Miksi jotkut jättää iittalan tarrat laseihin?
Tätä näkee edelleen joskus. Minusta se on paitsi outoa, myös mautonta. Miten te merkkien jättäjät perustelette sen, että se on muka eri asia, kuin mikä tahansa muu tarra missä tahansa muussa astiassa?
Kommentit (32)
En mä ainakaan yleensä jaksa niitä irrotella. Eilen oli eka kerta kun irrotin yhdestä mukista, kun se tarra oli just siinä kohdassa mistä join. Muuten ihan sama, eikä tulis mieleenkään kytätä jonkun toisen tarroja.
Jos minulle tarjotaan jotain lasista jossa on vielä tarra, niin nippaisen sen irti :D Sanon vain että "oho tähän on jäänyt tämä tarra, otanpa pois". Emännän happamalle naamalle naureskelen.
Mulla ei edes käy vieraita melkein ikinä ja silti mulla on ne kaikki tarrat jos eivät ole itsekseen irronneet. Että itsellenikö luulette että brassailen jollain iittalalla mitä on muutenkin joka kodissa?
Kuka edes kiinnittää huomiota johonkin tarroihin?
Kuinkahan usein tämä kysymys on palstalla?
Minä en saanut niitä tarroja irti, mutta olen ainoa ihminen, joka laseja käyttää.
Toivottavasti mahdollinen murtovaras ei järkyty lasieni tarroista...
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa hämmästyttää kuinka typeriä ja ilmeisesti myös köyhiä ihmisä täällä palstailee. Tämäkin ikuisuusaihe. Että te siis oikeasti kuvittelette, että kaikki jättävät tarrat astioihin brassaillaakseen jollain Iittalalla?! Tuotteilla, joita myy jokainen isompi marketti ympäri Suomen kohtuuhintaan ja joita löytyy lähes jokaisesta Suomalaisesta kodista. Ei oo todellista.
Minäpä kerron nyt miksi minun päivittäin käytössä olevissa arkiastioissa on tarroja. Kun en saatana viitsi pilata kynsilakkojani niitä raaputtamalla, koska lähtevät jossain vaiheessa astianpesukoneessa irti ihan itseksiin.
Ja teille köyhille taliaivoille vielä tiedoksi, että Iittalan astioissa on myös ihan painettuna se Iittala. Sekin pitäisi vissiin jollain hitsauspolttimella ottaa pois, ettei kukaan vain pahoita mieltään, kun taas joku diivailee Iittalallaan...
Vinkki: suomalaisesta.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tarjotaan jotain lasista jossa on vielä tarra, niin nippaisen sen irti :D Sanon vain että "oho tähän on jäänyt tämä tarra, otanpa pois". Emännän happamalle naamalle naureskelen.
Tervetuloa kylään!
Minä en saa laseistani irti niitä tarroja ja ihmettelen, miksi näin tylsästä asiasta jauhetaan päivästä toiseen.
Tarroilla osoitan varakkuuteni ja ylivertaisuuteni tavalliseen lasinkuluttujaan nähden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on "hienoa". Miten tutut voi muuten tietää että meillä on ihan merkkilaseja :D
Jos jotakuta kiinnostaa, he tunnistavat lasit designista. Jos ei kiinnosta, ei ole väliä. Iittalaa on kyllä varmaan ihan joka kodissa Suomessa, tuskin sillä kukaan pätee.
Taitolaji. Tuo sarkasmin ymmärtäminen.
Jopa surkean "sarkasmin".
ohis
koska sit näkee mitkä on uusia laseja ja juon aina niistä koska koen että ne on jollain tavalla parempia
annan aina vieraille vanhat on kauhee
Aina jaksaa hämmästyttää kuinka typeriä ja ilmeisesti myös köyhiä ihmisä täällä palstailee. Tämäkin ikuisuusaihe. Että te siis oikeasti kuvittelette, että kaikki jättävät tarrat astioihin brassaillaakseen jollain Iittalalla?! Tuotteilla, joita myy jokainen isompi marketti ympäri Suomen kohtuuhintaan ja joita löytyy lähes jokaisesta Suomalaisesta kodista. Ei oo todellista.
Minäpä kerron nyt miksi minun päivittäin käytössä olevissa arkiastioissa on tarroja. Kun en saatana viitsi pilata kynsilakkojani niitä raaputtamalla, koska lähtevät jossain vaiheessa astianpesukoneessa irti ihan itseksiin.
Ja teille köyhille taliaivoille vielä tiedoksi, että Iittalan astioissa on myös ihan painettuna se Iittala. Sekin pitäisi vissiin jollain hitsauspolttimella ottaa pois, ettei kukaan vain pahoita mieltään, kun taas joku diivailee Iittalallaan...