Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä opiskella ammattiin kun töitä ei saa ilman luottotietoja?

Vierailija
10.06.2017 |

Tilanne siis se, että olen käynyt peruskoulun ja jättänyt lukion kesken, käynyt välillä töissä. Olen ollut useamman vuoden vakavasti masentunut ja työkyvytön. Luottotietoni menetin siinä sekamelskassa tyhmyyttäni ja sairaana.
Nyt kun vihdoin tuntuu siltä, että jaksaisin opiskella itseni ammattiin aikuispuolella, mutta mulla käy vaan mielessä se, että tyssääkö kaikki työpaikat siihen ettei mulla oli luottotietoja?
Olen miettinyt esim hammashoitajan ammattitutkintoa. Onko nykyään mitään mahkuja päästä töihin ilman luottotietoja?
Kiitos etukäteen vastauksesta! :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nyt alkoi oma työllistyminen hirvittää..

Vierailija
22/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin rehellisesti myöntää etten tiennyt että luottotietoja tarkistettaisiin missään työpaikoisss. Ei ollut tullut edes mieleen. Pankki ja rahoitusalan ymmärrän mutta että mäkkäri? Helvettiäkö ne sillä tiedolla tekee?

No ilmeisesti se kertoo luotettavuudesta... Vaikka ei sillä aina sen kanssa ole tekemistä.

Kai myös sen takia kysyvät kun on rahan kanssa työskentelyä.

Kyllä kaikki paikat, joissa käsitellään rahaa tai ihmisten pankki-ja luottokortteja, tarkistaa luottotiedot. Ihan normiprosessi. Ap:lle suosittelen tosiaan toimistohommia tai puutarhahommia. Itse oon asiantuntijatehtävissä ja ainoa kerta kun luottotiedot on katsottu oli, kun menin pankkiin töihin. En tosin silloinkaan mihinkään sellaisiin hommiin, jossa olisi päässyt ihmisten tileihin käsiksi, mutta siellä se tehtiin automaattisesti kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan