Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sairaanhoitajia tai sh opiskelijoita paikalla?

Vierailija
11.06.2017 |

Olin pääsykokeissa juuri ja odottelen loppukuusta tietoa pääsystä. Huomasin sh opintosuunnitelmasta soveltaviin harjoitteluihin kuuluvan naisten hoitotyön, joten voisiko joku valaista mitä sh opiskelija tekee siinä käytännössä? Ja onko kyse synnäristä vai jostain naistentautien tapaisista osastoista? Onko täällä ketään joka työskentelee naisten hoitotyössä sairaanhoitajana? Olen ajatellut sen kuuluvan kätilöille/terkkareille

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä Metropoliassa ollut tuollaista noin 5 v sitten. Ehkä ne on ottaneet sen mukaan kun lastenosaston niin täynnä ettei niihin pääse helposti. Jakavat lasten ja naistentauteihin opiskelijoita tms.

Vierailija
2/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valmistunut vajaa 10 vuotta sitten sairaanhoitajaksi eikä meilläkään ollut naisten hoitotyötä harjoitteluissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen itse terkkariksi (eli samalla myös sh) enkä ole tullut huomanneeksi tuollaista meidänkään opintosuunnitelmassa. Muistelisin, että eräässä koulussa pk-seudulla tuollainen olisi terkkareilla. Täytyypäs vielä tarkistaa. Opiskelen toista vuotta.

Vierailija
4/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti vaihtoehtona, muttei pakollinen? Kyllä mulla on pari sh-tuttua ollut harjoittelussa jossain naustentautien osastolla.

Vierailija
5/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No synnäriä ei taatusti meinaa. Jotkut terkkarit käy synnärillä harkassa ja kätilöt nyt tietenkin käy. Todennäköisesti tuo meinaa harjoittelua naistentautien osastolla, siellähän on sairaanhoitajia kyllä. Harjoitteluissa on paljon valinnanvaraa, tuskin pakko mennä tuonne jos ei halua. Samanlaista osastotyötä se on kuin muuallakin.

Vierailija
6/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että selvensitte tätä minulle. Tämä naistentautien harjoittelu 3op sisältyy lasten ja nuorten harjoittelun ohelle (7op) ja on siis pakollinen. En pelkää tai kammoksu mennä sinne, hämmästelin vain että tekeekö perus sairaanhoitajat myöskin naistentautien osastolla töitä kun ajattelin sen kuuluvan ainakin kätilöille

Ap

Vierailija
7/7 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että naistentautien osastolla tehtäisiin pakollisia harkkoja. Mikä amk kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi