Halla-aho on SEKSIKÄS!!
Siis herranjumala, en itse kannata persuja ollenkaan, mutta jotain tässä vastarannan kiiskissä on :D EN tiedä mitä. Kuuluu seksifantasioihini tällä hetkellä. Muita? :D
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään aamu-tv:tä ja Rosa Meriläinen oli kyllä aika seksikäs. Natsaiskohan sillä ja Halla-aholla?
No hyi! Eiii... mmm itse olen 27v. Enkä halua otsikoihin. Haluaisikohan Halla-aho :E yksi yö.
Halla-aho on viileän itsevarma, joten varmaan on seksikäs. Semmosta gestapo-seksikkyyttä.
Kuka haaveilee mistäkin :D Olen 45v ja minusta Halla-aho yhtä seksikäs kuin piimäpurkki =D
Halla-aho oli nuoruudessa hevibändin jäsen! Kunnon pitkätukka mustissa vaatteissa ;)
On se selvästi seksikkäämpi mitä Soini.
Selkeä alfauros. Älykkyys on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään aamu-tv:tä ja Rosa Meriläinen oli kyllä aika seksikäs. Natsaiskohan sillä ja Halla-aholla?
Nimenomaan "natsaiskohan", piti tähdentää....
Miks tänne ei voi linkittää aijaan kautta kuvia? Äsken linkitin sen rokkijussin, oli kiva kuva, mutta poistu. Joku uusi sääntö? Pertskele.
Yleensä blogivideoillaan seksikkäimpiä ja karismaattisimpia asioita heti huonekasvin, tietokoneen, lampun, pöydän ja valkoisen seinän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan "natsaiskohan", piti tähdentää....
Vastakohdat täydentävät toisiaan ;D
Kuinka väsyny mä oon, kun kuin "Halla-aho on seksimies"
Hallikselle tulis kivasti muodostuneet hauikset, jos treenais, näkee nuoruuden pitkätukkakuvista.
On juuri sen näköinen, että sillä on kylmät ja nihkeät kädet. Seksiä on yhtä paljon kuin eilen pöydälle unohtuneessa keitetyssä kalassa.