Mihin katosi Lidlin tuorepesto?
Onko joku vielä viime aikoina nähnyt Lidlin kylmähyllyssä tuorepestoa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Siis sitä Nonna Mia -merkkistä pienessä purkissa? Voi ei, jos ovat senkin poistaneet valikoimasta, en ole vieläkään toipunut ruisrusticosämpylöiden katoamisesta.
Joo just sitä tarkoitin.
T. Ap
Mä en oo toipunut paistopisteen suklaatyynyjen ja nallesipsien katoamisesta :(
En ole löytänyt enää aikoihin! Olen itse laittanut asiasta palautetta Lidliin, laittakaa muutkin!!!
Mielituotteiden katoaminen vituttaa Lidlissä. On hävinnyt Pohjolan meijerin viilit, Grana Padano juusto jne.
Vierailija kirjoitti:
Mielituotteiden katoaminen vituttaa Lidlissä. On hävinnyt Pohjolan meijerin viilit, Grana Padano juusto jne.
Ne ovat hävinneet siksi että tuulipukukansa vaatii Floraa, Oltermannia ja muuta suomimautonta Lidlin hyllyihin.Toki osa on kausituotteita.
Voi ei, eikö sitä enää saa??? :( Mä en ole toipunut kurpitsansiemensämpylöiden häviämisestä.
Kyselin heinäkuussa myyjältä tuorepeston perään ja se sanoi, että tuote on poistettu valikoimasta 😭.
Samaa ihmetellyt. Muutakin pestoa on vain harvoin. Jotain punaista näin. Punainen on huonompaa kuin vihreä.
Voi ei, olen itsekin koittanut sitä metsästää Lidlistä. Harmi, oli ehkä paras lidlin tuotteista.
Punaviiniin säilötyt hillosipulit ovat myös poistuneet valikoimasta :(
Ai se on lopetettu :/ Ostin sitä aina joskus, kun piti saada pestoa nopeasti. Pitää näköjään tehdä itse tai ostaa Barillaa.
Äh, voi harmi. Se oli kyllä todella hyvää. 😥
Pitäänee laittaa palautetta.
Siis sitä Nonna Mia -merkkistä pienessä purkissa? Voi ei, jos ovat senkin poistaneet valikoimasta, en ole vieläkään toipunut ruisrusticosämpylöiden katoamisesta.