Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olitte lapsina tosi ujoja, apaattisia, mielikuvituksettomia, laiskoja tai passiivisia, millaisia aikuisia teistä tuli?

Vierailija
09.06.2017 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkamies

Vierailija
2/12 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, minusta tuli aikuisena tällainen tosi ujo, apaattinen, mielikuvitukseton ja laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo lapsi ja olen edelleen ujo näin aikuisiällä. En mä kai tästä ujoudestani pääse koskaan eroon.

Vierailija
4/12 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön, melko yksinäinen, masentunut, pessimistinen, kyyninen.

Vierailija
5/12 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta tuli kaiketi vähintään keskivertomenestynyt. Vastoin kaikkia odotuksia. Ujo olen edelleen, mutta osaan vähän hallita sitä. Nuo muut piirteet pistän enemmän lapsuuden huonon ympäristön seuraukseksi, eivät ole luonteenpiirteitäni.

Vierailija
6/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varmaan ole edes olemassakaan.

Vierailija
7/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse työpanostani. Onneksi kiinalainen mahdollisen tyttäreni ikäinen vippiyhtiön omistaja rakastui kamalasti.

Vierailija
8/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ei muutu, mutta ihminen kehittyy. Jokaisella oma tarinansa.

Vierailija
9/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ujo ehkä 7-vuotiaasta lähtien. En kyllä ollut apaattinen enkä mielikuvitukseton vaan kirjoitin ja luin todella paljon. Nyt kolmekymppisenä olen edelleen ujo. Yläasteiässä ja nuorena aikuisena kärsin aika vaikeasta sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä, jonka takia jatko-opiskelut jäivät. Nykyään pärjään paremmin ja pystyn elämään ujouteni kanssa. Olen ehkä vähän alisuoriutuja. En sanoisi menestyneeni elämässä, mutta pärjään ihan hyvin. 

Vierailija
10/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo 🗸

Laiska 🗸

Passiivinen 🗸

Noita olin ja olen edelleen.

Vierailija
11/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laiska ja passiivinen, mutta en ujo tai mielikuvitukseton. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä ja koulutettu henkilö, arjessa varmaan edelleen laiska ja passiivinen (esim. kotityöt, pihatyöt jne. kauhistus) mutta en töissä ja esim. urheiluharrastuksissani.

Vierailija
12/12 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, passiivinen ja ujo lapsi. Menestynyt, työssä ammatikseen useinkin esiintyvä aikuinen. Arkiaktiivisuuden opin vasta kolmekymppisenä, harmittaa että niin paljon vuosia meni hukkaan kun en vaan osannut tai kyennyt tekemään mitään oma-aloitteisesti. Mutta onneksi edes silloin ikään kuin heräsin eloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi