Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Holma: ”Rakkaus parisuhteineen on heteroiden rahastusmalli, enkä halua olla siinä mukana”

Vierailija
10.06.2017 |

Onko Antti Holmalla mielestäsi vintillä kaikki matot nyt ihan suorassa?

http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005247430.html

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homot on siis kaikki ihanan spontaaneja ja erilaisia ihmisiä, heterot taas jotain tyhmiä lampaita? Aika yksinkertainen ajattelumalli.

Mulle tulee taas etsimättä lampaat mieleen tästä, kuinka nämä holmat ja vastaavat sopulit tai yhtä hyvin lampaat, kuinka vaan haluatte,  juoksevat hurmostilassa julistaen jokaisen muotibrändin perässä. Nyt se sattuu olemaan homous, huomenna jotain muuta ja taas mennään. 

Yli yhdeksän ihmistä kymmenestä on heteroita, joten mikähän se on muotia?

Sulta meni nyt pointti ohi ihan kokonaan.

No meni todellakin. Väität toisten ihmisten valitsevan seksuaalisen suuntautumisensa muodin perusteella, mutta ilmeisesti et mielestäsi tee niin itse.

Vierailija
102/123 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan ahneet akat ainakin todistavat, että suurimmalle osalle naisista "rakkaus" on tosiaan tekosyy jolla vaaditaan mieheltä ennen kaikkea taloudellista hyötyä. Sitten ei "rakkautta" kannata odottaa jos siitä ei ole valmis maksamaan naiselle tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy tuota Antin kapitalistista rahastusmallia että jokainen typerä mielipide pitää töräyttää johonkin aviisiin maksua vastaan. Irtisanoudun ja kerron mielipiteeni AV:lla vapaaehtoistyönä. 

Vierailija
104/123 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ääliö voi pysyä briteissä ja lakata kiusaamasta meitä suomalaisia avautumisillaan? Harvinaisen pinnallinen ihminen.

Vierailija
105/123 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO Holma ei taida olla ihan tasapainossa itsensä kanssa kun tuollaista täytyy ihan valtakunnan päälehteen asti tulla kertomaan.

Vierailija
106/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mä olen kyllä heteronaisena ihan samaa mieltä.

Romanttiseen yksiavioiseen rakkauteen perustuva heteroseksuaalinen parisuhdemalli on historiallisestikin aika nuori ilmiö, ollut länsimaissa vallitseva ihanne vasta noin parisataa vuotta. 

Käsien peseminen saippualla on yllättän nuori ilmiö ihmisten elämässä. Samoin kaikkien lasten koulunkäynti tai hapaiden pesu. Onhan noita suht nuoriakin ilmiötä, mutta se ei tee niistä siksi jotenkin huonoja.

Vierailija
107/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parhaimman näköiset ja treenatuimmat miehet ovat homoseksuaaleja. Fakta.

Itse asiassa heteronaisille surullinen fakta, koska esimerkiksi Antti Holma on erittäin hyvännäköinen. 

Makuasioista ei kannata kiistellä. Jotkut tykkää tuollaisista blondeista miehistä. Monet ei.

Joten monelle naiselle hänen suuntautumisensa ei ole mikään ongelma. Vaikka olisi ihan aseksuaalinen. Ihan tällaisena onnekkaana faktana vaan.

Vierailija
108/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Romanttiseen yksiavioiseen rakkauteen perustuva heteroseksuaalinen parisuhdemalli on historiallisestikin aika nuori ilmiö, ollut länsimaissa vallitseva ihanne vasta noin parisataa vuotta. 

Käsien peseminen saippualla on yllättän nuori ilmiö ihmisten elämässä. Samoin kaikkien lasten koulunkäynti tai hapaiden pesu. Onhan noita suht nuoriakin ilmiötä, mutta se ei tee niistä siksi jotenkin huonoja.

No nyt oli kyllä säihkyvää logiikkaa.

Vierailija
109/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä parisuhde ja avioliitto tuovat elämään järjestystä. Se pakottaa ihmisen ottamaan vastuuta teoistaan, sillä ongelmia ei pääse pakoon - ne pitää korjata, toisin kuin vapaassa mallissa, jossa osapuolet lähtevät mieluummin lätkimään kuin jaksavat käydä läpi voimakkaita kriisejä.

Kuulostaa varmaan kivalta, että olemme kaikki vapaita, mutta esim mahdollisille lapsille tuommoinen ei sovi, he tarvitsevat pysyvyyttä. Vapaus on myös kaoottista ja se saa meidät jatkuvasti haaveilemaan jostain paremmasta, emmekä lopulta ole ikinä tyytyväisiä elämäämme.

Vierailija
110/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Antti Holmalla mielestäsi vintillä kaikki matot nyt ihan suorassa?

http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005247430.html

Hänellä ei ole mitään kompetenssia asian kommentoimiseen. Kunhan halusi taas olla julkisuudessa pätemässä.

Varmaan tämäkin juttu nolottaa häntä kunhan ikä ja viisaus karttuu.

Vierailija
111/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

No nyt oli kyllä säihkyvää logiikkaa.

Ei tainnut aueta sulle vissiin?

Vierailija
112/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista kiukuttelua joka johtuu

- joku on sen jättänyt

- on saanut rukkaset

- kerjää sääliä ja huomiota

- on homo (koska mainitsee heterouden. Mistä tulikin mieleen, miksi heterot kykenee aitoihin tunteisiin eikä korosta seksuaalisisa välejään, mutta homoilla kaikki liittyy aina seksiin? Tom offinlandiakin mainostetaan isoilla munilla, onko heteroilla sitten pienet? Eikö homot MUKA ole samanlaisia tuntevia ihmisiä joilla ei pitäisi olla mitään tarvetta korostaa seksuaalista suuntautumistaan? Homotkin haluaa oikeuden hankkia jostain lapsia eli rahastusta niidenkin suhteet tulee sitten olemaan. Eli joo, yössä tää tyyppi on).

Vierailija
113/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"t. keskiluokkaisen ydinperheen lapsi, joka valitsi toisenlaisen tien elää ja sivusta katselee kauhulla, kuinka aikuiset ihmiset toimivat lampaiden tavoin omassa epäonnessaan kieriskeleen ja samaa kaavaa toistaen"

Minkälainen ihminen "valitsee" ettei rakastu, eikä välitä jostain ihmisestä ja halua jakaa elämänsä tämän kanssaan kun tunne on molemminpuolinen?? Siihen ei tarvita lapsia mutta rakastunut onnellinen nainen tietyssä iässä useimmiten (ei aina) tuntee voimakasta tunnetta lapsen saantiin. Pelkuri taistelee vastaan eikä hanki - ja katuu sitä vanhana. Se on niin nähty. Mutta kun piti olla "erilainen" - siis luulla olevansa. Noita "erilaisia" oli 90-luku pullollaan. Sekin on niin nähty ja niin last season. Keksi jotain omaperäistä. Holma voisi keksiä kanssa. Semmoista positiivisella tavalla erilaista eikä iänikuista ruikuttamista.

Vierailija
114/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Antti ei ole mikään penaalin terävin kynä, että se siitä. 

Vierailija
115/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla mitä mieltä lystää, ei liikuta mua mitenkään. Se on hienoa, että ihminen on löytänyt oman tiensä ja Antin tie on nykypäivänä yleistyvä tie. Lapset on kasvatettu juuri tuohon: MINÄ olen elämäni suurin rakkaus, enkä tarvitse muita. Veikkaan, että Antti on introvertti ihmistyyppi, kuten itsekin olen ja siksi tietyllä tavalla ymmärrän häntä. Introvertit viihtyvät mainiosti omassa seurassaan, koska se vain yksinkertaisesti on niin hyvää seuraa. 

Toisaalta Antista paistaa läpi vielä lapsellisuus ja naiivius, sillä vaikka on oikein rakastaa itseään ja on erinomaisen hienoa, että ei tunne tarvitsevansa ketään, sillä rakkaus ei voikaan perustua tarvitsevuuteen, vaan siihen ihmeelliseen asiaan nimeltä rakkaus, niin kaikki me tarvitsemme myös toisia ihmisiä, tavalla tai toisella.  Toivon, että Anttikin saa vielä kokea mitä on rakkaus, silloin hän ymmärtää, miksi ihmiset solmivat parisuhteita ja miksi joidenkin ihmisten parisuhde kestää koko eliniän.  Siinähän hän on oikeassa, että vieläkin on yhteiskunnallista painetta solmia parisuhde, ja siitä kyllä pitäisi päästä eroon, sillä juuri ne parisuhteet päätyvät eroon. Rakkausliitot kestävät, mutta tietysti rakkauden tulee olla molemminpuolista.

Ajattelemisen arvoista asiaa, mutta melko mustavalkoinen ajatusmaailma kuitenkin. Tiedän omalta kohdaltani, että kun ikää ja kokemusta karttuu, niin mustavalkoisuuden tilalle tulee paljon eri sävyjä.

Vierailija
116/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lampaat itkee kun joku uskaltaa olla eri mieltä.

Nyt lampaat talikot ja soihdut käteen, eihän erimielisiä suvaita!

Itse olen ihan hetero, mutta samaa mieltä. Olenkin jättäytynyt normien ulkopuolelle ja koen olevani vihdoinkin vapaa, lampaiden pitkät katseet eivät häiritse, nehän on kuitenkin lukittu karsinoihinsa.

Et vaikuta hyvinvoivalta ja tasapainoiselta

Vierailija
117/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä perustaa perheen ja haluaa lapsia, osa ei. Onko tuossa mitään uutta? Rahastusmalli kuulostaa lähinnä naurettavalta, meillä moleemet vanhemmat käyvät töissä ja osallistuvat perheen kuluihin. Vanhempsni kannystivat opiskeluun ja siihen, että on taloudellisesti itsenäinen. 🙄

Avioliitto ei ole rahasampo 😊

Lapsiperheiden saamilla tulonsiirroilla on Suomessa jo pidemmät perinteet. Yhteiskunta haluaa tukea tällaisten normien mukaista elämää, vaikka se ei oikeasti ole välttämättä edes kannattavaa.

Voisitko luetella millaisia tulonsiirtoja lapsiperheet saavat niiden ah niin runsaiden lapsilisien lisäksi?

Yhteiskunta, jossa ei ole lapsia kuolee ja kuihtuu pois. 

Mitä se haittaa? Tuo on juuri se ajatusrakenne, joka isolla osalla normatiivisista ihmisistä on. "Pitää saada suvulle jatkaja, muuten me kuihdutaan pois!". Se pohjautuu narsistiseen ajatukseen, että on niin hyvä, että pitää jättää jonkinlainen laajempi jälkensä tähän maailmaan vielä kuolemansa jälkeen.

Lapsiperheiden saamia tulonsiirtoa ovat esimerkiksi lapsilisät, äitiyspäivärahat, yhteiskunnan tarjoamat ilmaiset palvelut (esim. neuvolat) jne.

Vierailija
118/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on MGTOW-mies

Vierailija
119/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on oikeassa siinä, että moni haluaa heteronormatiivisen elämän perheineen, talolainoineen ja sosiaalietuineen vain, koska muutkin tekevät niin. Aika harvalla ihmisellä on oikeasti äärettömästi vaihtoehtoja elämässään. Lapsia sen sijaan voi pukata kuka hyvänsä "kynnelle kykenevä". Tämä malli on hyvä rahasampo samanmielisille. Yhteiskunta siirtää muiden rahoja tällaista elämänmuotoa kannattaville enemmän kuin sinkuille. Sen vuoksi se on kannattava "idylli".

Vierailija
120/123 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parhaimman näköiset ja treenatuimmat miehet ovat homoseksuaaleja. Fakta.

Itse asiassa heteronaisille surullinen fakta, koska esimerkiksi Antti Holma on erittäin hyvännäköinen. 

Ei ne hyvän näköiset miehet homoja olleet, ne vaan valehteli sulle ettei tarvinnut sun lähentelyä kestää, Pirjo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi