Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-vuotias tätini meni naimisiin itseään ainakin puolet nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
11.06.2017 |

Miehen tarkka ikä ei ole tiedossa mutta nuori on, tutustui mieheen helmikuussa kun oltiin yhteisellä matkalla Gambiassa katsomassa sikäläisessä SOS lapsikylässä asuvia kummilapsiamme. Ymmärsin että mies on minuakin nuorempi, olen 28. Jotain romanssia osasin jo silloin aavistella ja varsinkin nyt kun täti halusi lähteä yksin uudestaan mutta en tällaista. Äsken näin facessa kuvia hääjuhlasta tädin sivuilla ja täti oli päivittänyt uuden sukunimen itselleen. Mitä tässä pitäisi ajatella?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa kärkkymääsi perintöä.

Vierailija
2/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää kirjoitti:

Et saa kärkkymääsi perintöä.

En kärky enkä ole saamassa perintöä kun on rintaperillisiäkin. Tädin poika kuollut mutta pojan lapsi elossa, asuu äidillään. Jonka kanssa muuten juurikin juttelin, tätini oli ilmoittanut että tuo miehen Suomeen. No, voin sanoa et tuo ikäero ihmetyttää ja se et mennään naimisiin noin nopeaa, öitä on vietetty yhdessä max parin käden sormien luvun verran joten eipä siinä kovin hyvin voi toista tuntea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuori mies halua lapsia?

Vierailija
4/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa nuoren joka saa

Vierailija
5/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuori mies halua lapsia?

Siis tuo tädin uusi mies? Hänellä on 2 lasta ja on eronnut lasten äidistä. Nähtiinkin nuo lapsensa talvella, tämä mies niin toimi meidän taksina paljon ja käytiin kotonaan jossa asuu äitinsä ja näiden lastensa kanssa.

Vierailija
6/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy... Minäkin ottaisin itseäni puolta nuoremman miehen, meillä on yksi elämä!

Vierailija
7/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti tän tyyppisissä suhteissa on kyse hyväksikäytöstä

Vierailija
8/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy... Minäkin ottaisin itseäni puolta nuoremman miehen, meillä on yksi elämä!

jos sulla on yhtään rahaa ja olet länsimaalainen niin saat kyllä vaikka kolme kertaa nuoremman, ei tarvii kuin matkustaa esim gambiaan.

Vierailija
9/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... mutta kumpi hyväksikäyttää kumpaa?

Tätini on ainakin todella rakastunut, puhuin hänenkin kanssaan juuri. Ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Miehen tarkoitusperät jotenkin huolestuttavat nyt vaan, en halua tädille pettymystä.

Ap

Vierailija
10/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa nuoren joka saa

kukatahsnsa länsimaalainen nainen saa Afrikasta itselleen nuoren miehen. ei tarvitse kuin kävellä rannalla 50 metriä ja on jo 10 kosijaa.

Vierailija
11/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olen vanha niin ei mua kyllä haittaisi saada nuorempa miestä jonka muna pysyy pystyssä ilman apua:D

Vierailija
12/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coon on aina hyvä vaihtoehto, on se vilpitön rakkaus ihana asia, voi silti olla että se rakkaus ei kovin kauan kestä.

Vierailija
13/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olen vanha niin ei mua kyllä haittaisi saada nuorempa miestä jonka muna pysyy pystyssä ilman apua:D

En ymmärrä miten noiden parikymppisten tummien miesten muna pysyy pystyssä ilman apua jonkun vanhan siiderivalaan kanssa?

Vierailija
14/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... mutta kumpi hyväksikäyttää kumpaa?

Tätini on ainakin todella rakastunut, puhuin hänenkin kanssaan juuri. Ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Miehen tarkoitusperät jotenkin huolestuttavat nyt vaan, en halua tädille pettymystä.

Ap

Kun mies saa Suomen kansalaisuuden, oppii kielen jne.. vaihtaa nopeasti nuorempaan.

Vierailija
15/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätisi nuorekas ikäisekseen, millainen luonne hänellä on?

Onko hän rikas? 

Vierailija
16/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tätisi nuorekas ikäisekseen, millainen luonne hänellä on?

Onko hän rikas? 

Mukavaa seuraa on ja nuorekas mieleltään mutta ikäisensä näköinen kai, hankala arvioida. Ei rikas mutta ei köyhäkään, omistaa kaksion pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, töissä vielä laitossiivoojana sairaalassa. Eronnut aikoja sitten, poikansa kuollut aikoja sitten ja lapsenlapsi yläasteella. Jotenkin tilanne on ihan absurdi. Ka tosiaan tuota miehen tarkkaa ikää en tiedä mutta muista että oli puhetta että on minua nuorempi, olisiko syntynyt 90- luvulla. Tätini on siis syntynyt 1957.

Vierailija
17/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin minäkin vetreän uroksen, mutta gambialaiset ei kiinnosta. Mutta ihan täällä on yksi ihanuus jonka ottaisin. Ikäero on sama kuin pressaparilla. Mutta on estritä joten tää jää unelmaksi.

Vierailija
18/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis hieman muutellut yksityiskohtia ettei kukaan tunnista, tyyliin päivämääriä/paikkoja/ammatteja jne mutta kuitenkin niinkuin tarina on suunnilleen mennyt.

Ap

Vierailija
19/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt olisi totta.... Niin melkoisen yksityiskohtaista kerrontaa varsin uniikista tapauksesta. Enemmän kuin tädin ratkaisu, hämmentää sukulaistytön lörpöttely.

Vierailija
20/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä nyt olisi totta.... Niin melkoisen yksityiskohtaista kerrontaa varsin uniikista tapauksesta. Enemmän kuin tädin ratkaisu, hämmentää sukulaistytön lörpöttely.

Niinkuin aiemmin jo mainitsin niin yksityiskohtia on muutettu sen verran ettei voi tunnistaa.