Mua on alkanut kuvottaa se että ihmiset tuijottaa puhelintaan kävellessäänkin
Kommentit (49)
Et ole hirveä ihminen! Nykyisin myös monet ajavat pyörällä tuijottaen puhelinta.Siinä saa kanssaihmiset olla valppaina että ehtivät alta pois.
Säälittävän näköistähän se on kun ei uskalleta kohdata muita ihmisiä enää ollenkaan.
Minuun on törmännyt pyörällä puhelimeen tuijottaja. Onneksi ei käynyt kuinkaan kummallekaan, mutta suhtautuminen oli kuin vika olisi ollut minun. "Kato vähän etees", no vastasin kuule kato itse ja lähdin vauhdilla lipettiin. Sekä autojen alle meinaavat mennä jne.
Pelaavat pokemon go:ta? Mieluummin sitä katsoo kuin kaupungin pultsareita ja harmaata säätä.
Anna toisten elää rauhassa, kyllä niitäkin varmaan pännii sinun olemuksesi, mutta eivät sano siitä mitään.
Sama täällä. Periaatteesta en väistä näitä puhelimentuijottajia, jos tulevat kadulla suoraan kohti katsettaan hetkeksikään nostamatta. Pysähdyn, odotan ja toivon, että ne pudottavat sen puhelimensa asvalttiin minuun törmätessään.
Vierailija kirjoitti:
Pelaavat pokemon go:ta? Mieluummin sitä katsoo kuin kaupungin pultsareita ja harmaata säätä.
Anna toisten elää rauhassa, kyllä niitäkin varmaan pännii sinun olemuksesi, mutta eivät sano siitä mitään.
Tämä koskien kävelijöitä, pyöräilijöiden silmät tiehen. Lisäksi osa varmaan tuijottaa reittiopasta, työsähköpostia tai navia?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan jäänyt pultsarin alle, vaikka niitäkin saa kyllä pelätä, jos ajavat pyörällä. 4. Mun olemus saa pänniä ketä vaan, mutta olemukseni ei ole tiellä eikä mene kenenkään päälle.
Tämä on vain välivaihe. Jo alle 10 vuoden päästä kuvat vuoden 2017 kyyryniskoista herättävät hilpeyttä. VR tulee ja muuttaa kaiken. Virtuaalilasit ovat vielä kuin kenkälaatikkoja, mutta hyvin pian niitä ei tavallisista silmälaseista erota. Sitten on taas molemmat kädet vapaana ja pää pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävän näköistähän se on kun ei uskalleta kohdata muita ihmisiä enää ollenkaan.
Niin, ei jaksa ottaa ihmisen haukkuja ja negatiivisia katseita vastaan. Sori, että olen säälittävä.
Itse en liikkeellä katsele juurikaan kännykkää, ellei sitten joku soita, tai kysele whatsappissa missä kohtaa olen menossa, ja kauan kestää. Ja tietenkin, jos navigaattoria tarttee.
Mua puolestaan sitten jaksaa ihmetyttää mitse se niin suunnattoman suuria tunteita herättää. Joo ymmärrän jos alle/päälle kävellään puhelimen tuijotuksen vuoksi, mutta ei kai niitä tilanteita kuitenkaan ihan solkenaan satu päivittäin. Tuntuu että ärsyttää vaan ärsyttämisen vuoksi, että vaikka siitä puhelimen tuijottajasta ei mitään (törmäys)haittaa olisi, niin ärsyttää silti, kun sillä lailla puhelintaan tuijottaa...
Kyllä ihmiset sitten jaksaa ressata toisten käyttäytymistä, teki ne sitten mitä vaan! :)
Just eilen katselin hvuittuneena yhtä nuorta naista, joka naama kiinni puhelimessa luikerteli hitaasti vaeltaen mäkeä ylös. Meinasi ensin kompastua ja sitten kävellä pusikkoon. Mutta ei silti laittanut puhelinta pois...
Vierailija kirjoitti:
Just eilen katselin hvuittuneena yhtä nuorta naista, joka naama kiinni puhelimessa luikerteli hitaasti vaeltaen mäkeä ylös. Meinasi ensin kompastua ja sitten kävellä pusikkoon. Mutta ei silti laittanut puhelinta pois...
Taisin olla mää x_x Vastasin työsähköpostiin.
Noloa. Ne on selvästi nettiriippuvaisia.
Mä olen niin onnellinen etten ole itse tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla mää x_x Vastasin työsähköpostiin.
Oliko joku kuolemaisillaan, jos et vastaa just ja heti?
No et sä kovin täysjärkinenkään ole, jos tuollainen asia niin paljon kuvottaa. Mitä pahaa siinä on niin kauan kun ulkopuoliset eivät siitä kärsi? Itse ainakin osaan katsoa sitä puhelinta niin etten törmäile muihin ihmisiin enkä aiheuta minkäänlaista harmia.
Ne ei itse tajua kuin tyhmältä ne näyttää.
Naurattanut monesti kuinkakohan moni paheksuu ja itkee mielessään nuorison älypuhelinriippuvuutta, kun tuun vastaan nenä kiinni kännykässä, kun sieltä tuun karttaa kattoneeksi :D Eli jos kauheesti pistää vituttaan nuo kännykkään tuijottelijat, niin voit aatella, et ehkä se on oikeesti vain vähän eksyksissä ja ladannut sinne kännykkäänsä kartta-appin, kun semmosen paperisen kuskaaminen kaikkialle on vähän työlästä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mä pelaan sitä koko ajan. Myös autossa istuessa, en tietenkään ajaessa. Se on hauskaa.
Ne on orjia.