Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä nolaa minut jatkuvasti ja pilkkaa kavereidensa kuullen

Vierailija
09.06.2017 |

Alan olla niin kypsä tähän. Tällä viikolla on mm. Tiputtanut voileipäni lattialle ja kun söin sitä niin virnisteli typerästi ja hoki "no onko hyvää" ja kun sain syötyä niin repe s i nauruun ja sanoi "se kävi muuten tossa paskaisella lattialla sitten" kun otin aurinkoa mahallani niin veti bikinien alaosan nilkkoihini ja nauroi kavereilleen "kattokaa, Iidan perse on ihan punainen" jos häviän jossain pelissä niin huutaa suureen ääneen "kyllä mä tiedän että oot paska mutta että noin paska" kun läikytin mehua paidalle niin sanoi, että olen v*tun tunari joka ei osaa mitään. Kun tein kauppalistaan kirjoitusvirheen niin muistutti minua siitä varmaan viikon monta kertaa päivässä "no Iida, ostetaanko apelsiineja taas hahaha" tuossa nyt muutamia ja lisää löytyy...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa ja se edeltää aina fyysistä väkivaltaa. On ihan tutkittua, että parisuhdeväkivaltainen mies on sitä nuorena julkisesti kaverien edessä ja vanhempana tyypillisesti kodin seinien sisällä ja esittää normaalia julkisesti. Jätä se.

Vierailija
22/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt Iida olet itsellesi reilu ja menet. Tulipa paha mieli puolestasi. Tuo ei tuosta paremmaksi muutu, joten lähde ajoissa.

Toivon sinulle parempaa huomista ja tulevaisuutta ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sen kanssa?

on niin komea ja ihanan jännä.

Vierailija
24/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!! :( ihan oikeesti, jo tänään.

Vierailija
25/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat tukea, jos et muualta saa. Lähde.

Vierailija
26/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv.. kuulostaa ihan koulukiusaajalta!! D: ja tottakai se sanoo ettet saa muita jotta et jättäis sitä.. Oon varma että saisit paljon parempaa ihan jo olemalla yksin. Ja jos tukee tarvit niin täällä ollaan! Älä anna tollasen paskakasan painaa sua alaspäin, toi varmasti vaan pahenee ajan kanssa! :(

Vierailija
27/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sen kanssa?

Kun olen puhunut tauon pitämisestä niin hän on saanut minut itsenikin uskomaan etten saa ketään muuta. Minulla ei ole muotoja ja kuulemma "pikkupojan vartalo" ja lisäksi suhteettoman iso pää. Ap

Kultaseni, sä saat vaikka kenet. Älä anna tuon kusipään määritellä sua, se puhuu omistamisenhalusta ja puhuu silkkaa peetä.

Nyt asunnonhakuun ja viettämään ihanaa sinkkukesää, eroon riittää oma halusi, poikaystäväkuvatuksen mielipiteellä tai haluilla ei ole väliä.

Riittää kun sä  haluat eroon, neuvotella ei tartte. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen.

Ole hissuksiin,roudaa kamasi turvaan/ hanki asunto/palaa hetkeksi vanhempien luo votevö ja jätä se jätkä. Ihminen joka sulle väittää että olet ruma, ei ole sinun arvoisesi ja puhuu silkkaaa tuubaa.

Ihminen joka susta välittää kehuu sua, pitää sua hyvänä ja koittaa nostaa sun itseluottamusta.Ei päinvastoin.

Vierailija
28/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sen kanssa?

Kun olen puhunut tauon pitämisestä niin hän on saanut minut itsenikin uskomaan etten saa ketään muuta. Minulla ei ole muotoja ja kuulemma "pikkupojan vartalo" ja lisäksi suhteettoman iso pää. Ap

Toi on vain yksi tapa kiusata ja yritys nujertaa sua lisää.

Ihan oikeesti, jätä se. Tommoinen tyyppi ei ole hyvä poikaystävä vaikka miten asiaa katsoisi.

Saat varmasti jonkun muun ja varmasti paremman kuin hän. Sitähän se myös pelkää. Ja muista, et pärjäät ihan hyvin myös ilman poikaystävää. Ei sun tarvitse olla kenenkään kanssa ollaksesi onnellinen. Sen onnen on löydyttävä susta itsestäsi, koska sä itse oot se tyyppi, jonka kanssa joudut elämään loppuelämäsi.

Ero saattaa tuntua hankalalta, mut usko pois, se on ainoa oikea ratkaisu tässä tapauksessa.

Vierailija
29/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes tietoinen, että käyttäytyy noin? Oletko sanonut, että tuo käytös loukkaa?

Jos se tajuaa tehneensä väärin ja pyytää anteeksi ja oikeasti lopettaa, toivoa on. Itse jättäisin kyllä ilman sen suurempaa pohdintaa, ihmistä ei pitäisi joutua opettamaan normaaleille käytöstavoille ja kunnioittamaan muita.

Vierailija
30/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sen kanssa?

Et sitten kysynyt miksi on sun kanssa jos olet kerran ruma.

Tyhmä jätkä ja varmasti löydät paremman jostain.

Pistähän kriittiset mitat jakoon?

Ikä?

Vierailija
31/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tyttö hyvä, kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua. Jos ette asu yhdessä, voit vaikka ja tänään ilmoittaa, että yhdessäolomme päättyi nyt tähän. Jos asutte yhdessä, muuta nyt kesän aikana pois vaikka vanhemmille, ja etsi rauhassa uusi oma asunto.

Olet hyvä ja arvokas sellaisena kuin olet.

Jos olisit minun tyttäreni, tulisin jo tänään hakemaan sut pois.

t. N46

Vierailija
32/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää se. Minunkin eksäni teki noin ja mollaaminen ym vaan paheni. Jos ei osaa naistaan kohdella hyvin seurusteluaikana, ei osaa sitä naimisissakaan.

Vierailija
33/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet tuosta suhteesta ihan ehdottomasti! Tuo "mies" tässä on se joka ei saa uutta ja yrittää todennäköisesti estää sua lähtemästä lyttäämällä sua alas ja ettet muka saisi ketään. Todennäköisesti pelkää että lähdet oikeasti. Ja lähdetkin. Voi tuntua hankalalta, mutta loppujen lopuksi se voi olla elämäsi paras päätös. Elämänlaatusi ja itsetuntosi paranee ihan hujauksessa. Löydät vielä miehen, joka kunnioittaa sinua ja pitää sinusta sellaisena kuin olet.

Nimin. Samassa tilanteessa joskus ja nyt maailman ihanimman ja huomaavaisimman miehen vaimo

Vierailija
34/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isopää

Kenraali Ratamo

Vierailija
35/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että seurustelet tuollaisen lapsellisen ääliön kanssa. Itse en katselisi tuollaista miestä päivääkään.

Vierailija
36/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitkään sinkkuna ollut kaveri kertoilee välillä, miten lahjakkaasti ihan potentiaaliset miesehdokkaat mokaa kaiken just tällä käytöksellä. kerrankin autossa kun kaveri oli katsonut puhelinta, mies oli alkanut sormella läpättää hänen leukansa alle tulevaa nk. kaksoisleukaa (jota kaverilla ei edes ole ihmeemmin, hoikka kun on..) jolloin takapenkillä olevat ihmisetkin olivat huomanneet sen. Koko ele oli ihan tajuttoman ärsyttävä jo kerrottuna, joten miten inhottavaa toi oli paikan päällä. 

Eli miehet - jos haluatte olla naisenne kanssa tai ihmettelette miksi kestää löytää joku, niin kohdelkaa sitä naista hyvin älkääkä perseilkö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi