Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?
Jos olet niin mitä rintsikkakokoa käytät? Tai jos et ole tyytyväinen niin mikä on kokosi?
Kommentit (70)
Olen tyytyväinen kokoon ja näköön. 75B❤️
Olisin jos nää olis samankokoiset. C65
olen. minulla on erittäin kauniit rinnat!
Muuten kyllä, mutta en löydä läheskään kaikista vaatekaupoista sopivia liivejä. Aika monessa liikkeessä loppuu koot D:hen tai E:hen ja käytän F-kuppia. Erikoisliikkeissä asiointi tulee kalliiksi ja netistä tilaaminen on vähän arpapeliä kuitenkin.
En. 75AA. Kahden lapsen äiti, joten kasvusta ei toivoakaan. Eivät kyllä myöskään roiku, mutta kuitenkin...
Olen, ovat kauniit ja kiinteät. 85B
Olen!
Olen muutenkin tyytyväinen kroppaani ja ikää on yli 50. Ei ole minulle tärkeä asia, ehkä siksi olenkin tyytyävinen, kun en kyttää joka asiaa.
Rinnat ovat pyöreät ja juuri sopivan kokoiset. Kolmesta raskaudesta ja imettämisestä huolimatta kiinteät. Onko syynä se, etten koskaan ole käyttänyt rintsikoita?
En. Seisoma-asennossa ne on ihan siedettävät, vaikka onkin pienet, mutta kun meen selälleen, näyttää kirjaimellisesti siltä, että mulla on pelkät nännit eikä tissejä ollenkaan. Se "tissiaines" vaan jotenkin leviää.
Rintsikoiden koot vaihtelee, enkä ole varma mikä olisi oikea koko mulle. Tällä hetkellä omistan rintsikoita ko'oissa tyyliin 80A, 85A, 80B. Kokeilin kerran liikkeessä kokoa 75C, jonka ympärysmitta oli liian ahdas, mutta kuppikoko sopiva tai ehkä jopa liian ahdas (vaikea sanoa, mikä ahtaus johtui ympärysmitasta ja mikä myös kuppien koosta).
Pienet rinnat on minusta ihan kivat, jos on normaali maha, mutta mulla on tooosi iso maha, mikä näyttää omasta mielestäni hassuilta pieniin rintoihini verrattuna.
Kyllä olen. Salilla tulee käytyä ahkerasti, niin nämähän on isommat kuin monella naisella :D
A-kuppi. Olen tyytyväinen, sopivat liikunnalliseen elämäntyyliin ja hoikkaan vartaloon.
En todella ole tyytyväinen. Koko on E.