Haluaisin kissan, mutta ei mies tykkää kissoista
Kommentit (29)
Ei minunkaan mieheni mukamas tykännyt. Nyt kun on kissa paapoo sitä kaikista eniten :D
Haluat kissan? No, hanki kissa.
ja seuraaava potilas
Tehdään vaihtokauppa. Lähetä mies tänne ja kissa tulee paluupostissa. Kisu on kyllä jo melko iäkäs, kuitenkinhyvän näköinen ja nuorekas ikäisekseen, syö vähän ja viihtyy kotona. Onko miehellä vastaavat ominaisuudet?
Dumppaa mies, ota kissa.Kissasta luultavasti vähemmän vaivaa, enemmän seuraa ja pienemmät kulut kuin miehestä.
Määkin haluan kissan muttei nainen anna hankkia. On koira-ihmisiä.
Tuttavapariskunnassakin nainen oli kissaihminen ja mies koiraihminen. Elämäntilanteeseen ei oikein koira sopinut ja nainen puhui pitkään kissan hankkimisesta. Lopulta mies vastahakoisesti suostui. Nyt kissoja on kaksi ja tuo mies on paitsi aivan hassuna omiin kissoihin, lepertelee aina kyläillessään myös meidän kissoille. Että jos vain jatkasit ympäripuhumista.
Ei meidänkään mies tykkää kissoista. Tiesi kuitenkin että se on minun unelma. Osti minulle 1000e rotukissan joululahjaksi. Nyt puolivuotta myöhemmin meillä on jo toinen kissa. Ja minä hoidan kaiken kissoihin liittyvän ja miehen tehtäviin kuuluu rapsuttelu ja halailu. Kyllä se mies sinulle luvan antaa jos tarpeeksi välittää. Ja jos näkee että siitä on sinun hyvinvoinnillesi hyötyä:)
Mies saattaa olla allerginen kissoille, kannattaa ottaa vähän selvää asioista ennen kuin viskaat mirriä olohuoneen lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Määkin haluan kissan muttei nainen anna hankkia. On koira-ihmisiä.
No, menette aloittajan kanssa kimppaan, ja dumppaatte puolisonne toisilleen. Ongelma ratkaistu. Niin ja sitten hankitte sen kissan.
voi sentään vie se katsomaan kodittomia kissoja,tai jos sekään ei auta näytä sille muutama video hylättyjen kissojen kohtaloista.Uskon että miehesi ei ole niin paatunut etteikö hän lopuksi antaisi periksi.
Muuten,Kauko kissan tarinasta olisi hyvä aloittaa ja luetuttaa se vaikka miehelläsi ensin.
Kyllä se siitä pian kääntyy kissojen kaveriksi kun jatkat vaan painostusta.
Anna mies pois hyvään perheeseen pitovaikeuksien vuoksi ja ota kissa! Ongelma ratkaistu.
Ei kaikki miehet tosiaan tykkää kissoista, eikä naisetkaan. Onneksi mulla ei ole sellaista miestä.
En minäkään ottaisi kissaa, koska en pidä kissoista. Minun kanssani ei ole mikään pakko olla, mutta sen verran täytyy kunnioittaa itsetuntemustani, ettei yritä maanitella ja perustella, että "kyllä niistä sitten pitää, kun ne ovat omia". Sama juttu lasten kanssa.
Kun näin otsikon, ajattelin ehdottaa juurikin tuota vapaaehtoistyötä.
Odottelet, että suhteenne päättyy, ja sitten otat sen kissan. Totta kyllä tuokin mitä joku sanoi, moni mies on ihastunut kissaan sitten kun se on olemassa, vaikka ensin onkin suhtautunut ajatukseen nurjasti.
Luulin että mieheni ei halua kissaa, kun ei ole vielä suostunut pyyntöihini hankkia sitä. Perusteli kyllä hyvin, kun tykätään äkkilähdöistä, niin mistäs aina hoitaja niille. No, sitten kun vähän rauhottuu, ja alkaa perhe-elämä niin on sopiva aika.
Äitini mies ei pitänyt kissoista eikä koirista, äiti hommasi kaksi kissaa, ja kaksi koiraa, nykyään äitini mies on ihan rakastunut niihin :D Osallistuu jo jopa koirien lenkittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään vaihtokauppa. Lähetä mies tänne ja kissa tulee paluupostissa. Kisu on kyllä jo melko iäkäs, kuitenkinhyvän näköinen ja nuorekas ikäisekseen, syö vähän ja viihtyy kotona. Onko miehellä vastaavat ominaisuudet?
Hyväkuntoinen ikäisekseen, syö vähän ja viihtyy kotona talvet. Kalastuskaudella saattaa kadota pariksikin viikoksi, mutta palaa takaisin ja joskus tuo saaliitakin näytille. Mutta taidan pitää kuitenkin miehen, olen ahne, haluan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoinen ikäisekseen, syö vähän ja viihtyy kotona talvet. Kalastuskaudella saattaa kadota pariksikin viikoksi, mutta palaa takaisin ja joskus tuo saaliitakin näytille. Mutta taidan pitää kuitenkin miehen, olen ahne, haluan molemmat.
Oi, kalastava mies! Kyllä kissa tykkäisi! Kiehnäisi säärtä kun mies palaa kalantuoksuisena kotiin, ja häntä täristen kävisi saaliin kimppuun. Kyllä siinä karumpikin mies heltyisi, kun saisi niin vilpittömiä kiitollisuuden osoituksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, keskusteltuani kissan kanssa lyhyesti, päätin pitää kisuni kotona. Kissa perusteli vakuuttavasti, että voisin vaihtokaupassa ainoastaan menettää ja antoi myös hienotunteisesti minun jäädä käsitykseen, että päätös tosiaan oli minun.
P.S. Kissa meni just hiukan silmiään pyöritellen päiväunilleen.
Jätä se sika!