Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostanko veronpalautuksilla uuden sohvan vai ulkomaanmatkan?

Vierailija
12.06.2017 |

Niin. Veronpalautuksia tulee syksyllä niin hyvin, että pitäisi keksiä joku fiksu tapa käyttää se. Uusi sohva ollut mielessä jo pitkään ja antaisi lisäarvoa elämään about joka päivä. Ulkomaanmatka taas olisi pitkästä aikaa kiva juttu, tosin pitkäaikaista iloa siitä ei ole muuta kuin muistoissa. Kumman te valitsisitte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja perusteluja saa myös kertoa!

-ap

Vierailija
2/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä edes saanut rahoja tilillesi kun pitää olla tuhlaamassa.

Mitäs jos kokeilisin pitää rahat puoli vuotta tilillä ennen kuin tuhlaat ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä palautukset syksyllä maksetaan?

Vierailija
4/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta säästöihin, omaisuutta löytyy osakkeiden muodossa vaikka viiteenkymmeneen uuteen sohvaan. Olen vain sen verran pihi etten halua niitä turhaan myydä pois (verot, käsittelykulut yms) eli nuo juoksevat tulot mielelläni käytän johonkin itselleni mukavaan.

Onko sinulla 2 mielipidettä alkuperäiseen kysymykseeni?

-ap

Vierailija
5/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta säästöihin, omaisuutta löytyy osakkeiden muodossa vaikka viiteenkymmeneen uuteen sohvaan. Olen vain sen verran pihi etten halua niitä turhaan myydä pois (verot, käsittelykulut yms) eli nuo juoksevat tulot mielelläni käytän johonkin itselleni mukavaan.

-ap

Jos on varaa, niin mikset ota molempia?

Vierailija
6/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rahastoosuuksia. Paljon pidempiaikainen hyöty kuin sohvasta tai matkasta. Jos olet nuo rahat voinut lainata vuodeksi valtiolle nollakorolla niin voit yhtä hyvin laittaa ne myös rahastoihin, joista saat sijoituksellesi tuottoa.

Jos käytät verojen liikamaksua säästökeinona, olet idiootti. Olisi paljon kannattavampaa laittaa vaikka niihin rahastoihin rahaa säästöön kuin maksaa ylimääräisiä veroja ja lainata valtiolle ilmaista rahaa.

Vierailija
7/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka!!!! Sen muistot säilyy ikuisesti ja jos kaukokaipuu vaivaa, ei siihen auta järkeilyt. Veronpalautukset ovat juuri sellaista extrarahaa millä kannattaa ilahduttaa itseään. Sohvia löytyy edullisestikin tai vaikka osamaksulla.

Vierailija
8/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä itse lähden matkalle.

ohis: Mun veronpalataukset eivät tule siitä, että olen hoitanut asiat huonosti, vaan matkakuluista. Niistä valittaville tiedoksi, että olen maksanut veroja kyllä polttoaineissa ja auton hinnassa sekä palkastani sen verran, että en koe muiden veronmaksajien niitä maksaneen. Todennäköisesti olen vähennyksistä huolimatta maksanut veroja enemmän kuin valittajat. En halunnut ottaa matkakuluja etukäteen, koska toiveina oli päästä lähelle työpaikkaa asumaan vakituisesti ja se toteutui tänä vuonna. Halvempaa se on asua lähempänä, möin saman tien autonkin pois. 

Vierailija
9/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoihin sijoittaminen on varma keino tuhlata nuo rahat asap.

Vierailija
10/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No näistä riippuu hintaluokasta. Jos joku 1000eur, laittaisin varmaan sen sohvan. Jos sitten taas lähemmän 10 000eur, niin sillä saisi jo luxusloman (olettaen että lähdet yksin lomalle?)

Vierailija
11/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Veronpalautuksia tulee syksyllä niin hyvin, että pitäisi keksiä joku fiksu tapa käyttää se. Uusi sohva ollut mielessä jo pitkään ja antaisi lisäarvoa elämään about joka päivä. Ulkomaanmatka taas olisi pitkästä aikaa kiva juttu, tosin pitkäaikaista iloa siitä ei ole muuta kuin muistoissa. Kumman te valitsisitte?

En kumpaakaan.Ostaisin rahalla osakkeita.

Vierailija
12/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ehdottomasti lomalle.

Vierailija
13/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit vielä hyvin säästämään niin, että saat molemmat.

Vierailija
14/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mihin hittoon sitä omaisuuttat säästät? Vai onko tämä nyt sitä humblebragaamista, jossa huonosti piilotetulla itsekorostuksella ohimennen kerrot omasta erinomaisesta elämästäsi? 

Vierailija
15/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin palautukset matkaan, mutta olin sen verran tarkkaan laskenut pidätysprosentin ettei tulossa ole kuin noin 300 e.

Vierailija
16/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vielä hyvin säästämään niin, että saat molemmat.

Pienemmällä veroprosentilla tosiaan saisi kerretettyä vuoden aikana paremmat säästöt. Mutta tällä mallilla on tyhmää olla leveilemässä kuinka saadaan ylimääräistä rahaa :D

Vierailija
17/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se sitten jo alkaa, huoh! Vähän, kuin joulu vuosi vuodelta aletaan aikaisemmin leiveilemällä asialla, joka ei ole kuin silkkaa tyhmyyttä. Vuosi syödään makaronia, että voidaan jouluna nostattaa omaa egoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän