Erottiin miehen kanssa, muutto edessä - ilman apuja
Miten selviän? Ei ole ketään ketä pyytää avuksi muuttoon ja mies tai tuleva ex mies irtisanoutui myös jutusta. Olen jo valmiiksi stressaantunut ja uupunut vaikka muuttopäivä on kuun vaihteessa.
Kommentit (22)
No kuule muuttofirmaa tässä muutkin joutuu käyttämään. Kavereiden ja sukulaisten nakittaminen muuttohommiin on tosi veemäistä.
Mulla maksoi jokunen vuosi sitten muutto Helsingin Hakaniemestä Kannelmäkeen 2000 euroa, kun oli uusi talo ja kaikki muuttivat samaan aikaan eli hissit oli koko ajan varattu jne. eli aikaa kului ja kului. Pienipalkkaisena meni kaikki säästöt siihen, mutta minkäs teit.
Lamppuja, pesukoneita tms. laittamaan voi palkata aviomiespalvelusta hepun. Niillä ei edes ole mitkään pahat tuntihinnat ja ammattimies ehtii parin tunnin aikana laittaa kaikki lamput, pesukoneet, taulut. Saattaa mennä vielä kotitalousvähennykseenkin.
Olet kuitenkin töissä, kun kerran saat lomarahoja, niin eihän sulla oikeasti ole edes mitään hätää.
Eli sinä sanoisit lapselle, että siirrä pöytä keskelle lattiaa, nosta jakkara sen päälle ja kiinnitä lamppusi ihan itse. Niin, ja pidä kännykkä lähettyvillä siltä varalta, että putoat sieltä tornista. Hätänumero on 112. Jos taitat niskasi ja kuolet, annan viikkorahasi pikkuveljellesi.