Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tuntemasi 8.10. tai 10.10. syntynyt ihminen?

Vierailija
09.06.2017 |

Kuvaile hänen luonnettaan. :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 8.10. Olen joustava ja pitkäpinnainen, aavistuksen epäsosiaalinen ja hitaasti lämpiävä ihminen.

Olen myös syntynyt 8.10 ja olen samanlainen. Tunnen myös yhden lapsen jolla sama syntymäpäivä ja on myös tuollainen :)

Vierailija
22/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.10. on Hiljan nimipäivä. Tunnen yhden ihmisen, jolla se on syntymäpäivänä ja hän on erittäin kovaääninen. Nauretaankin joskus, että syntynyt Hiljan päivänä niinkuin äänestä kuulee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.10. ärsyttävä mieslapsi. Epävarma, mutta kuitenkin tietää olevinaan parhaiten. Itsekäs ja kylmä, ei kunnioita muita ihmisiä. 

Vierailija
24/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 8.10 ja olen nainen, kehuttu kauniiksi ja kotini on tiptop ja olen kuitenkin säästäväinen, näyttelen sosiaalista, mutta ole oikeasti introvertti ja hitaasti lämpenevä. Olen hyvin koulutettu ja aina saanut töitä, kun olen niitä tarvinnnut.

Olen myös uskollinen, vaikka voinkin flirttailla helposti.

Eräs nuoruuden poikaystävä on sanonut, että ei voisi elää kanssani päivääkään, mutta yön kyllä voisi:DDDDD

Vierailija
25/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 9.10. syntynyt?

Vierailija
26/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 8. ja 10.10. syntyneet siis introverttejä? Moni täällä tuntuu olevan...

Vierailija
27/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10.10, narsistinen juoppo.

Samat sanat, liekö sama tyyppi!?

Vierailija
28/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
29/37 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen näinä päivinä syntyneitä mieshenkilöitä joista yksi oli isäni. Kaikki nämä ovat komeita tai vähintään miellyttävän näköisiä, sopusuhtaisia, naisiinmeneviä, tyytymättömiä nykytilaansa, haluavat olla aina jossain muualla. Aika pinnallisia, kauneuden tajua on vaikka muille jakaa. Tarkkoja vaatteistaan ja kodistaan. Helppoja käsitellä koska haluavat miellyttää, hauskaa seuraa. Eivät sovi mustasukkaisuuteen taipuvaiselle tai syvämietteisiä asioita harrastavalle henkilölle kumppaniksi, kauhistuvat tai huvittuvat myös liiasta temperamentista koska itse käyttäytyvät hillitysti ja korrektisti. Parhaiten sopivat kumppaniksi henkilölle joka ei ota asioita eikä parisuhdetta turhan vakavasti.

Aivan kuin minun isäni, myöskin 8.10. syntynyt Vaaka-mies

Vierailija
30/37 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisää vastauksia? :)

Vierailija
31/37 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 8.10. syntyneen miehen. Hän on ehkä kiltein ihminen, jonka tiedän, todella empaattinen, kärsivällinen, ystävällinen, puhelias, sosiaalinen, avulias. Hän on ekstrovertti ja ainut ekstrovertti, jonka kanssa tulen äärettömän hyvin toimeen. Hän osaa antaa tilaa muillekin ja kuuntelee, ottaa aina tekemisissään toiset huomioon.

Vierailija
32/37 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 8.10. Olen joustava ja pitkäpinnainen, aavistuksen epäsosiaalinen ja hitaasti lämpiävä ihminen.

Samoin! :)

Vierailija
33/37 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.10 syntynyt ystäväni on ihana. Luonnostaan höpsö, hauska, hieman yksinkertainen, mutta ei silti tyhmä. Osaa nauraa itselleen ja omille kommelluksilleen. Luotettava, bilettäjä, ystävien ympäröimä. :)

Vierailija
34/37 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
35/37 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä syntymäpäiväkyselyitä pitää tehdä, niin miksi ei voi kirjoittaa noita päivämääriä oikein?

Vierailija
36/37 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
37/37 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi 10.10 syntynyttä, molemmat miehiä.

Hyvin menestyneitä ja toinen tavallaan hieman hankala ihminen, vahvoja määrätietoista ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi