Poikaystävä nolaa minut jatkuvasti ja pilkkaa kavereidensa kuullen
Alan olla niin kypsä tähän. Tällä viikolla on mm. Tiputtanut voileipäni lattialle ja kun söin sitä niin virnisteli typerästi ja hoki "no onko hyvää" ja kun sain syötyä niin repe s i nauruun ja sanoi "se kävi muuten tossa paskaisella lattialla sitten" kun otin aurinkoa mahallani niin veti bikinien alaosan nilkkoihini ja nauroi kavereilleen "kattokaa, Iidan perse on ihan punainen" jos häviän jossain pelissä niin huutaa suureen ääneen "kyllä mä tiedän että oot paska mutta että noin paska" kun läikytin mehua paidalle niin sanoi, että olen v*tun tunari joka ei osaa mitään. Kun tein kauppalistaan kirjoitusvirheen niin muistutti minua siitä varmaan viikon monta kertaa päivässä "no Iida, ostetaanko apelsiineja taas hahaha" tuossa nyt muutamia ja lisää löytyy...
Kommentit (36)
Muuta pois. Vaikka vanhemmillesi ja ilmoita ettet siedä enää törkeää kohtelua ja etsit omaa asuntoa.
-m
En käsitä mikset olejo jättänyt sitä.Varmasti löytyy paremmin kohteleva poju jostain, ero ei ole maailmanloppu.
Ei tuolla tavalla käyttäytyvä ihminen oikeasti halua olla sun kanssa eikä välitä susta. Jos välittäis, kohtelisi hyvin.
Jätä se sika kasvamaan.
Miksi olet sen kanssa? Hyvin käyttäytyviä miehiä on niin paljon ettei tuollaiseen tarvitse tyytyä!
Olet erehtynyt. Kyseinen poika ei ole ystäväsi.
Mistä oletkin tuollaisen aarteen löytänyt.
Koulukiusaajani käyttäytyi noin. Tosin olimme silloin 7-vuotiaita. Onko hän jotenkin älyllisesti kehityksestä jäljessä?
Noille asioille on nimi: henkinen kiusaaminen. Toisen vähättely ja nälviminen. Suostutko sinä niihin? Lähde suhteesta oman itsesi vuoksi. Tietääkö hän mitä hän tekee? Näillä em. nimikkeillä.
Älä tuhlaa nuoruuttasi tollaseen poikaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sen kanssa?
Kun olen puhunut tauon pitämisestä niin hän on saanut minut itsenikin uskomaan etten saa ketään muuta. Minulla ei ole muotoja ja kuulemma "pikkupojan vartalo" ja lisäksi suhteettoman iso pää. Ap
Miksi ihmiset antavat kohdella itseään näinkin huonosti? Täällä on jatkuvasti aloituksia, joissa kysellään mitä tulisi tehdä, kun kumppani kohtelee huonommin kuin kynnysmattoa. Onko kyse siitä, että parempi huono suhde kun ei suhdetta? Tämä sinkkuihminen ei tajua.
Jos ton bikini osion jättää pois niin oma isäni kohteli minua lähes samalla tavalla. Jokaisesta pienestäkin virheestä sai kuulla koko lapsuuden ja nuoruuden. Lempihommaa oli nolata yleisillä paikoilla. Vähän jäänyt epävarmuutta ja alemmuudentunnetta vaikka ikää jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sen kanssa?
Kun olen puhunut tauon pitämisestä niin hän on saanut minut itsenikin uskomaan etten saa ketään muuta. Minulla ei ole muotoja ja kuulemma "pikkupojan vartalo" ja lisäksi suhteettoman iso pää. Ap
Ensinnäkin - hyvin todennäköisesti saat jonkun muun.
Toiseksi - jos et saa, niin eikö olisi parempi olla yksin kuin tuollaisen kusipään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sen kanssa?
Ei tuosta mitään taukoja pidetä. Jätät sen. Piste.
Mies/poika on kiusaaja, ja nauttii henkisen väkivallan käyttämisestä. Tuo ei tule tuosta paranemaan, päinvastoin.
Tuolla jätkällä itsellään on heikko itsetunto ja se yrittää sinua painamalla nostaa itseään. Pistä vastaan! Sano sille suorat sanat. Ei tuollaista moukkaa tarvitse sietää. Jätä se kavereittensa kuullen ja muista sanoa näiden muiden syiden lisäksi, että sillä on niin surkean pieni katkarapukin.
Älä usko sitä poikaystävääs, jätät sen nyt vaan.
Pystyt siihen kyllä. Onko sulla ystäviä joilta saisit tukea tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sen kanssa?
Ihan varmasti saat jonkun kunnon ihmisen tuon ääliön tilalle. En usko että hän on oikeassa ulkonäöstäsi, tuollainen vähättely on silkkaa alistamista. Sitä paitsi olet yksinkin onnellisempi kuin hänen kanssaan. Tuollainen suhde vahingoittaa itsetuntoasi. Ongelma ei ole sinun vaan hänen. Älä pidä taukoa, vaan jätä. Sen ei tarvii olla yhteinen päätös. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, eli sinä :) Tsemppiä!
Mulla oli tuollainen miesystävä, joka oli myös se verran uhkaileva ja väkivaltainen etten uskaltanut erota ajoissa koston pelossa. Kun lopulta sain erottua aivan liian myöhään v. 2009, olen ollut siitä saakka terapiassa. Ehdin kymmenen vuotta kuunnella sitä vähättelyä ja pilkkaa, ja kyllä se parin vuoden jälkeen alkoi käsiksikin käydä.
Haluatko laillani kuluttaa liki vuosikymmenen elämästäsi terapiassa? En suosittele. Jätä se sika nyt, kun vielä tajuat, että sen teot on kiusaamista.
Tää on klisee, mutta jätä se. Se ei selkeästi arvosta sua.
Miksi olet sen kanssa?