Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ystävä tykkää makkarasta

Vierailija
09.06.2017 |

Itse olen vegaani. Nyt kesällä tämä asia aina kärjistyy kun menemme hänen mökilleen. Mies grillaa makkaraa vaikka minä olen vegaani. Jätänkö?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa äidinkielen tunnit nukuttu? Ne, millä opetettiin yhdyssanojen oikeinkirjoitusta?

Ap on vegaani. Ei niiltä voi liikoja vaatia.

Vierailija
22/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat, jos sinulle on niin tärkeää, että miehelläsi on samat arvot syömisen suhteen.

Olen itse kasvissyöjä ja kannustan miestä ostamaan esim. luomulihaa mieluummin kuin muuta ja toki hän syö myös tekemiäni kasvisruokia. Mutta se mitä hän syö on hänen valintansa, ei minulla ole oikeutta syyllistää ketään lihansyönnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ystävä

Teiniiästä

Mikä saatana siinä on, että yhdyssanavammaiset kirjoittavat ne sanat erikseen, jotka kuuluisi kirjoittaa yhteen ja päinvastoin?

Ottaa kupoliin kauniin äidinkielemme törkeä raiskaaminen.

24/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Meillä vaimoke on kasvissyöjä ja aina grillaamme yhdessä. Vai onko ap:n mielestä "moraalisesti" huono merkki, että miesystävä syö lihaa? Laittakaa kasvikset ja lihat vaan grilliin yhdessä tai erikseen vaikka eri grillitasoille, jos sellaiset grillistä löytyy.

Vierailija
25/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko miesystävää, vai miestä ystävänä vai miestä ja ystävää, vai?

Ollaan seurusteltu teiniiästä asti.

ap

Ja tässä näemme, lapset, klassisen esimerkin yliyrittämisestä. Vähän malttia kehiin seuraavalla kerralla.

Vierailija
26/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatte aikuisiksi, sä voit syödä maggaraa, poikkis voi syödä salaatteja.

27/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jopa toisen ruokavalio ottaa noin pahasti kupoliin, niin aika heikko pohja seurustelulle. Meillä minä syön lihaa, mutta kokkaan kasvisruokaa molemmille ja joskus siihen erikseen itselleni pihvin seuraksi. Ei haittaa naista ollenkaan. Jos on löytänyt itselleen sopivan puolison, niin pieniä erilaisuuksia kannattaa opetella sietämään.

Vierailija
28/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan tavallisissakin ruokakaupoissa on myynnissä monia vegaanisia makkaroita. Niitä voi myös grillata. Pyydä miesystävääsi ainakin kokeilemaan vegemakkaroita. Oma aviomieheni kokeili ja tykkäsi kovasti.

Vierailija
29/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/31 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KASVIPROTEIINITUOTTEET (PYÖRYKÄT, PIHVIT, NAKIT YM)

Tälle sivulle on koottu soijasta, muista pavuista, vehnägluteenista ja kasviksista jalostettuja vegaanisia kasviproteiinituotteita kuten pihvejä, pyöryköitä, leikkeleitä, nakkeja ja sen sellaisia.

http://www.vegaanituotteet.net/valmisruuat/kasviproteiinituotteet/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi