Eikö teistäkin ole vähän kaksinaismoralistista, että puumia ei heti dumata samaan tapaan kuin nuorista naisista tykkääviä miehiä?
Ei tarvitse kuin sanoa, että pitää itseään nuoremmista, niin johan alkaa haukkuminen.
Kommentit (36)
Myötähäpeättekö te myös presidentti Sauli Niinistöä?
Ikäeroa ALLE 30vuotta.
jos olet jollain deittisivustolla, kymmenet nuoret miehet laittavat viestiä. En minä lähesty heitä, irstas ilme naamalla ja silmät kiiluen. Paria olen tavannut ja ihan jees oli. Mukavinta on n 5 v nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään useamman hopeanorpan Kaisaniemen metroasemalla. He kävelivät ohi maha hölskyen hieman liian pienissä, 20 vuotta sitten ostetuissa vaatteissa tai JÄNNISSÄ nahkatakeissaan, lastensa ikäisiä tiiraillen.
Vinkki: se pään päälle koottu nuttura ei peitä päälakikaljuutta.
On se kumma, että noita kaljunpeittokampauksia esiintyy vain av-mammojen jutuissa. En edes muista milloin olisin viimeksi sellaisen nähnyt.
Suosittelen, että katsot peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeättekö te myös presidentti Sauli Niinistöä?
Ikäeroa ALLE 30vuotta.
.
M olen pitänyt Sauli Niinistöä miehen; en puumana (naisena). - Mutta, mutta kieltmättä miesten ja nuorempien kumppaneiden suhteet ovat jossain määrin olleet hyväksyttvmpiä kuin tosin päin. Palataaanko tssä sitten vanhaan joitain satoja vuosia taakse päin vai biologiaan, jossa hyvin keskeneinen merkitys oli sillä, että miehen oletettiin elättävän ja turvaavaan heikommaksi miellettyä nainen ja molempien taloudellistaturvaa takasi se, että onnsituttiin hankkimaan jälkeläisiä. Toisaalta muitakin vuosituhantisia piirteitä on havaittavissa naisen ja miehen suhteessa. Jos katsoo katukuvaa ja ottaa sieltä satunnaisotannalla pariskunniksi meiltämiään pareja luupin alle, niin voi havaita mm., että hyvin monta kertaa mies on edelleen suhteessa se isompi ja vahvempi kuin nainen. - Omasta mielestni olisi mielenkiintoista selvittä, että mitä tapahtui noin sadassa vuodessa jona aikana naiset kohosivat melkeinn alalla, kuin alalla miesten ohi koulutus ja opetusmenestyksessä ohi.....
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko siitä, että naiset (puumat?) eivät aloita tälläkään palstalla satoja aloituksia tyyliin "nuoret mieht rakastaa hopeakissoja, keski-ikäisen naisen on evolutiivisista syistä pakko saada nuorta ja kovaa munaa, tajuavatkohan nuoret miehet mikä valta heidän kivikovassa mulkussaan on" jne jne jne.
Kumma juttu.
Ethän sä oikeasti luule, että aikuiset miehet noita kirjoittelee? 😂
Jo kaksi kertaa tässä keskustelussa epäillyt Saulia setä-mieheksi. Molemmat kommentit poistettu.
Mikähän siinä epäilyssä on niin pahaa jotta tarvii poistaa?
Duunari-Jaskaa joka riia 30vuotta nuorempia tyttöjä saa sanoa setä-mieheksi?
Miksi tätä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään useamman hopeanorpan Kaisaniemen metroasemalla. He kävelivät ohi maha hölskyen hieman liian pienissä, 20 vuotta sitten ostetuissa vaatteissa tai JÄNNISSÄ nahkatakeissaan, lastensa ikäisiä tiiraillen.
Vinkki: se pään päälle koottu nuttura ei peitä päälakikaljuutta.
On se kumma, että noita kaljunpeittokampauksia esiintyy vain av-mammojen jutuissa. En edes muista milloin olisin viimeksi sellaisen nähnyt.
Suosittelen, että katsot peiliin.
Se, joka ensimmäisenä sortuu henkilökohtaisuuksiin, on hävinnyt. 😎
Parikymppiset naiset tykkäävät tyylikkäästi patinoituneista hopeaketuista... Kukas silloin dumataan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on dumaaminen?
Tuomitsemista/lyttäämistä, miten tuon nyt sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on dumaaminen?
Tuomitsemista/lyttäämistä, miten tuon nyt sanoisi.
Selvä, ihan uusi sana minulle.
Tämä on naisvaltainen palsta joten tietynlainen puolueellisuus ei tule suurena yllätyksenä. Tänne kirjoittelee varmaan paljonkin puumanaisia joilla on täysin utopistiset käsitykset omasta vetovoimaisuudesta.
Seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa. En kuitenkaan sen vuoksi, että erityisesti olisin etsinyt nuorempaa. Ikäiseni ja vanhemmat miehet huomauttelevat todella törkeästi ikäerostamme. Ai, että miesten itsetunto on hyvä tässä asiassa?
Olen vanha pieru ja nuoret miehet ahnehtii.. lal lati lal la ti laa... :p
Vierailija kirjoitti:
Jo kaksi kertaa tässä keskustelussa epäillyt Saulia setä-mieheksi. Molemmat kommentit poistettu.
Mikähän siinä epäilyssä on niin pahaa jotta tarvii poistaa?
Duunari-Jaskaa joka riia 30vuotta nuorempia tyttöjä saa sanoa setä-mieheksi?
Miksi tätä ei?
Mikäli tarkoitat tasavallan presidentti Sauli Niinistöä, niin et kai tosissaan ihmettele, jos hänen henkilökohtaiseen nimittelyyn suhtaudutaan negatiivisemmin kuin jonkun kuvitteellisen duunari-jaskan nimittelyyn?
Mitä sitten Saulin "setämiesmäisyyteen" tulee, niin minä en ole milloinkaan saanut hänestä sellaista mielikuvaa, että hän olisi erityisesti keskittynyt jahtaamaan parikymppisiä naisia, saatika että ahdistelisi sellaisia limaisia ja rasvaisia seksistisiä vihjailuja vitsin varjolla heitellen. Käsittääkseni hän vain sattui rakastumaan itseään paljon nuorempaan naiseen, mutta ei ollut keskittynyt nimenomaan lastensa ikäisten naisten kuolaamiseen.
Kaikelle pitää jostain syystä keksiä nimitys. Mä olin nuorena parikymppisenä ties monenko "vanhan" naisen kanssa. Keski-ikäisiä joo enkä ikää kysynyt kun molemmat halusi vain seksiä. Saman ikäisiltä sain myös nuorena mutta pakko myöntää vanhemmat osasi enemmän.
Ikärasismin jätän muiden hommiksi. Karman tasaamiseksi opetan vaikka nuoren naisen täysin osaavaksi.