Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini suree puolen vuoden suhteen loppumista kuin maailmanloppua

Vierailija
11.06.2017 |

Ei syö kunnolla, ei nuku kunnolla, ei "huvita" nähdä kavereita. Möllöttää yksin huoneessaan pimeässä ja lukee kirjoja. Ei ulkoile. Tytöllä oli suhde vähän vanhempaan poikaan (tyttö 14 ja poika 16) Suhde loppui kun tyttöni ei ollut valmis seksiin. Poika jätti hänet ja oli viikon päästä yhdessä toisen kanssa.

Miten piristäisin lasta kun mikään ei huvita/kiinnosta? Olen ehdottanut shoppailua, huvipuistoa, elokuvia mutta ei. Ei (varsinkaan noin lyhyen) suhteen loppuminen nyt sentään maailmaa kaada. Mitä sitten, kun alkaa oikeaan suhteeseen ja se päättyy?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syö kunnolla, ei nuku kunnolla, ei "huvita" nähdä kavereita. Möllöttää yksin huoneessaan pimeässä ja lukee kirjoja. Ei ulkoile. Tytöllä oli suhde vähän vanhempaan poikaan (tyttö 14 ja poika 16) Suhde loppui kun tyttöni ei ollut valmis seksiin. Poika jätti hänet ja oli viikon päästä yhdessä toisen kanssa.

Miten piristäisin lasta kun mikään ei huvita/kiinnosta? Olen ehdottanut shoppailua, huvipuistoa, elokuvia mutta ei. Ei (varsinkaan noin lyhyen) suhteen loppuminen nyt sentään maailmaa kaada. Mitä sitten, kun alkaa oikeaan suhteeseen ja se päättyy?

jos noin pinnallisia elmnnohjeita on äidillä , en ihmettele että pikkulapsi on ollut jo 14 vuotiaana seurustelusuhteessa, ei tuollaiset maailmanhuvitukset elämää täytä

Vierailija
82/84 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO, tuon ikäisten pitää surra ihan jotain MUUTA, kuin seurustelu suhteen kiemuroita !!!!!

Jotain rajaa tähän lapsi parisuhteisiin. Vanhemmat ovat ne jotka rajat vetävät, ei lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua piristi 15v, kun äiti vei sydässuruissa ostoksille. Muistan vieläkin, kuinka hyvältä tuntui, kun äiti oli mun puolella eikä vähätellyt pettymystä.

Vierailija
84/84 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rajaa. Tuon ikäisenä pitää harrastaa . Eikä kiehnätä seurustelu kumppanin kanssa !!!! Jotain on vinksallaan systeemissä, jos 14 v ongelma on selvitä erosta !!!!

Voi härregyd.

Järkky.  Vanhemmilla peiliin katsomisen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan