Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60-vuotias tätini meni naimisiin itseään ainakin puolet nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
11.06.2017 |

Miehen tarkka ikä ei ole tiedossa mutta nuori on, tutustui mieheen helmikuussa kun oltiin yhteisellä matkalla Gambiassa katsomassa sikäläisessä SOS lapsikylässä asuvia kummilapsiamme. Ymmärsin että mies on minuakin nuorempi, olen 28. Jotain romanssia osasin jo silloin aavistella ja varsinkin nyt kun täti halusi lähteä yksin uudestaan mutta en tällaista. Äsken näin facessa kuvia hääjuhlasta tädin sivuilla ja täti oli päivittänyt uuden sukunimen itselleen. Mitä tässä pitäisi ajatella?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni tädin perinnöt...

Vierailija
22/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heuristisen arvioni mukaan tuosta ei tule pitkäaikaista parisuhdetta (tätsysi tulee katumaan höpsähtyttä rakastumistaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä nyt olisi totta.... Niin melkoisen yksityiskohtaista kerrontaa varsin uniikista tapauksesta. Enemmän kuin tädin ratkaisu, hämmentää sukulaistytön lörpöttely.

No eikä tarina valitettavasti ole kovinkaan uniikki. Nuori kehitysmaassa asuvan ihmisen suhde huomattavasti vanhempaan länsimaalaisen ihmisen kanssa on hyvin yleistä. Valitettavasti nämä tarinat eivät monestikaan pääty kauniisti.

Vierailija
24/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin että kyseessä on provo.

Vierailija
25/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ole muuta tehtävissä kuin onnitella tätiä ja neuvoa häntä tekemään avioehto.

Vierailija
26/45 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olen vanha niin ei mua kyllä haittaisi saada nuorempa miestä jonka muna pysyy pystyssä ilman apua:D

En ymmärrä miten noiden parikymppisten tummien miesten muna pysyy pystyssä ilman apua jonkun vanhan siiderivalaan kanssa?

Mistä tiedät kuinka vetävä täti on kyseessä?

Vierailija
27/45 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans ymmärrä näitä "rakkaus"tarinoita. En millään haluaisi olla kyyninen, mutta miten hitossa voi "rakastua" niin paljon alle 10 yön yhdessä olon seurauksena, että on valmis menemään naimisiin tämän kanssa? Okei, ehkä voin jotenkin ymmärtää että vanhempi nainen hurahtaa nuoreen atleettiseen mieheen, mutta eikö järki ja elämänkokemus jo kerro, että tunne ei ole todellakaan molemminpuolinen?  Miten ei näe sitä kuviota? Ihan sama kuin vanhempi mies ja thai-nainen. Vai eikö sillä ole väliä, kunhan saa läheisyyttä ja huomiota? Vai olenko sittenkin vain kyyninen paska? :D

Olen itse 41-vuotias nainen ja ollut sinkkuna nyt 3 vuotta, kun ei vaan oikein kukaan herätä mitään suurempia haluja tutustua enempää, saati ryhtyä suhteeseen. Miehen olisi kuitenkin ehdottomasti puhuttavaa samaa kieltä, tai että hyvin englannilla pärjäisimme, kuinka muuten voi tutustua, ei mikään "rakkauden kieli" riitä tässä.

Vierailija
28/45 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olen vanha niin ei mua kyllä haittaisi saada nuorempa miestä jonka muna pysyy pystyssä ilman apua:D

En ymmärrä miten noiden parikymppisten tummien miesten muna pysyy pystyssä ilman apua jonkun vanhan siiderivalaan kanssa?

Kyllä sitä joskus itsekin ihmettelee.

Vierailija
29/45 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on se vakiokuvio siellä millä koitetaan päästä Eurooppaan.

Vierailija
30/45 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coon on aina hyvä vaihtoehto, on se vilpitön rakkaus ihana asia, voi silti olla että se rakkaus ei kovin kauan kestä.

" Coon" on vanhaa Yhdysvaltain  Etelävaltiolaista sanastoa...

Vierailija
31/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, nyt vasta muistin käydä katsomassa ketjua tai muistin edes tän olemassaolon.. Tädin mies onkin jo naimisissa. Ihmisen kanssa jota väitti naapurikseen ja heillä on lapsiakin. Enpä suotta epäillyt :( Vaikka tietenkin olisin toivonut olevani väärässä.

Vierailija
32/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllatuuus

Vierailija
33/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, nyt vasta muistin käydä katsomassa ketjua tai muistin edes tän olemassaolon.. Tädin mies onkin jo naimisissa. Ihmisen kanssa jota väitti naapurikseen ja heillä on lapsiakin. Enpä suotta epäillyt :( Vaikka tietenkin olisin toivonut olevani väärässä.

Mistä sait/mistä tätisi sai tietää?

Vierailija
34/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tarkka ikä ei ole tiedossa mutta nuori on, tutustui mieheen helmikuussa kun oltiin yhteisellä matkalla Gambiassa katsomassa sikäläisessä SOS lapsikylässä asuvia kummilapsiamme. Ymmärsin että mies on minuakin nuorempi, olen 28. Jotain romanssia osasin jo silloin aavistella ja varsinkin nyt kun täti halusi lähteä yksin uudestaan mutta en tällaista. Äsken näin facessa kuvia hääjuhlasta tädin sivuilla ja täti oli päivittänyt uuden sukunimen itselleen. Mitä tässä pitäisi ajatella?

Kuinka monta kertaa ne oikein menee naimisiin,eikö tää asia ole jo jauhettu täällä ,mitä uutta siihen kellään enää lisättävää. Elä ja anna toisten elää!

Vierailija
35/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait/mistä tätisi sai tietää?

Yksi suomalainen nainen olikin naimisissa ko tyypin sukulaisen kanssa ja sitä kautta alkoi juttu purkaantumaan :( Hitto että ottaa päähän. Täti on suruissaan, ite oon vihainen  enkä tiedä mitä nyt pitäs tehdä.

Vierailija
36/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa ne oikein menee naimisiin,eikö tää asia ole jo jauhettu täällä ,mitä uutta siihen kellään enää lisättävää. Elä ja anna toisten elää!

Nyt en tajunnut, oliko tää mulle ap:lle tarkoitettu viesti? Ekaa kertaa menivät naimisiin, tosin nyt selvisi että mies on jo naimisissa ja on lapsiakin eikä edes eronnut niinkuin sanoo.

Vierailija
37/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy... Minäkin ottaisin itseäni puolta nuoremman miehen, meillä on yksi elämä!

Jaa gambialaisen onnen onkijan? Hyi! Niinkuin tuo suomalaissyntyinen Ruotsissa asuva Ritva, joka on tuonut niitä jo neljä kappaletta.

Vierailija
38/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa ole muuta tehtävissä kuin onnitella tätiä ja neuvoa häntä tekemään avioehto.

On myöhäistä vaatia avioehtoa.

Vierailija
39/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans ymmärrä näitä "rakkaus"tarinoita. En millään haluaisi olla kyyninen, mutta miten hitossa voi "rakastua" niin paljon alle 10 yön yhdessä olon seurauksena, että on valmis menemään naimisiin tämän kanssa? Okei, ehkä voin jotenkin ymmärtää että vanhempi nainen hurahtaa nuoreen atleettiseen mieheen, mutta eikö järki ja elämänkokemus jo kerro, että tunne ei ole todellakaan molemminpuolinen?  Miten ei näe sitä kuviota? Ihan sama kuin vanhempi mies ja thai-nainen. Vai eikö sillä ole väliä, kunhan saa läheisyyttä ja huomiota? Vai olenko sittenkin vain kyyninen paska? :D

Olen itse 41-vuotias nainen ja ollut sinkkuna nyt 3 vuotta, kun ei vaan oikein kukaan herätä mitään suurempia haluja tutustua enempää, saati ryhtyä suhteeseen. Miehen olisi kuitenkin ehdottomasti puhuttavaa samaa kieltä, tai että hyvin englannilla pärjäisimme, kuinka muuten voi tutustua, ei mikään "rakkauden kieli" riitä tässä.

"Ihan sama kuin vanhempi mies ja thai-nainen."

Ei ole likikään sama asia, joskin kieltämättä saman kaltainen. Kuten av:llä on miljoona kertaa todistettu nainen saa Suomessa aina miehen eikä hänen tarvitse sen vuoksi lähteä ulkomaille. Mies taas monasti joutuu lähtemään kun Suomessa ei ole naista hänelle suotu.

Vierailija
40/45 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy... Minäkin ottaisin itseäni puolta nuoremman miehen, meillä on yksi elämä!

Jaa gambialaisen onnen onkijan? Hyi! Niinkuin tuo suomalaissyntyinen Ruotsissa asuva Ritva, joka on tuonut niitä jo neljä kappaletta.

Oliko tää Ritva se mistä oli se tv-ohjelma?