Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?
Jos olet niin mitä rintsikkakokoa käytät? Tai jos et ole tyytyväinen niin mikä on kokosi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavia te olette, joiden ympärys on yli 90? Ihan jäätävä mitta. Oon lähes 60 kg ylipainoinen ja mun ympärys on 80. Luulen, että käytätte väärää kokoa.
No ei varmana ole 60 kilon ylipainolla 80 cm.
Mitä järkeä valehdella jotain noin utopistista. Ehkä sinä käytät väärä kokoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavia te olette, joiden ympärys on yli 90? Ihan jäätävä mitta. Oon lähes 60 kg ylipainoinen ja mun ympärys on 80. Luulen, että käytätte väärää kokoa.
No ei varmana ole 60 kilon ylipainolla 80 cm.
Mitä järkeä valehdella jotain noin utopistista. Ehkä sinä käytät väärä kokoa :D
Mulla on noin 40kg ylipainoa ja liivinympärys on 80, joskus 85. Tämä siis "kunnon liiveissä", ketjuliikelutruissa (esim. Lindex) pitäisi ottaa pienempi kun se kangas venähtää alussa tolkuttomasti. Ja tiedän itseäsi paljon päärynäisempiäkin ihmisiä joten ei tuo mahdotonta ole.
70C, olen hoikka (55kg, 169cm). Olen tyytyväinen. Koko voisi olla isompikin, ehkä raskauden ja imetyksen ansiosta joskus vielä kasvavat. Toivottavasti ei kaunis symmetrinen muoto ja kiinteys ole sitten historiaa.
Joskus iskee tissikateus ja harmittelen poikaystävälle pieniä tissejäni. Hänelle kuitenkin ovat kauniit ja tuntuvat hyviltä käteen :) Selätän tissikateuden niillä Super Maximizer "Add two cupsizes"-tyyppisillä vaahtomuovirintsikoilla ja rintoja korostavalla mekolla (pieni meikillä tissivaon varjostuskaan ei ole pahaksi). Yhden illan tissiylpeyden ja -huomion jälkeen on ihan mukava ottaa taas rennosti vain omien pikkutissien kanssa. Eivät paina, hypi tai ole tiellä. Rintaliivejä, paitoja tai mekkoja ei ole vaikea tai kallis ostaa.
Olen tyytyväinen, 90E/F (180 cm pitkällä naisella).
Ylempään vielä lisäisin, että ylipainoa on 10 kg.
Vierailija kirjoitti:
En ole, koko on 75L.
Mut kysy uudelleen vuoden päästä kun leikkaukset on ohi ja rinnat parantuneet siitä <3
en pienennyttäisi
Liian isot ja todella raskaat. Koko on noin 65K. Katellaan uudestaan pienennysleikkauksen jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. 75A.
Kuin omakin vastaus. Nämä ovat just parhaat minulle.
En käytä rintsikoita. Veikkaisin koon olevan AA-B 70-75. Olen erittäin tyytyväinen. En haluis yhtään isompia tai pienempiä tai toisen muotoisia.
En ole tyytyväinen. 80B. Säälittävät keskenään epäsymmetriset pienet nysät. Kukaan ei tykkää minirinnoista.
Olen. 75G. Eivät liian isot, eivätkä roiku.
Olen kokoa 65F enkä ole tyytyväinen rintojeni kokoon: haluaisin pienemmät rinnat.
En, 70B ja toinen pienempi niin että ainakin itse huomaan selvän eron
70 E
Vähän turhan suuret muuhun rakenteeseen nähden. Mutta ihan tyytyväinen näinkin.
75C, pienet ovat, mutta nätit. Eli olen erittäin tyytyväinen, miehetkin vain kehuneet maailman parhaiksi ;)
Kyllä. Kokoni suht kiinteät 80E. Muuten saisi olla vähän hoikempi :D
75C, suht tyytyväinen, toinen on vähän isompi kuin toinen ja voisi olla kiinteämmät ja isommat, mutta hyvin oon pärnnyt ja mies tykkää.