<3 Marrasmurut keskiviikkona (29.3) <3
Tosi rankkaa, tämä tyttö ei saa pidettyä silmiä kovin pitkää auki kun TAAS väsyttää. Eilen sinnittelemällä sinnittelin, jotta jaksaisin katsoa sen 4-D dokumentin. En pitänyt kyseisestä dokumentista, en yhtään. Varsinkaan siitä osasta jossa se yksi äiti kertoi viiltäneensä tytärtä, pistäneensä häntä neulalla. En ymmärrä, miksi ei voi selittää lapselle jollain muulla tapaa kyseisestä sairaudesta. Miksi pitää vahingoittaa lasta? Vaikka lapsi ei tunne kipua, ei se silti tarkoita sitä että sitä saa kohdella kuin jotain voodoo-nukkea. Kiukku nousi kyseisen dokumentin aikana molemmille, miehelle ja mulle. Joo, jospa sitä ei enää katsoisi mitään dokumentteja kun olen niin herkkä, ainakin kun olen tässä tilassa.
Raskaana, tuo sana on melkomoisen hymyn aihe x) Samalla tuo sana tuo hyvin suuren vastuun. No, kohtalaisen suuren.
Keskiviikkoa kaikille! Ja tänään tulee C.S.I NY x) (se siitä aikasin nukkumaan menemisestä) x)
Elämä on ihanaa! Pahaa oloa ei ole ollut koko viikolla. Toiveikkaana olen, että jospa se olisi tuo kuukauden yökkiminen riitänyt. Kiirettä on pitänyt niin, etten ole ehtinyt tänne pitkään aikaan kirjoittamaan. Ultrassa kävin muutama päivä sitten ja kaikki oli hyvin. Pieni sydän sykki tomerasti. Töissä täytyy jaksaa painaa, vaikka vähän väliä väsyttää niin älyttömästi, että hyvä kun en istualleni nukahda:)
Hyvää yötä kaikille!
-S Rv 9