Mies ei ole tullut kotiin!
Ei jumalauta.. Eilen lähti ulos baariin ja nyt ei näy eikä kuulu. Koitin soittaa äsken ja olin 2 x klo 03 soittanu.
Mitä teen ?!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok nyt löyty tää. Pisti viestiä et pääse just putkasta.. Kiitos kaikille avusta.
t. ap
Sano äkkiä että tuo todistus. "Putka" voi olla myös jonkun baarituttavuuden kämppä!
Ihan sama tää alkaa olee niitä kuuluisia viimeisiä pisaroita. Aikuinen mies juo ittensä siihen kuntoon et hänet viedään putkaan. Ei kuulosta siltä et haluaisin jakaa elämäni tommosen kanssa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok nyt löyty tää. Pisti viestiä et pääse just putkasta.. Kiitos kaikille avusta.
t. ap
Sano äkkiä että tuo todistus. "Putka" voi olla myös jonkun baarituttavuuden kämppä!
Ihan sama tää alkaa olee niitä kuuluisia viimeisiä pisaroita. Aikuinen mies juo ittensä siihen kuntoon et hänet viedään putkaan. Ei kuulosta siltä et haluaisin jakaa elämäni tommosen kanssa.
t. ap
Joo no ei tuo hyvää enteile, kannattaa jättää, pääset itse vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aikuinen mies joutuu putkaan? Siis ihan oikeasti, miten täytyy käyttäytyä?
Sammunut baarin eteen. Ei sen kummempaa. Vievät putkaan selviämään.
t..ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aikuinen mies joutuu putkaan? Siis ihan oikeasti, miten täytyy käyttäytyä?
t..ap
Miten olet noin varma asiasta?
Voi ei, ap. Hyvä kun löytyi, mutta kuulostaa pitkälle kehittyneeltä alkoholiongelmalta :/
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi niin että baarista bongatun naikkosen luokse menty yöllä soittelemaan musiikkia ja vähän äänekkäästi nussittukin niin naapurit sitten soittaneet poliisit ja koska mies ei talossa asu niin poliisit vievät putkaan.
=D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t..ap
Mies kertoi itse. Kohtahan sen haistaa onko ollut putkassa vai naisissa.
t. ap
Mulla oli kerran hätä ja huoli ihan arki-iltapäivänä. Mieheen ei saanut yhteyttä, työaika oli säännöllinen ja mies oli tavannut ilmoittaa, jos viipyisi jossain. Olin jo huolesta soikeana, kun pihaan kaarsi henkilöauto ja kaksi miestä tuli ulos. "Poliisista päivää..." Herran tähden, mikä hetki!
Poliisit olivat etsimässä jotain rattijuopumusepäiltyä. Hyvä, kun en itkua vääntäen alkanut karjua, että helvettiäkö tulette säikyttelemään! Mies kömpi aikanaan kotiin, ei vain jostain syystä ollut silloin kertonut, ettei tulekaan suoraan kotiin ja puhelin jäi äänettömälle. Semmoisen ripityksen pidin, ettei ole toiste unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t..ap
t. ap
Haistaa? Entä jos se nainenkin haisee putkalle? Ei käytä parfyymeja, jne. Onhan se voinut käydä siellä suihkussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t..ap
t. ap
Ihan tosissaan, miten sä haistat sen missä ollut? Olet ovella vastassa ja sanot että seis! Haistelet läpi päästä varpaisiin, housut alas, ja haistelet haiseeko vieras tuhero?
Onko teistä putka siis ihan ok? Kun noin monta kiinnostaa onko ollut putkassa vai vieraissa. Eikö kumpikin ala olla eropapereiden paikka, mitä väliä kummassa loppujen lopuksi ol.
Tiedoksi ap..että putkasta saa mukaansa "todistuksen", siis lappu mihin merkattu kauanko ja miksi ollut jne. Kysyppä sitä..saa varmasti jälkikäteenkin pyydettyä. Ei tarvi miettiä enempää mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä putka siis ihan ok? Kun noin monta kiinnostaa onko ollut putkassa vai vieraissa. Eikö kumpikin ala olla eropapereiden paikka, mitä väliä kummassa loppujen lopuksi ol.
Putkaan sut viedään väkisin.
Jonkun sänkyyn menet vapaaehtoisesti.
Aika huima ero mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.. Eilen lähti ulos baariin ja nyt ei näy eikä kuulu. Koitin soittaa äsken ja olin 2 x klo 03 soittanu.
Mitä teen ?!
Pyydä kaverit piknikille puistoon ja laita puhelin kiinni. Kyllä se mies sieltä kotiutuu. Jos kerta ei ole ensimmäinen, voit joutessasi pakata miehen hlökohtaiset tavarat mustaan jätesäkkiin ulko-oven viereen odottamaan noutoa.
Jos mulla olis noin vainoharhanen ja kyttäävä vaimo niin ero tulisi. Lapsistaan saa ja pitääkin olla tuolla tavalla huolissaan mutta ei aikuisista miehistä.
En ihmettele jos on johonkin "vieraisiin" lähtenytkin että saa vähän hermojaan lepuuttaa. Jos sille olisi jotain sattunut olisi kai joku kaveri jo ilmottanut, tai viranomainen. Ja jos jatkossa haluat pitää ukkosi niin lopetat nalkuttamisen ja tenttaamisen. Kun tulee kotiin kysyt vaan oliko hauskaa. Se kertoo minkä kertoo ja siihen on tyytyminen. Teet sille maukkaan aamiaisen (jos haluaa) tai ainakin tarjoat krapulapizzat. Ja olet jatkossa hyväntuulinen. Ehkä se ei enää tällä tavalla "katoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t..ap
t. ap
Kyllä sen kusiputkan haju peittää kaiken alleen myös siellä vieraissa käynnin.
Jotka varattuja ottaa alhaisinta sakkia maan päällä)) toiv kun oikein rakastut osuu miehes tielle haaratlevällään vosu;)
Miten niin on muka ihme että juo ittensä putkakuntoon. Olen akateeminen ja hyvässä työssä oleva perheenäiti. Jos juon niin helposti menee muutama liikaa. No siksi en juokaan kuin ehkä kerran vuodessa eli kai tuo jonkinlainen alkoholiongelma on.