Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kumpa saisin sitä reikää :(

Rumilus
09.06.2017 |

Perjantaisin sen saa näköjään aina tuntea kuinka epäreilua tämä elämä on: toisilla miehillä riittää resulssit kuten ulkonäkö tai valta että saa naisen jonka kanssa viettää viikonloput ja elämä on täynnä seksiä. Sitten on meitä miehiä jotka emme koskaan saa naisilta seksiä tai edes suhdetta koska näitä kyseisiä resulsseja ei ole. Elämä onkin puutteessa olemista ja sen seuraamista että muilla on kohtalo ollut suopea että edes sen verran siunaantunut hyvää ulkonäköä että naisia saa. Voi miksi minä tai joku muu epäonnekas emme ole saaneet mahdollisuutta naisiin elämässä! :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy niisk, kyynel

Vierailija
2/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat täällä? Tämä on vauva-palsta ja jos et edes naista saa ei sinulla tule lapsiakaan olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Voin vähän tuntea tuskaasi sillä olen itse ruma ja tissitön nainen. Saan kyllä seksiä, mutta suhteeseen miehet eivät mua kelpuuta.

Vierailija
4/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap ajatteli tehdä ratkaistakseen ongelmansa? Valittamisestahan ei ole mitään hyötyä jos se ei johda muutoksiin omassa elämässä ja käytöksessä.

Vierailija
5/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat täällä? Tämä on vauva-palsta ja jos et edes naista saa ei sinulla tule lapsiakaan olemaan.

En tiedä. Ei ole muutakaan paikkaa purkaa pahaa oloa :(

Vierailija
6/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun nyt siirtyä elämässäsi eteenpäin?

Vierailija
7/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä

Vierailija
8/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilus kirjoitti:

Perjantaisin sen saa näköjään aina tuntea kuinka epäreilua tämä elämä on: toisilla miehillä riittää resulssit kuten ulkonäkö tai valta että saa naisen jonka kanssa viettää viikonloput ja elämä on täynnä seksiä. Sitten on meitä miehiä jotka emme koskaan saa naisilta seksiä tai edes suhdetta koska näitä kyseisiä resulsseja ei ole. Elämä onkin puutteessa olemista ja sen seuraamista että muilla on kohtalo ollut suopea että edes sen verran siunaantunut hyvää ulkonäköä että naisia saa. Voi miksi minä tai joku muu epäonnekas emme ole saaneet mahdollisuutta naisiin elämässä! :(

Siinähän se tulikin.

Vierailija
9/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Voin vähän tuntea tuskaasi sillä olen itse ruma ja tissitön nainen. Saan kyllä seksiä, mutta suhteeseen miehet eivät mua kelpuuta.

Rumana miehenä ei saa edes seksiä eli aivan hirveä kohtalo

Vierailija
10/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä adoptoitua vauvan ilman sitä välttämättömyyttäkin että pitäisi reikään pistää. Ei se seksin harrastaminen mitään juhlapullien leipomista aina ole. Enkä yritä edes lohduttaa, kyllä minulle ain silloin tällöin irtoaa. ;)

Vierailija
11/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan kunpa. Monet naiset tykkää miehestä joka osaa kirjoittaa.

Vierailija
12/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on hauskaa lukea vastauksia.

Vierailija
13/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun on sinkkuna (ja ihan ilman mitään panosuhteita tai yhden illan juttuja) niin he useimmiten keksivät itselleen jotain muuta mielekästä tekemistä. Voisitkohan sä kokeilla samaa?

Ja jos tosiaan kyse on ensijaisesti vain "reiän" saamisesta niin suosittelen lämpimästi hankkimaan vaikka fleshlightin.

Vierailija
14/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän Kristallipalloa kirjoitti:

Mitä ap ajatteli tehdä ratkaistakseen ongelmansa? Valittamisestahan ei ole mitään hyötyä jos se ei johda muutoksiin omassa elämässä ja käytöksessä.

Minäkin haluaisin tietää tämän. Turha vinkua jos ei tee asioille jotain tai edes yritä!

Vierailija
15/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä adoptoitua vauvan ilman sitä välttämättömyyttäkin että pitäisi reikään pistää. Ei se seksin harrastaminen mitään juhlapullien leipomista aina ole. Enkä yritä edes lohduttaa, kyllä minulle ain silloin tällöin irtoaa. ;)

En halua vauvaa vaan seksiä ja naisten kanssa parisuhteen:(

Vierailija
16/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta samanlaista aloitusta meinaat tehdä vielä? Tyhmä oot ap.

Vierailija
17/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun on sinkkuna (ja ihan ilman mitään panosuhteita tai yhden illan juttuja) niin he useimmiten keksivät itselleen jotain muuta mielekästä tekemistä. Voisitkohan sä kokeilla samaa?

Ja jos tosiaan kyse on ensijaisesti vain "reiän" saamisesta niin suosittelen lämpimästi hankkimaan vaikka fleshlightin.

Naisetpa harvoin ovat sinkkuna ja varsinkaan pitkään ja vielä vähemmän ilman seksiä sinkkuna joten turha saarnata

Vierailija
18/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vauvaa vaan seksiä ja naisten kanssa parisuhteen:(

Oletko sinä se sama parikymppinen mies, joka täällä on aiemmin valittanut kaljuuttaan?

Vierailija
19/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap:lle yksi ehdotus: F l e s h l i g h t  STU. Siitä riittää reikää miehelle vuosien ajaksi eikä tarvitse sekaantua ihmissuhdeongelmiin. Kunhan muistat pitää puhtaana ohjeita noudattaen niin tyytyväisyys on taattu. Ei narinaa, ei nalkutusta etkä joudu muuttamaan tapojasi piirun vertaa mihinkään suuntaan. Ei ole mustasukkainen vaikka kävisitkin etsimässä muuta seuraa. Ei tartuta sinuun tauteja. 

Vierailija
20/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelmasi on se että haluat Reikää. Eli nainen on sinulle pelkkä seksiväline. Se ikävä kyllä näkyy suhtautumisessasi naisiin. Mene maksullisiin jos olet reikää vailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän