteistyötä PS:n kanssa
Jotain ympäripyörää muminaa ihmisarvoista? Ei kiitos, jotain konkreettisempaa kaivataan.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse presidenttikin ilmaisee huolensa siitä, että tämä jengi ei anna toisille ihmisarvoa, niin kyllä syy on ihan riittävä.
Soini oli hallituksen takuumies, eikä takuumiestä enää ole. Siinäpä se yksinkertaisuudessaan.
No mikäs se minun ja muiden ihmisarvo on? Toimia lompakkona loisille, vai? Käydä töissä kovasti verotettuna ja muut vain nostelevat sosiaalitukia?
Ei kiitos.
Sinun ihmisarvosi on ihan sama kuin muidenkin.
Johtuisiko siitä, että hallituskumppani valitsi johtoonsa rasisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse presidenttikin ilmaisee huolensa siitä, että tämä jengi ei anna toisille ihmisarvoa, niin kyllä syy on ihan riittävä.
Soini oli hallituksen takuumies, eikä takuumiestä enää ole. Siinäpä se yksinkertaisuudessaan.
No mikäs se minun ja muiden ihmisarvo on? Toimia lompakkona loisille, vai? Käydä töissä kovasti verotettuna ja muut vain nostelevat sosiaalitukia?
Ei kiitos.
Eli siis mikä?
Mikä on syy siihen, ettei Halla-aho voi olla Suomessa, vaikka on heidän puheenjohtaja?
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutonta, jos ei nyt tule uudet vaalit.
Huono juttu, jos hallitukseen tulee pelkkää oikeistoa: kepu, kokoomus, rkp ja kristilliset. Sitten ne saavat vapaat kädet romuttaa hyvinvoinnin.
Hallitus on aika pitkälle tehnyt jo ne muutokset mitä se on aikonutkin tehdä. Vaalikauden loppupuolella ei varmaan nähdä paljon mitään uutta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Ei ole, jos yksi tekee töitä ja toinen kerää hedelmät hänen työstään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy siihen, ettei Halla-aho voi olla Suomessa, vaikka on heidän puheenjohtaja?
Halla-aho on euroedustaja ja saa siitä palkkaa. Ministerinä Halla-aho menettäisi palkkansa heti kun hallitus kaatuu. Pelkkänä puolueen puhiksena ei saisi palkkaa ollenkaan.
Viimeistään Hakkaraisen valinta osoitti, että perussuomalaisissa on porukka, joka itse haluaa hajottaa puolueen, ja näyttää keskisormea kaikille muille. Turha itkeä nyt muille, jotka reagoivat miten haluttiin, vaan kysyä näiltä Hakkaraisen valitsijoilta, miksi halusivat viedä kaiken uskottavuuden puolueelta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoministeri ei oikeen voi tulla puolueesta joka vastustaa EU:ta, lähetään vaikka siitä.
Jep, pressa ei myöskään huoli siihen pestiin ketä tahansa. Ja pressalla tosiaan on sanansa sanottavana ulkoministeristä. Soini ei käy Halla-Aholle, kuka muu siihen sitten persuista kävis. Aika vähissä on ehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan vaikuttaa koko Jussi Halla-ahon historia eli kaikki mitä hän on julkisesti kirjoitellut, myös hänen saamansa tuomio vaikuttaa asiaan. Samoin varapuheenjohtaja Hakkaraisen tuomio.
Eli kyseessä olisi valtava imago-ongelma kepulle ja kokoomukselle.
Toisekseen syynä on se, ettei Halla-ahoon luoteta eli odotettavissa voisi olla isoja ongelmia jossain vaiheessa ja hallituksen on hankala työskennellä tällaisessa epävarmuudessa.
Joku hallitusohjelma on vain pieni osa kokonaisuutta jota tällaisessa tilanteessa mietitään.
Niin, esim. kokoomuksessahan ei ole ollut tuomittuja ministereinä aikaisemmin...
No riippuu varmaan myös siitä että minkä tyyppisistä asioista tuomio on tullut ja minkä ikäisenä tuomio on tullut.
No, vaikkapa Kimmo Sasi, murhasi autolla ajamalla ihmisen kuoliaaksi. Kelpasi hyvin Kokoomuksen johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä presidentti, että Sipilä ja Orpo ovat sanoneet moneen kertaan, että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Olkoon ihon väri tai lähtömaa mikä tahansa. Halla-aho kumppaneineen maalasi itsensä
nurkkaan.Tottakai ihmiset on samanarvoisia, mutta pitääkö heitä ottaa tänne minun elätettäväkseni?
Tästä tässä on kysymys.
Jos vielä saataisiin perussuomalaisten puheenjohtajisto ymmärtämään tämä ero.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään Hakkaraisen valinta osoitti, että perussuomalaisissa on porukka, joka itse haluaa hajottaa puolueen, ja näyttää keskisormea kaikille muille. Turha itkeä nyt muille, jotka reagoivat miten haluttiin, vaan kysyä näiltä Hakkaraisen valitsijoilta, miksi halusivat viedä kaiken uskottavuuden puolueelta.
Tästä rääkymisestä ja paskahalvauksien määrästä voi päätellä että puoluekokouksen valinnat toivat PS:lle uskottavuuden takaisin, äänestäjien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä presidentti, että Sipilä ja Orpo ovat sanoneet moneen kertaan, että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Olkoon ihon väri tai lähtömaa mikä tahansa. Halla-aho kumppaneineen maalasi itsensä
nurkkaan.Tottakai ihmiset on samanarvoisia, mutta pitääkö heitä ottaa tänne minun elätettäväkseni?
Tästä tässä on kysymys.
Jos vielä saataisiin perussuomalaisten puheenjohtajisto ymmärtämään tämä ero.
Uusi puheenjohtajista tämän ymmärtääkin, siksi se ei kelpaa kellekään.
Minusta tässä tehtiin virhe. Nyt persut saavat kaipaamansa marttyyrin viitan ja mahtavan aseman oppositiosta räksyttää ilman vastuuta. Tällä asetelmalla ruotsidemokraatit ovat nostaneet kannatustaan toiseksi suurimmaksi puolueeksi ja samalla pakottaneet muut puolueet kiristämään maahanmuuttopolitiikkaa.
Lehtitietojen mukaan Halla-aho suostui kaikkiin kepun ja kokoomuksen vaatimuksiin eli sitoutui jo sovittuun hallitusohjelmaan ja olisi antanut nykyisten persuministereiden jatkaa. Mutta tämä oli jo etukäteen päätetty, että Halla-ahon kanssa ei leikitä.
Samalla annetaan RKP:lle ja kristillisille todella makea iltalypsymahdollisuus. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Ei ole, jos yksi tekee töitä ja toinen kerää hedelmät hänen työstään.
Oletko mielestäsi arvokkaampi ihminen kuin esim. työtön? Vai mitä tällä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan vaikuttaa koko Jussi Halla-ahon historia eli kaikki mitä hän on julkisesti kirjoitellut, myös hänen saamansa tuomio vaikuttaa asiaan. Samoin varapuheenjohtaja Hakkaraisen tuomio.
Toisekseen syynä on se, ettei Halla-ahoon luoteta eli odotettavissa voisi olla isoja ongelmia jossain vaiheessa ja hallituksen on hankala työskennellä tällaisessa epävarmuudessa.
Joku hallitusohjelma on vain pieni osa kokonaisuutta jota tällaisessa tilanteessa mietitään.
Niin, esim. kokoomuksessahan ei ole ollut tuomittuja ministereinä aikaisemmin...
No riippuu varmaan myös siitä että minkä tyyppisistä asioista tuomio on tullut ja minkä ikäisenä tuomio on tullut.
No, vaikkapa Kimmo Sasi, murhasi autolla ajamalla ihmisen kuoliaaksi. Kelpasi hyvin Kokoomuksen johtoon.
Oliko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä rääkymisestä ja paskahalvauksien määrästä voi päätellä että puoluekokouksen valinnat toivat PS:lle uskottavuuden takaisin, äänestäjien silmissä.
Idiootteja on Suomessa vähemmän kuin luulette. Ps ajautuu marginaaliin. Mutta omapahan on valintanne. Ei sitä puoluetta muut jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutonta, jos ei nyt tule uudet vaalit.
Huono juttu, jos hallitukseen tulee pelkkää oikeistoa: kepu, kokoomus, rkp ja kristilliset. Sitten ne saavat vapaat kädet romuttaa hyvinvoinnin.
Kyllä ne persutkin oikeistoa on, ihan samanlaisia kuin kokkareet. Vai miten ne on tavallisen työssäkäyvän ihmisen puolta pitäneet hallituksessa. Että sen puoleen mitään muutosta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä auto-onnettomuus on murha? Ok, ymmärrän nyt miksi kannatat persuja.
Tottakai ihmiset on samanarvoisia, mutta pitääkö heitä ottaa tänne minun elätettäväkseni?
Tästä tässä on kysymys.