Kuinka laihtua 10 kiloa 2kuukaudessa?
Mimmoisella ruokavaliolla laihtuisi 10 kiloa 2 kuukaudessa?
Kommentit (24)
Mulla lähti 10 kg 10 viikossa siten, että jätin viikolla "huonot" hiilarit (leipä, pasta, peruna) pois ja söin näiden asemesta kasviksia ja proteiineja. Annoskoot protskuilla (vähärasvainen liha, kana tai kala) 100-200g, kasviksia rajattomasti jotta ei tullut näläntunnetta. Söin 5 kertaa päivässä (joista 2 hedelmää, yksi aamiaisen ja lounaan välillä, toinen lounaan ja päivällisen välillä). Viikonloppuna sitten yksi herkuttelupäivä, esim pizzan saatoin tilata, tai paistaa esipaistettuja sämpylöitä uunissa herkutteluaamiaiseksi.
Nämä 10kg "poistin" 3 vuotta sitten, paino ei ole noussut takaisin kun olen pitänyt vähähiilihydraattisen ruokavalion viikolla.
Mutta toki riippuu sun alkupainosta miten tuo onnistuu. Itsellä oli hulppeat 95kg (olen 170cm), nyt 80kg (extra 5 kiloa lähti vahingossa vähän aikaa sitten kun aloitin 45 minuutin päivittäiset kävelylenkit :D).
no pudottaahan ne Suurimmassa pudottajassakin monta kiloa viikossa.
Kerran olin ruumiillisessa työssä 4 tuntia päivässä. Ja karppasin yhtäaikaa. Kiloja lähti 12 viidessä viikossa.
Mun kolmelta tutulta lähti kilot ja hiukset.
Lääkäri oli varoittanut tuotteesta kun oli jälkeenpäin kuullut.
Moni sanoo myös että pitää olla miltei jatkuvaan hankkimassa litkuja kun paino meinaa tulla takasin.
Kun laihduttaa normaalisti muuttamalla elintapoja niin kilot ei tule takaisin.
Mitä järkeä on ostaa kalliita epäterveellisiä "kuureja" kun sama jojottelu jatkuu.