Antti Holma: ”Rakkaus parisuhteineen on heteroiden rahastusmalli, enkä halua olla siinä mukana”
Onko Antti Holmalla mielestäsi vintillä kaikki matot nyt ihan suorassa?
Kommentit (123)
Rakkaus parisuhteineen on Amerikkalaisen Filmiteollisuuden meille "syöttämää" harhakuvaa.
Ne ketkä oikeasti nauttivat elämästä eivät elä valtavirran mukana.
Tuon vuodatuksen jälkeen Antti varmaan nauraa paskaista naurua.
Luulen ,että Antin kaltainen tyyppi kuitenkin nauttii olemassaolostaan.
Jos on yhtään omaa älykkyyttä niin on ymmärtänyt itse saman asian aina. Geenien mukaan ihmisen ei ole pakko kuin kuolla, kaikki muu on lähinnä muiden ihmisten, aikaisemmin eläneiden ihmisten, mukana tuomaa rituaalia, jotkut niistä on hyvinkin vanhoja kuten esim uskonnot ja sinisilmäinen usko siihen että maapallo tehtiin 7 päivässä ja sen jälkeen siihen ei ole koskettu.
Uskonnon jälkeen seuraava rituaali on parisuhde joka parhaimmaan jalostui miehen + naisen + lasten + farmari volvon + punaisen tuvan kaavaan. Sittemmin listalta on pudotettu, farmari volvo ja punainen tupa ja lapset ja miehen ja naisen välinen suhde.
Näin se menee, itse en ainakaan halua lapsia enkä muuttaa yhteen kenenkään kanssa, hyvät kaverit ja deittailu ja harrastukset ja matkustaminen riittää minulle ollakseni onnellinen :)))
Käsienpesu saippualla tai koulunkänty ei lukitse ihmistä loppuelämäksi. Holma on oikeassa! Ei normaali AV-mamma halua naimisiin ennen 30vuotta jollei olisi katsonut TItanicia, Tuulen viemää, Moulan Rougea tai jtn vastaavaa rakkaus rahastus elokuvaa. Moniavioisuus on luonnollisempaa katso vaikka eläin kuntaa. Perhsurmiakin olisi nolla jos ei olisi perhettä