Mies alkoi laittautua ja piilottelee puhelintaan + on alkanut käydä 3-4krt viikossa rullaluistelemassa. Idiootti ei ole edes tajunnut, että ...
Yksi rullaluistin, sillä otin toisen pois kun aloin epäillä. Nyt mies on käynyt jo 3 vkoa "rullaluistelemassa" pitkiä lenkkejä ja mukanaan vain yksi luistin..
Aina oikein kysyn, että missä kävi, miten meni jne.. milloin pitäisi paljastaa?
Kommentit (169)
Käy hakemassa huumeita, tai jotain laitonta tekee. Mies siis.
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein, mitä olen yliopistossa oppinut tullen siihen tulokseen, että en oikein mitään.
Kunnes sitten luen näitä av:n aloituksia kommentteineen ja näen, miten huono lähdekritiikki isolla osalla ihmisistä on.
Se mikä lähdekritiikissä hävitään, hyvässä tarinankuljetuksessa voitetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän epämukavaa kuulla kuinka ihastukseni puhui vaimolleen puhelimessa, tuskastuneena ja sanoi minulle, että se soittaa koko ajan perään, keksii tikusta asiaa ja pyytelee kotiin. Mies oli tuskastunut vaimon käytökseen ja typeryyteen, minulla oli hetken aikaa huono omatunto kun me vietimme aikaa yhdessä.
Nyt kun luen näitä kommentteja niin tajuan, että on vaikeaa kestää puolison typeryyttä ja silloin helposti ihastuu toiseen, jossa on enemmän älyä ja ytyä.
Ja kuitenkin se mies aina painuu sen vaimon luo, oli se kuinka typerä tahansa. Sä jäät kakkoseksi. Miksi ihmeessä? Kun sussa on älyä ja ytyä. Miksei se mies vaihda sitä typerystä sinuun?
Näitähän on nähty. Vaimo muka sitä ja tätä, ylipainoinen hoitamaton vain lapsistaan ja pesukoneestaan jauhava tylsimys jne..
Mutta oikeasti onkin viehättävä ja kaikinpuolin upea nainen.
Jotkut miehet vaan haluaa seikkailua ja ovat huomanneet toisten naisten mielellään kuuntelevan näitä lihava homssu-versioita kotona pyykkäävästä ja möykkäävästä vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi rullaluistin, sillä otin toisen pois kun aloin epäillä. Nyt mies on käynyt jo 3 vkoa "rullaluistelemassa" pitkiä lenkkejä ja mukanaan vain yksi luistin..
Ota myös huomioon se kyse ei ole välttämättä siitä mistä luulet.
Meillä kävi vähän samalla tavalla, epäilin, tein testejä, vakoilin yms.
Kerran päätin käräyttää, ja sanoin kaiken suoraan.
Mies sanoi vain "tule mukaan", vei minut lähimökillemme, siellä oli viittä vaille valmiina uusi laituri, tätä hän oli käynyt rakentamassa aina kun milloin minkäkin syyn takia oli poistunut.
Kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu ja näyttää, selvitä ensin varmaksi.
PARAS OLI KUN KERRAN MIES MENI RULLALUISTELEMAAN JA OTIN RULLAT POIS LUISTIMISTA, HÖHÖHÖHÖHÖ. SITTEN SANO ETTÄ MENEE SUIHKUUN JA KÄVELI AUTOTALLIIN. JOTAIN ON MENEILLÄÄN!
Jos aloitus on totta mä tekisin niin, että kun mies palais luistelemasta ja kysyisin miten meni ja mies vastais hyvin, toteaisin vaan, että tasapaino on ainakin saanu harjoitusta, että tää toinen luistin on ollu kotona jo muutaman viikon :D
Mahtas ukon naama venähtää
I'm bitch :) kirjoitti:
Jos aloitus on totta mä tekisin niin, että kun mies palais luistelemasta ja kysyisin miten meni ja mies vastais hyvin, toteaisin vaan, että tasapaino on ainakin saanu harjoitusta, että tää toinen luistin on ollu kotona jo muutaman viikon :D
Mahtas ukon naama venähtää
Mä tekisin näin heti sen jälkeen kun olisin varmistanut oman toimeentuloni sekä saanut oman asunnon.
AP huhuu! Jatkoa olisi kiva kuulla :)
mä jättäsin luistimen esille kun palaa ja olisin ihan normaalisti, tarkkailisin miten alkaa kiemurteleen :D
vaikka provokin voi olla ;)
Minäkin laittaisin sen toisen luistimen esille jonnekin lähelle ja kysyisin, miten luistelussa meni. Jos mies vastaa esim. että hyvin, niin kysyisin, onko hän ostanut uudet luistimet. Mies varmaankin ihmettelisi kysymystä, jolloin sanoisin, että tuollahan on toinen luistin ja osoittaisin luistinta. Siitä sitten keskustelu varmaankin syntyisi.
Jos kuitenkin olet jo päättänyt erota, vaikka et tiedä, mitä mies puuhailee, niin hanki ennen paljastusta oma asunto valmiiksi. Ilmeisesti olet huomannut tai vaistoat, että suhteessanne on jo nyt epäluottamusta ja että ehkä rakkauskin on jo loppunut? Tsemppiä! Kerro, miten kävi.
Kiva provo, hauska tarina - mut kyllä sen verran tekijänvastuuta pitäis olla että AP kävis ees vähäsen päivittämässä tilannetta. Kirjoittaa nyt tällainen viihdyttävä tarina, muttei viitsitä ees yhtä kertaa käydä kommentoimassa. Höh. Mitä se semmoinen peli on :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota myös huomioon se kyse ei ole välttämättä siitä mistä luulet.
Meillä kävi vähän samalla tavalla, epäilin, tein testejä, vakoilin yms.
Kerran päätin käräyttää, ja sanoin kaiken suoraan.
Mies sanoi vain "tule mukaan", vei minut lähimökillemme, siellä oli viittä vaille valmiina uusi laituri, tätä hän oli käynyt rakentamassa aina kun milloin minkäkin syyn takia oli poistunut.
Kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu ja näyttää, selvitä ensin varmaksi.
Ai voi jukra miten hämyä olisi, jos joka toinen kerta kävisi tekemässä yllätystä x ja joka toinen kerta pettämässä :D sitten jos "jäisi kiinni" voisi paljastaa tämän yllätyksen. Veikkaan että puoliso ei jatkossa kehtaisi epäillä ainakaan ääneen mitään pettämisiä
Tuosta laiturijutusta tuli kyllä sellanen fiilis, että mies oli rakennellut sitä laituria kylläkin, mutta ehkä oli rakennellut muitakin virityksiä.
Laiturinnäyttö oli sitten sellainen alibi, jolla sai naisen suun tukoon, pidemmäksikin ajaksi.
Miten nyt joku laiturin rakentaminen on niin salamyhkäistä, että siitä ei voi kertoa: jos nainen kerta on jo kysellyt ja epäillyt, niin tottakai mies sanoo menevänsä tekemään laituria.
Ikävää jos on näin, mutta voihan olla, että oli tottakin se laiturin teko "salaisena".
Itse kyllä olen niin kyyninen, että ihan ekana ei olis mennyt laituriprojekti läpi.
Kuka tahansa on varmaan hermostunut jos puhelin katoaa..
Vain provoossa tapahtuu tälläistä. Eihän niin tyhmää miestä voi olla ap:llä
Ok. Olet todella kehittynyt. Onneksi sinulle on helppo keksiä vitsejä.