Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?

Vierailija
11.06.2017 |

Jos olet niin mitä rintsikkakokoa käytät? Tai jos et ole tyytyväinen niin mikä on kokosi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Liian pienet 80A :(

Vierailija
62/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70I. Haluaisin pienemmät mutta katsellaan sitten lapsien saannin ja imetysten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, hyvänmuotoiset ja sopivan kokoiset muuhun kroppaan suhteutettuna. Käyttämäni koot vaihtelee merkistä riippuen 75c...70e.

Vierailija
64/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lihavia te olette, joiden ympärys on yli 90? Ihan jäätävä mitta. Oon lähes 60 kg ylipainoinen ja mun ympärys on 80. Luulen, että käytätte väärää kokoa.

No ei varmana ole 60 kilon ylipainolla 80 cm. 

Mitä järkeä valehdella jotain noin utopistista. Ehkä sinä käytät väärä kokoa :D

Mulla on noin 40kg ylipainoa ja liivinympärys on 80, joskus 85. Tämä siis "kunnon liiveissä", ketjuliikelutruissa (esim. Lindex) pitäisi ottaa pienempi kun se kangas venähtää alussa tolkuttomasti. Ja tiedän itseäsi paljon päärynäisempiäkin ihmisiä joten ei tuo mahdotonta ole.

50kg ylipainoa ja ympärys 75 tai 80 riippuen valmistajasta. Koko about 80L

Vierailija
65/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot ja todella raskaat. Koko on noin 65K. Katellaan uudestaan pienennysleikkauksen jälkeen :)

hyvä koko,en leikkauttaisi.

Vierailija
66/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Koko 75J. Suunnitelmissa on hakeutua pienennysleikkaukseen kunhan viimeisen lapsen imetys on ohi.

Vierailija
67/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyytyväinen normaalipainoisena 70A:han, oon 158cm ja vaatekoko XS-S. Nyt ylipainoa ja vaatekoko S-M, enkä näytä sopusuhtaiselta.

Vierailija
68/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liian isot, H85. D-kuppi olisi ok.

Vierailija
69/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan... 70a/aa, hoikka ylävartalo mut melkoinen kim kardashian pylly mitä en saa millään treenillä pois. Olen todella epäsuhtainen ja ylävartalo kuin pojan. Inhoan tätä :(

Vierailija
70/70 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen. 70A, eli voi todellakin sanoa laudaksi.

Kun joskus teininä tajusin, etteivät rintani enää kummoisesti kasva, niin vähänhän se harmitti, mutta en ole kokenut koskaan kummempaa epävarmuutta pienistä tisseistäni. Tiedän, että esim. miesmarkkinoilla minulla saattaa olla tietyillä sektoreilla todella vähäistä vientiä, mutta olen asennoitunut siihenkin näin: jos pienet rinnat ovat jollekulle miehelle ihan ylitsepääsemätön deal breaker, niin ehkäpä ihan hyvä, etteivät sellaiset tyypit minusta lähtökohtaisesti kiinnostukaan.

N24, aika hoikka ja ruipelo kehonmuodoltani muutenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän