Minkälainen on tuntemasi 8.10. tai 10.10. syntynyt ihminen?
Kommentit (37)
Tunnen kaksi 8.10 syntynyttä henkilöä sekä miehen että naisen. Molemmat ovat aivan ihania ihmisiä. Empaattisia, ymmärtäväisiä, mukavia ja olen tullut molempien kanssa erittäin hyvin toimeen.
Täys kusipäitä, kuten kaikki noina päivinä syntyneet.
Miksei 10.8. tai 8.8. syntyneet? Miksi vain nuo kaksi päivämäärää ovat tärkeitä?
Yksi tuttu on syntynyt 10.10. Hän on erittäin sosiaalinen, sovitteleva ja diplomaattinen. Jos valitan jostain asiasta, hänen on vastapainoksi tuotava esille siihen liittyviä hyviä puolia. Välillä tämä ärsyttää ja toivoisin, että hän edes joskus vaan sanoisi jotain tyyliin "ai jaa, niinpä, olen samaa mieltä" tms.
Hänelle on ulkonäköasiat tärkeitä ja myös hänen kotinsa on todella viehättävä. Raha-asioissa hän on leväperäinen, luottokortit on tapissa ja aika usein kyselee pientä vippiä. Kyllä hän ne kuitenkin takaisin maksaa.
Millainen ihminen laittaa näitä tyhmiä päivämääräavauksia tänne?Ei luonteeseen syntymäpäivä vaikuta, oi uuno.
10.10. Syntynyt on pääluottamusmies. Sellainen tahtoihminen. Tosi puhelias ja sosiaalinen. Supersiisti.
Onko miehen nimikirjaimet J.A?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi 8.10 syntynyttä henkilöä sekä miehen että naisen. Molemmat ovat aivan ihania ihmisiä. Empaattisia, ymmärtäväisiä, mukavia ja olen tullut molempien kanssa erittäin hyvin toimeen.
siskoni 10.10. ihana ihminen
entinen poikaystävä 8.10 ihana oli myös, mutta helvetin pieni mulkku sillä oli
Vierailija kirjoitti:
Miksei 10.8. tai 8.8. syntyneet? Miksi vain nuo kaksi päivämäärää ovat tärkeitä?
Aasiassa 8.8. on hieno päivämäärä, tarkoittaa pitkää onnellisuutta. Esim 8.8.08 mieletön määrä pariskuntia halusi mennä naimisiin. Mahtoi olla vaikea löytää juhlapaikkaa. :)
Täyskymppi. Jumalakin joutui toistamaan sen kahteen kertaan.
Sinkkumies
Minä olen syntynyt 8.10. Olen joustava ja pitkäpinnainen, aavistuksen epäsosiaalinen ja hitaasti lämpiävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
nosto.
*sending invoice*
Sinkkumies
Tunnen näinä päivinä syntyneitä mieshenkilöitä joista yksi oli isäni. Kaikki nämä ovat komeita tai vähintään miellyttävän näköisiä, sopusuhtaisia, naisiinmeneviä, tyytymättömiä nykytilaansa, haluavat olla aina jossain muualla. Aika pinnallisia, kauneuden tajua on vaikka muille jakaa. Tarkkoja vaatteistaan ja kodistaan. Helppoja käsitellä koska haluavat miellyttää, hauskaa seuraa. Eivät sovi mustasukkaisuuteen taipuvaiselle tai syvämietteisiä asioita harrastavalle henkilölle kumppaniksi, kauhistuvat tai huvittuvat myös liiasta temperamentista koska itse käyttäytyvät hillitysti ja korrektisti. Parhaiten sopivat kumppaniksi henkilölle joka ei ota asioita eikä parisuhdetta turhan vakavasti.
Tyttäreni kohta 5v on syntynyt 10.10. vähän vaikea vieläk kuvailla luonnetta kun osa on varmasti iän tuomaa uhmaa. On päättäväinen, suorastaan raivostuttavan itsepäinen 😄. Vähän erakkoluonne ( ei välttämättä tykkää leikkiä isossa porukassa vaan vetäytyy ), alussa varautunut eikä näytä tunteistaan helposti ( ihan kuin minä ), mutta läheisiään rakastaa ja osoittaa sen. 💖
Jälkimmäiseen: Aleksis Kivi tietysti. Aika hullu.