Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa keskustella Tinderissä?

Vierailija
09.06.2017 |

Miten ihmeessä tuolla voi tutustua kehenkään ja tehdä itsestään mielenkiintoisen muiden silmissä, kun ei vain tule juttua? Kaikki mitä haluaisin kirjoittaa, tuntuu vain niin typerältä ja sitten jään siihen "juu, oli tänään pitkä päivä töissä ja kävin pyöräilemässä" -tasolle. Nytkin on yhden miehen kanssa ollut mukavaa keskustelua ja hän laittoi vähän syvällisemmän ihanan viestin, mutta en osaa vain vastata siihen mitään. Nyt apua ja vihjeitä tarvitsisin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ehtisit seurustella jonkun kanssa, jos jo kerta viikkoon on liian tiuha tahti tavata ketään?

Tämä on myös hyvä pointti. Jos jonkun kanssa pitää sopia tapaamiset kahden viikon päähän, hän on todennäköisesti liian kiireinen tai liian kaukana minulle. (Tosin myönnän kyllä, että minulle se 10 kilometriäkin on jo pitkä välimatka.)

4

Vierailija
42/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nyt ihan tosissanne? Ette kai te nyt Tinderistä sentään mitään seurustelusuhteita etsi? :D Miehethän käyttävät sitä pelkästään panoseuran etsimiseen ja naisen oman viehätysvoimansa testaamiseen. Ei ihme, että olette hukassa, jos te yritätte käyttää Tinderiä johonkin muuhun. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta.

Ainakin itsellä parhaat keskustelut Tinderissä on olleet kaikki jotenkin tosi ainulaatuisia. Ollut joku aihe tai teema mistä keskustelu on lähtenyt sujumaan kuin kaverin kanssa jutellessa. Perinteinen "moi mitä kuuluu, ihan hyvää minullekin" keskustelu laahaa aika tahmeasti. Kukaan ei jaksa ylläpitää tuollaista kovin pitkään. Tarkoitus ei myöskään ole pelkästään tentata kysymyksiä kuin työhaastattelussa.

Profiilitekstiin kannattaa kirjoittaa jotain mistä on mahdollista aloittaa keskustelu. Vaikea aloittaa keskustelua mielenkiintoisesti naisen kanssa jonka profiilissa ei lue mitään. Monesti löytyy joku yhteinen mielenkiinnon kohde mistä on helppo lähteä tarinoimaan. Keskustelu lähtee luontevasti rullaamaan.

Jotkut vastaantulleista on olleet todella toivottomia keskustelukumppaneita. Vastataan parilla sanalla tai pahimmillaan pelkällä hymiöllä. Keskustelua on täysin mahdoton jatkaa siitä yksipuolisesti paria viestiä pidempään. Osa varmaan ei ole ollut tarpeeksi kiinnostuneita minusta, että olisivat viitsineet nähdä vaivaa sen enempää. Epäilen silti, että osa on vaan ollut niin onnettomia viestittelemään. Onneksi on niitäkin ketkä osaa ja viitsii. Hyviä treffejä ollut, vaikkei sitä oikeaa ole vielä löytynyt.

Lopulta tarkoitus ei kuitenkaan ole löytää kirjekaveria vaan tavata treffeillä. Mielelläni kuitenkin karsin pois ne ketkä ei kykene edes kokonaisin lausein tapahtuvaan viestintään.

Vierailija
44/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin ongelman esiintymänä normaalipainoisena naisena.

Vierailija
45/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ratkaisin ongelman esiintymänä normaalipainoisena naisena.

Täytyypä kokeilla. T. Karhu-Marko, 46.

Vierailija
46/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te nyt ihan tosissanne? Ette kai te nyt Tinderistä sentään mitään seurustelusuhteita etsi? :D Miehethän käyttävät sitä pelkästään panoseuran etsimiseen ja naisen oman viehätysvoimansa testaamiseen. Ei ihme, että olette hukassa, jos te yritätte käyttää Tinderiä johonkin muuhun. :D

Tämä. Kyllä mä ainakin voin myöntää, että hivelee itsetuntoa, kun saa matchin jonkun hyvännäköisen miehen kanssa. Mutta ei silti tulisi kyllä mieleenkään lähteä treffeille minkään tindermiehen kanssa. :D Etenkin kun tietää, mitä ne sieltä etsivät.

Vierailija
47/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ehtisit seurustella jonkun kanssa, jos jo kerta viikkoon on liian tiuha tahti tavata ketään?

Seurustelu on minusta eri asia, kuin random-tyyppien tapaaminen. Seurustellessa esim voin kutsua miehen kotiini, tavata hänet lasten ollessa mukana jne. Ensitreffeille tuntemattoman kanssa on vähän erilaiset vaatimukset.

Vierailija
48/48 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et keksi miehen kanssa paljon keskusteltavaa. Teillä ei todennäköisesti ole paljon mitään yhteistä.

No en minä keksi kenenkään kanssa keskusteltavaa. Eikö minulla siis ole kenenkään kanssa mitään yhteistä? :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi