Olen lähettänyt miehelle varmaan kymmenen viestiä tänään
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mene mieluummin vaikka siivoamaan anopin komeroita.
Kiitos. Repesin täysin:)
Elämä ei ole helppoa. Joudut naputtamaan yhdennentoista, sitten seuraavan, taas kerran ja kerran aina maailman loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
kaikkiin
Ei.
Jos joku pommittaisi minua taukoamatta viesteillä, niin jo kolmannen tai neljännen jälkeen en periaatteestakaan enää vastaisi. Miksi vainoat?
Oisit soittanut niin asia olisi tullut kerralla selväksi. Ei työaikana saa häiriköidä toista tuolla tavalla.
Anna nyt sen ukkos edes hetki hengähtää. Ensin se lakkas puhumasta ja nyt sen sormetkin halvaantu. Ukko rukka.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sen ukkos edes hetki hengähtää. Ensin se lakkas puhumasta ja nyt sen sormetkin halvaantu. Ukko rukka.
Rahallahan minusta ja lapsesta eroon pääsee jos niin kurjaa on.
Tää on samaa settiä, kuin työkaverilta, joka otti avioeron miehestään, jotta voisi viettää enemmän aikaa kanssani.
Sekopää laittoi vähintään kymmenen viestiä tunnissa ja soitti joka viestin väliin. Oli pakko hankkia salainen puhelinnumero ja siitäkös se riemu vasta repesi...
M 42
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä kaffikuppi vettä on sopivasti, mutta naisen mielestä edes Niagaran putous ei ole riittävästi,
Ei kannata lähettää monta,yksinkin riittää...kyllä se sen huomaa ja vastaa,kun ehtii.
Ei yhteenkään ja vaihtaa pian puhelinnumeroa,jotta viesteillä ahdistelu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähettää monta,yksinkin riittää...kyllä se sen huomaa ja vastaa,kun ehtii.
Juu kyllä se huomaa mutta ei se vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun miesparkasi on parhaillaan anomassa turvapaikkaa jostain rauhallisesta maasta. Ei kerkeä vastaamaan sun viesteihisi.
Se turvapaikka löytyy varmaan sieltä äidin kaapista, minkä sisko on tyhjentänyt:)
Ai hemmetti, että menettäisin hermoni jos mieheni tykittäisi työpäiväni aikana turhia viestejä.. yhteenkään en vastaisi! Jos on OIKEAA asiaa osaa se soittaa, muuten työpäivänä tehdään töitä.
Oletko sä ikinä pysähtynyt miettimään, kuinka kurjaa ja onnetonta sun miehesi elämä todellakin on. Millaista sen on tulla joka ilta kotiin, jossa sitä olet odottamassa sinä nalkuttaja.
(Vastaan kysymykseeni itse: tuskinpa vaan olet. Märehdit vaan omaa surkeaa kohtaloasi. Mutta käsi sydämelle: kumpi teistä on oikeasti tehnyt ne huonot naimakaupat?)
Olet kamala puoliso, kaltaistasi en ottaisi koskaan. Onneksi mieheni osaa olla häiriköimättä työaikana..
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ikinä pysähtynyt miettimään, kuinka kurjaa ja onnetonta sun miehesi elämä todellakin on. Millaista sen on tulla joka ilta kotiin, jossa sitä olet odottamassa sinä nalkuttaja.
(Vastaan kysymykseeni itse: tuskinpa vaan olet. Märehdit vaan omaa surkeaa kohtaloasi. Mutta käsi sydämelle: kumpi teistä on oikeasti tehnyt ne huonot naimakaupat?)
Hyvä tavaton voihan se lähteä jos haluaa. Enkä mä koskaan nalkuta kun se kotiin tulee. Päinvastoin täällä on aina sille ruoka valmiina yms.
Mene mieluummin vaikka siivoamaan anopin komeroita.